• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Liloot
    Annica: Tycker absolut att du ska söka jobbet! Om du får jobbet så kan du säkert dubbeljobba några veckor! Du jobbar ju mest helger och kvällar nu, så det borde ju inte vara några problem att få ihop det. Det går bara man VILL

Efter lunchen gick jag på stan och hittade några grejor på halva reapriset till Thea på Lindex!

Sen for jag till syrrans jobb och klippte mig hos henne. Riktigt skönt att få det gjort! Nu är det bara färgen som skulle behöva fixas... är lite sugen på att ändra färg, kanske liiiite lite mörkare, inte MÖRKT, men lite ljusguldbrunt En 7G typ (det säger er massor va?! )

Ikväll ska vi ta in Theas säng, och se om hon vill sova i den inatt. Det blir spännande
    Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • mamma till Viktor och William

Viktor tackar för gratulationerna

Är sjuuuuukt trött idag.... Viktor levde rövare inatt och så var det upp med tuppen och börja jobba klockan sju but I löööööv it! Hann bara lämna honom på dagis så ringde dom och ville vi skulle hämta för han var geggig i ögonen... men det blev Peter som fick fara hem för en gångs skull, skönt tyckte jag.

Annica: Håller med de andra. Klart du ska söka sånt där går alltid att lösa! Du har ju bara ett vikariat så dom kan ju inte tvinga dig att vara kvar om du får ett annat jobb!

Lycka till Thea!

Älskade unge!
  • Tuttie

Grattis Vicke!

Åh ska bli så skoj den 16e Verkligen.Jag måste fara o köpa en pjyamas, har verkligen ingen.  Men har länge velat ha en så nu fick jag en anledning att köpa en
    Kan du oxå komma Milla? Det vore grymt skoj, vet inte när jag träffade dej sist. 
    Du då Annica kan du? Vore ju självklart kul att träffa dej oxå

Idag har vi tagit ett beslut. Jag ska plocka ut spiralen !!!!
    Dock är inte planen att bli gravid direkt, utan det bli kondomkörning ett tag o sen får vi se vad våren har att erbjuda. Men jag mår så fruktansvärt dåligt under mensen. Nu harjag blödigt så pass mycket att en tampong kan sitta inne ca 2 timmar. Böjer jag mig ner så blöder jag igenom.. O jag mår så dåligt under mensen så det är inte värt det.

Är ju inte så många dagar per månad som man faktiskt kan bli gravid på så det blir nog bra med kondom. Men tänk vad spännande om det blir en liten... *hihi*

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • litetknyte
    Sussie - tack för förfrågan. Jag vet inte om jag kan den 16:e, det låter jätte mysigt, men grejjen är att det är sista helgen som N och jag har ledigt tillsammans innan jag börjar jobba så jag vet inte hur jag vill göra riktigt.. Ska fundera på saken iaf.
    Älskar min lilla Vinge-ling
  • Pingulina

Jag är också jättetrött idag för Nellie sov dåligt inatt. Hon säger att hon har ont i benen så jag vet inte om hon kanske har växtvärk? Dessutom blir jag trött av att bara vara hemma hela tiden och A bara jobbar så jag har ingen avlastning på kvällarna.

Det är en massa tjafs på A's jobb nu och jag har aldrig sett honom så förstörd. Ev. är det riktigt stora förändringar på gång men jag återkommer om vad om det händer, vill inte gå ut med nåt nu. (Som att ni är jätteintresserad av vad han har för sig på jobbet, haha )

Jag sitter och skriver en inlämningsuppgift till kursen som börjar nästa vecka, men uppgiften ska in senast på fredag. Dock har jag inte fått klartecken från a-kassan än men det är väl lika bra att göra uppgiften ändå.

Sussie, spännande med era planer, kanske blir det en bebis så småningom då Förstår absolut att du vill ta ut den då du har så mycket problem med den, ingen vill väl må dåligt om det finns andra alternativ. Tror du det finns nåt annat prev medel nikan ha sen då, förutom kondom som ju inte är så roligt? Förresten så har ju vi inte använt nåt skydd alls sen innan sommaren men här är det inte så mycket action så vi kan nog lätt undvika dom "farliga" dagarna.

Och så fick A höra av sin arbetskompis (vars mammas hus vi är intresserad av) att dom har fått plats på hemmet åt henne IDAG! Och det är ju jätteroligt men det kommer verkligen olägligt för A's tankar är på en helt annan planet så han kan inte alls tänka på det just nu. Men det blir väl att ta en prisdiskussion så småningom iaf...

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Pingulina

Förresten, vad roligt att ni är intresserade av pyjamaspartyt! Man behöver ju dock inte ha pyjamas, det går bra med sunkiga myskläder också, det har väl alla!?! Jag har massor Och den som vill får sova över också, A och Nellie kommer bli skickade till Ostnäs

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • mysia

Hej tjejer

Visst kan jag söka jobbet, men det var bara ett vikariat till den sista augusti. Känns dumt att säga upp mitt nuvarande jobb(ifall jag skulle söka och få det andra jobbet) och veta att jag bara får vara där några månader. Jag letar efter ett mer tryggt jobb. Trots att jag avskyr tiderna nu så vet jag iallafall att jag får vara kvar här ett tag framöver.

Sussie: Spännande ifall det blir bebis. Kan tyvärr inte komma på pyjamaspartyt, jobbar som vanligt.

Ska gå och sova nu, mår allmänt dåligt. Är så less på att aldrig få göra nåt för mig själv.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • Tuttie

Annika: Sova kvar var en bra idé...  Är det fler som vill?

Min syrra har flyttat till Mariedal så kanske kilar jag dit och sover..Vi får se

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902&session=1

Den här filmen har vi sett ikväll...Rätt bra men otäck liksom.

Annika igen: Ja det ska bli spännande , men som du söger är nog itne så svårt att undvika dom "farliga " dagarna.

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Liloot
    Annika: Hoppas Andreas får ordning på jobbet snart!

Ikväll har det varit en riktig tvkväll! Såg Vingar av glas som började klockan 22 på 1:an. Shit va bra den är Minns att jag älskade den när den kom, det är ju 8 år sedan nu Så att få se den igen var jätteroligt Också är han ju bara sååå het, Alexander Skarsgård

haha, förresten hade jag en riktigt skuuum dröm i natt Drömde att jag hade köttsligt umgänge (ett Arn-uttryck ) med snickarn från Bygglov. *fniss* Han som är med i Let's dance. Och jag tycker ju inte ens att han är så där jätte het egentligen

Nu ska jag sova, imorgon är det jobb!
    Are you going to the grave with unlived life in your vains?
Svar på tråden Mina goa vänner!