• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • litetknyte
    mysia - vad skönt att handläggaren är så förstående. Vad sa hon om att vicka på mitt jobb då? Det blir nog inte så ofta, men det kanske inte gör nåt om du får mer erfarenhet, mer pengar och fler referenser? Det är ju jobb som boendehandledare, det har jag sagt va? Socialpsykiatrin ligger vi under, vuxenpsyk.
    Älskar min lilla Vinge-ling
  • mysia
    litetknyte skrev 2008-01-24 12:19:12 följande:
    mysia - vad skönt att handläggaren är så förstående. Vad sa hon om att vicka på mitt jobb då? Det blir nog inte så ofta, men det kanske inte gör nåt om du får mer erfarenhet, mer pengar och fler referenser? Det är ju jobb som boendehandledare, det har jag sagt va? Socialpsykiatrin ligger vi under, vuxenpsyk.
    Det glömde jag nämna. Men vi pratade om att jag i första hand ska leta ett heltidsjobb eftersom det funkar så dåligt med mina nuvarande arbetstider. Jag är liksom helt slut trots att jag bara jobbar 50 %. Vart håller ni till?
    Älskar mitt lillgull Tindra
  • Alice i Umeå

Hej hej!! Åh vad roligt det hade varit att träffas hos Anna men jag vågar inte komma. De kommer säkert att kleta varann i ögonen. Och naturligvis är det ögon inflammation men alla  man pratar med brukar förkorta det med ögonfluss. Ögonkatarr fick jag också höra när jag fick det. Funderar på att åka ner på stan och kanske obs! Där kommer hon i alla fall inte kleta någon annan i ögonen. Hoppas att ni får roligt hos Anna!!

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • mysia

Agneta: Låter skönt att komma ut ur huset. jag vill ut, men det går ju tyvärr inte.

Nu när Tindra sovit så var hon jättevarm, tog tempen 37,8, så lite feber har hon. och inte vill hon ha nån mat, bara vatten vill hon ha. Min stackars lilla tjej.

• Liloot

Shit vad FL krånglar idag Skrikandes Hoppas dom löser det snabbt!

Nu ska jag städa undan lite här, sen står dörrarna öppna för alla som vill

Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • mysia

Anna: Håller med, väldigt segt tyvärr. För poplär sida kanske?

Mailade till ett boende angående jobb, utan att dom sökt folk, och dom vill träffa mig på en s.k prova på dag. tyvärr passade inte tiderna dom föreslog för jag jobbar dom dagarna. men jag hoppas det ordnar sig. vet inte om jag får timvicka ifall det funkar, men då har man iallafall en fot inne tänkte jag, på nåt ställe man vill jobba på. håll tummarna för mig.

• litetknyte
    mysia - Ersboda.

Vinga och jag har varit ute och åkt pulka, byggt snögubbe, snölykta och åkt kana i en liten snöhög. Oj vad kul hon tyckte det var. Skönt väder, nu när det slutat snöa. Blev toksugen på att sätta mig med varm choklad och limpmackor i en snödriva och mysa.
    Älskar min lilla Vinge-ling

Mysigt Camilla! Det blir definitivt en skotertur i helgen om vädret håller i sig! Å då är ju limpmackor och varm choklad ett måste!

Peter försöker få med sig Viktor ut nu och han vill ju verkligen men direkt man ska klä på honom blir han sååå arg. Någon som känner igen sig?

Älskade unge!

Härligt att du ringer runt Annica! Är man ihärdig så får man napp till slut! Jag hoppas du förstår att det är för att vara snäll jag tjatat om att du måste tuffa till dig?

Älskade unge!
  • mysia
    mamma till Viktor skrev 2008-01-24 15:33:59 följande:
    Härligt att du ringer runt Annica! Är man ihärdig så får man napp till slut! Jag hoppas du förstår att det är för att vara snäll jag tjatat om att du måste tuffa till dig?
    Jag vet det. och tillslut så blir jag väldigt modig. men jag har tuffat på mig genom åren. Tycker ni inte det?
    Angående påklädning för att gå ut, så känns det igen. Speciellt hem från dagis eller nåt annat roligt ställe.

Blir nog en tidig middag idag. tindra börjar visa att hon vill ha mat, så då är det bäst att vara beredd med mat med tanke på hur dåligt hon ätit idag.
Svar på tråden Mina goa vänner!