Tuttie skrev 2008-01-25 19:55:07 följande:
Näe vi har ju farmor som är tandsköterska oc hon sa att vi skulle lugna oss . Så då gör vi det. Hon ska kolla tänderna imorgon, skönt!Annars så måste hitta nått mirakelvis som gör att jag går ner massor... Någon som har nått förslag, gärna 1 kilo veckan typ *skratt*Nu blir det Let´s dance
Cambridge

mamma till Viktor skrev 2008-01-25 19:54:09 följande:
Förresten Anna! Vi visste ju redan att Johan hade en stor pung men att han dessutom hade en gigantisk kissblåsa det var något nytt för mig

?
Kan hålla med lite om att man kanske inte kan slappa helt med barn utomlands, men jag skulle gäääärna åka ändå om jag hade råd!!

Optimalt är ju som Agneta skrev, att man har med sig massa släktingar som kan vara barnvakt då och då
Vårna stockholms tripp blir inte alls så dyr. Vi fick showbiljetter i julklapp, bor gratis hos johans syster. Flyget ner "tar vi på firman" och köper en bil där nere som vi kör upp åt Westbergs bil. Så det enda som kostar pengar är shopping och mat

Och stoppet på IKEA på vägen hem kanske kostar lite också
Annika: Fick Andreas nå kåtslag iväll? "Synd" att hon åkte ut, då har han inget att dregla över längre
Tycker dock att Mi skulle åka ut istället...
God natt!!!