Sussie:
Imorgon blir en lite kortare dag, typ 8:30 tills efter hon har sovit, men inskolningen är klar. Eivor och vi tycker att det funkar så bra. På tisdag ska Magnus till Stockholm och jag kan inte hämta förrän 16, så då blir det en riktigt lång dag - första prövningen
Skönt att höra att ni resonerar som jag tänker kring sjuka barn
Skoj att ni hade skoj igår

Blev det sent för er? Vart gick ni och käkade? Var filmen bra? Är lite avis att vi inte kunde följa med, även om vi hade trevligt vi också.
En till fråga från osäkra jag
Annika tex, du jobbade väl bara 75% eller minns jag fel? Tog du ut föräldrapenning den dag du var ledig då? Jag tänkte på det här med SGI. Det har ju varit så viktigt sen de fyllde 1 år att man skulle ta ut 5 dagar i veckan, men nu kommer ju jag bara jobba 4 dagar? Rent ekonomiskt behöver vi inte ta ut föräldradag när jag är ledig på onsdagarna, men jag kanske borde göra det i alla fall om det påverkar SGIn? Vet ni hur det funkar?
Här är det hurtigt värre idag (ingen bakis

) På förmiddagen var vi och handlade på MAXI och nu är det storstädning när Moa sover (det är därför jag hamnar här

) och sen i eftermiddag ska vi tillbaka på Strömpilen och shoppa lite. Såg ett par jättefina fodrade regnbyxor på Lindex som vi ska köpa till Moa, hoppas bara de finns på Strömpilen.