• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Pingulina

Låter härligt Sussie, och vad skönt att åka direkt från Umeå!! Tar ni med er Cornelia eller? Vad kostar det att åka dit direkt från Umeå?

Annica, jag tror att det bara att vänta ut Tindras mage, hon måste ju få äta om hon är hungrig. Ge henne "snäll" mat bara så tror jag det ordnar sig så småningom.

Anna, japp, gärna nångång i början/mitten av februari.

Haha Sofia, jo du lät jättepositiv ang. husägarskap Men jag förstår att det är mycket jobb och att det kostar mycket. Vi funderar ett tag till men det lutar åt att vi tar det.

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen och verifierat mina meriter. Gick en sväng på stan men det blev väldigt kort, inte så kul när man inte har några pengar. Köpte iaf 2 par leggings/tunna byxor til Nellie för halva reapriset så det blev 54 kr tillsammans, det tycker jag att jag hade råd med iaf Och så blev det en sallad från Catarinas.

Nu ska jag städa lite innan jag ska hämta Nellie.

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • mysia

Idag var jag och Tindra ute på en promenad när hon skulle sova, tror att vi båda behövde lite luft.
    Jag trodde faktiskt att Tindras lösa mage hade lugnat ner sig, men nyss så var det rinnande igen. Suck. Vågar knappt ge henne något. Några klunkar blåbärssoppa ville hon ha, men inge mer. Provade även med banan, men det vägrade hon äta.

Annika: Kul att köpa reakläder, det var lagomt pris.

Sussie: ´Roligt med utlandsresa. Har hört att det är fint i Bulgarien. Vad skönt att det gick bra att ta ut spiralen.

Nu är det bestämt vilken dag jag ska ha en prova på dag på det där boendet. Onsdag nästa vecka blir det. Vi ska prata lite och så ska jag få se hur dom jobbar. Från 7:30-16:30.Så det blir en lång dag för Tindra, hoppas hon är frisk tills dess, annars får P ta ut vab.

Ska gå och duscha nu, om Tindra tillåter.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • Tuttie

Usch, Cornelia ramlade just på stolen..Och det bara forsar blod ur munnen, nu när det slutat blöda så er jag att hon bitit sig i läppen/kinden.. Tror ni vi behöver åka in med det?
    Tänderna verkar okej... Länge sedan jag såg så mycket blod, men det vart nog extra med tanke på saliven... im att hon grät.. Men hon vart som lugn efteråt... *puh*

Annika: Vi betalar 7000 kr..Helt överkomöligt Japp vi tar med Cornelia. Så det är 7000 för oss 3 iom att C hinner fylla 2. Ja verkligen skönt från Umeå.

Annica: Ja visst

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Pingulina

Huvva va hemskt Sussie. Hoppas det gick bra, tror dock inte det är nån större fara, det brukar ju oftast gå bra trots allt.

Shit va billigt med 7000!! Speciellt när Conne är med också och hon är över 2. Vad var det för hotell då, och bolag? Haha, jag blir ju sugen på att åka en gång till, men det ska vi ju såklart inte.

Huvva vad jag nyser och fryser. Är jättetät i näsan trots att snoret rinner, konstigt. Hoppas jag inte blir rejält förkyld.

A kom hem med en 16 personers smörgåstårta som hade blivit över från jobbet så vi åt det till middag, mums! Men ack så onyttigt, och lite dåligt samvete har jag faktiskt. Plus att vi har godis till ikväll också.

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Liloot

Sussie: Guu va härligt! Jag blir riktigt avis! Imorgon åker Camilla på mitt jobb till Thailand, och på onsdag åker min "chef" till thailand. jag vill ocksååååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skrikandes
    Tror inte det är nån fara med C efter fallet, det gick nog bra!

Annica: Lycka till på prova-på-dagen Ska hålla alla tummar

Annika: Vi har också godis. Och ost och kex. OCH chips och dip Hemlis Kommer nog inte orka allt, det får räcka till imorgon också

Imorgon ska jag ner och jobba lite, ska fixa en kompis. Känns lite jobbigt, men bra med lite extra pengar!

Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Tuttie

Annika: Det är Apollo. O det är Ospecat hotell men man är lovad minst 2 stjärnigt så vi gör en chansning. Så jag vet inte hotellet än. Jag menar dom 2 två hotellen som är 2stjärniga är renoverade 2004 så det är nog ingen fara.  O det är ju 1 vecka bara. He blir nog bra.

Här har vi ätit kött och bea och pottkroketter. Anders köpte varsin 3 dl med vin till oss, en röd åt han och en vit åt mig

Sen har vi ostbollar.

• Emeraldy

Åh, vad mysigt för er, Sussie Själv skulle jag absolut inte vilja åka utomlands med Moa just nu, jag väntar gärna några år Men tanken på "utomlands" - värme, goda drinkar, mys och bara slappa känns ju rätt härlig!

Kul också för er Anna och Agneta som ska iväg på små trippar. Magnus och jag gör aldrig sånt Ibland är han så tråkekonomisk att han blir dumsnål Fundersam Det i kombination med romantisk som ett kylskåp så blir det inte så många löv-weekends....

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.

Å vad härligt för er som ska åka iväg! Fast jag håller med Sara att jag väntar gärna några år innan jag tar med Vicke på något sånt.

Guuud vad ni frossar! Ikväll blir det salsa och lite tortillachips men imorgon ska jag också äta godis så deeeet såååå

Otäckt Sussie! Tror inte ni behöver åka in, det ser alltid värre ut än vad det är i munnen. LillConne.

På tal om att slå sig så ser Vicke inte klok ut. Han har ett stort blåmärke i pannan, ett annat vid ögat och och ett tredje 5 cm långt på kinden. Lilltrollet har ju så bråttom överallt. Ledsen

Älskade unge!

Förresten Anna! Vi visste ju redan att Johan hade en stor pung men att han dessutom hade en gigantisk kissblåsa det var något nytt för mig

Älskade unge!
  • Tuttie

Näe vi har ju farmor som är tandsköterska oc hon sa att vi skulle lugna oss . Så då gör vi det. Hon ska kolla tänderna imorgon, skönt!

Annars så måste hitta nått mirakelvis som gör att jag går ner massor... Någon som har nått förslag, gärna 1 kilo veckan typ *skratt*

Nu blir det Let´s dance

Svar på tråden Mina goa vänner!