• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Emeraldy

Oj, vad vi har busat på, Moa och jag Hon älskar att leka kurragömma, så jag har sprungit som en tok här hemma och gömt mig. Nu är gamm-morsan slut på, så nu får Moa sitta och rita istället

Vad gör alla ikväll? Här blir det lugna gatan. Magnus har åkt iväg till Sälen nu (eller Stockholm, de far till Sälen imorgon). Jag ska väl fixa nån mat snart.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Tuttie

Hallojsan tjejer!

Idag har vi hämtat Apollos katalog och spanat in Bulgarien (går ju att titta på nätet oxå förstås, men jag gillar katalogerna )

Snart ska vi iväg o äta hos Anders föräldrar... Skönt att slippa laga mat.

Cornelia sover nu hon har varit skit grinig idag ..hon vakna ju som sagt 5,15 eller nått ... O sen var hon skit trött men kom inte till ro att sova Somnade vid 10.. O sen har hon inte orkat med sig själv..så kl 15 la jag henne kvällen blir nog helt knas men hon kanske sover liiiite längre iaf. Är ju liksom pest eller kolera..Tidigkväll o tidig morgon eller senare kväll o förhoppningsvis senare morgon

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Emeraldy

Sussie:
    Förstår att det blir heltokigt när Conne vaknar så tidigt! Här har vi turen att Moa ofta sover godkänt länge. På vardagarna vaknar hon strax före 7, men det beror nog på att det rör sig i huset då. På helgerna (som idag) sover hon ofta till 8.

Nu ska vi gå och fixa lite middag. Vi har precis pratat lite med mormor och mrofar i Uppsala via webkameran.

• Liloot

Hallå!

Har som sagt fixat en kompis i håret idag, det gick bara fint! Thea var med moster Emma. Dom hade varit i lekparken och gungat och åkt rutschkana. Kul för ungen att få göra nåt roligt ibland Inte bara sitta hemma med tråkmorsan!

Ikväll blir det bara lugnt. Middag och bingolotto. Kanske lite vin också.

Det var nära på att jag skulle åkt till ö-vik ikväll. Hon jag klippte idag pluggar där, så jag blev sugen på att följa med henne. Hon skulle ha fest ikväll... men det blev inget. Johan ville inte sitta ensam ikväll. Ibland saknar jag det där spontana man kunde göra när man inte hade barn. Ville man åka typ på en sån minitripp så var de ju aldrig några problem... menmen... inte så mycket att göra åt.

Jaaa... det va väl det.

Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Alice i Umeå

Hej hej!! Vi har lämnat bort Alice nu, ska göra oss i ordning för middag på Slagerklubben kl 20. Ska bli riktigt kul att fara ut och roa sig lite. Var på bröllopsmässan idag, man blir ju faktiskt lite sugen. Fanns så himla mycket fint. Och gott!! Sen var jag och min kompis Sara och hennes sambo Magnus och fikade på Station och sen gick vi lite på stan.

Appropå Alice, vi sov ju till 9. Då vill hon oftast inte somna förrän kl 14 ca. Men då får hon bara sova någon timme och sen somnar hon runt 21 kanske. Det går ganska bra. På vardagar lägger vi ju henne runt 20 men då kan hon oftast sova till kl 8 också. Jag lämnar ju kl 10 när jag börjar kl 11.

Hoppas alla får en mysig lördagkväll!!

Alice 051230 och skruttan BF 080426

Gud vad dom sover länge era små! (ja spec. Alice då ) Har är vi glada om Viktor sover till sex för tillfället....

Har varit en lugn dag idag, har varit ute och promenerat i det fina vädret och blivit bjuden på middag av morfar. Viktor är hängig, har världens hosta och lite feber så vi fick tacka nej till sällskap ikväll TYVÄRR! Är så sällskapssjuk! Nåja det blir en film och lite godis istället och det duger ju det med.

Anna jag tror du saknar det där spontana för du är så ung fortfarande Hehe skämt och sido så visst kan man sakna det ibland men inte så att det känns jobbigt någon gång. Det andra överväger liksom....

Trist för er som är singlar, inte alltid så kul. Ibland kan det va skönt men inte över natten och absolut inte flera dagar. Kramar till er ensamma....

För övrigt tror jag det är dags att liva upp kärleken i det här förhållandet. Tycker vi har världens bästa förhållande på ett sätt för vi har alltid något att prata om men det har blivit lite dåligt med närhet senaste tiden... Å NEJ mitt nyårslöfte gick inte att hålla Fast skam den som ger sig!

Vi fick faktiskt 2 biobiljetter i år av kommunen och det är ju faktiskt en hyfsat bra present! Hellre det än en handduk eller almanacka....

Usch känner mig inte så fräsch än faktiskt. Halsontet har övergått i snuva och hosta.....

Älskade unge!

Haha Annika jag tyckte så synd om Andreas när du sa att han fick kåtslag av Tilde! Han blev ju jättegenerad juh! Generad

Älskade unge!
  • Emeraldy

Suck, det tar upp emot en timme varje kväll för Moa att somna. Hon är inte arg eller ledsen, men hon har så himla svårt att somna. Lite drygt. Nu sover hon i alla fall, vet inte vad jag ska hitta på. Är ju bara blaj på TV.

• Tuttie

Stackars dej Sara...  Är verkligen så tråkigt att sitta själv på helgen... Jag gjorde ju det förra helgen. Vardagarna går bättre då är man liks så trött iaf.. Men helgen..Suck.

Du skulle ha kommit och lånat  nån film, kanske en skräck  iom att M inte gillar sånna.

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Emeraldy

Haha, jag skulle aldrig våga se en skräckis själv Jag ska sätta mig och kolla på Desperate Housewives.

Svar på tråden Mina goa vänner!