• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!

Jag tycker absolut ni ska ta chansen när man hör på ditt resonemang och precis som du skrev så är det ju mest troligt bara att sälja om ni inte skulle trivas, eller om ni skulle känna att det blir för mycket pengar, utan att förlora på det. GO FOR IT!

Älskade unge!

Haha läste mitt förra inlägg och det lät ju inte så positivt Vill bara tillägga att det är helt uuuuunderbart att ha sitt eget hus och egen tomt!

Godnatt!

Älskade unge!
  • Emeraldy

Hej mina goa vänner

Oj, vad ni skriver, kul att läsa

Själv har jag jobbat 11½ timmar utan en enda rast idag. Känns väl inte så jättesunt, men vad gör man? Har suttit i fem (!) möten på eftermiddagen, de bara avlöste varann. Kvällen slutade med ett föräldramöte och som tur var kändes det riktigt bra.

Nä, nu är det en snabbdusch och krasch i sängen.

Puss på er.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • mysia
    mamma till Viktor skrev 2008-01-24 20:35:45 följande:
    Haha Annica ni blir aldrig av med den man jag VILL ha den vi måste bara hitta ett tillfälle då vi kan hämta den och när du är ledig! Hur jobbar du i helgen?
    Jag börjar 14:30 på lördag  och 9-14:30 på söndag.

Vi hörs imorgon

God natt
    Älskar mitt lillgull Tindra
  • Liloot
    Annika: Ska kolla upp när det kan finnas nån tid. Nån vecka innan ni åker eller?

Sara: Oj, tufft schema! Tur att inte alla dagar är så, och skönt att det kändes bra mned föräldramötet

Nu är det godnatt här! Kram på er!
    Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • mysia

God morgon

Det blev en tidig morgon här idag igen. Klockan 6 var Tindra klarvaken. Och nu har hon fått ordentlig diarré, så nu är det bara vätska som gäller.
    Har själv fortfarande ont i magen och i halsen, känns verkligen jobbigt eftersom jag ska jobba hela helgen. har ingen kraft alls.

Sara: Tufft schema. Härligt att det verkar gå bra.

• Alice i Umeå

God morgon!! Jag och Alice sov till kl 9:00 ca. Skönt. Nu håller vi på att göra oss i ordning. Ska lämna Alice på Expert en stund för jag ska till tandläkaren och sen ska vi äta lunch med Peter. Min mamma slutar kl 13 och då ska vi åka på Maxi och sen på Nolia. En fullspäckad dag med andra ord. Trevligt att shoppa lite. Mindre trevligt att gå till tandläkaren men det är ju typ en gång vart annat år så man får väl stå ut. Ha en trevlig dag allihopa!!!

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • mysia

Agneta: Låter som du kommer att få en trevlig dag, ja förutom det där med tandläkarn då.

Tindra sitter och äter nu. hade bara tänkt ge henne vätska, men hon var vrålhungrig, så vad kan man göra? några förslag på att få bukt med magen?

• Tuttie

Hallojsan Tjejer!

är bara inne en snabbis, skriver mer ikväll sen ..Vill bara tala om att vi har bokat utlandsresa i Maj.... Visseligen bara till Bulgarien men från umeå.

Så 29/5 då drar vi ..1 vecka, skabli så skönt!

hej svejs

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Tuttie

Hinner visst lite till

Annika: oj vad svårt med huset.

Annica: Jobbigt med magen, blåbärssoppa brukar vara bra.

Sara. oj vilken dag.

Oj vad vi önskar att våren går fort nu, ska bli så grymt skönt att komma iväg. en liten försemester för i Juli då blir det ju husvagnen som gäller

Igår åkte ju som sagt spiralen ut, och det gick bara bra. gjorde inte alls ont. Men oj vilken smärta jag fick igår kväll, BM sa att man kan få mensvärks ont , men jag fick tvär ont nå så fruktansvärt. Men nu är den ute och vi får se vad som händer. kondom ett tag iaf.

Kanske blir en bebis i bulgarien som c vart till i Turkiet

Nu är det hårdbantning som gäller... Verkligen. Vill vara lite finare i kroppen tills dess  och det är ju 4 månader kvar. Så det borde jag väl hinna lite grann.

Dig ska jag älska var endaste dag. Så länge jag lever mitt allt ska du va!
Svar på tråden Mina goa vänner!