God kväll på er!
Lyckligtvis fick jag inte magsjuka inatt eller idag, så jag tog mig iväg på rekryteringsseminariet imorse. Herregud vilken pärs att vara under sån press en hel dag.
Är helt urlakad just nu, superspeedad (fast d känns bättre nu, efter ett Piilatespass) och helt tom i bollen!
Tror tyvärr inte att jag kommer få jobbet dock, d finns uppenbarligen för mycket kompetent folk i den här stan… Jag var med hyfsad marginal yngst av oss 8 som var där idag, och alla hade såååå mkt kompetens och erfarenheter så jag kände mig som ett blåbär… Men, jag är en intressant erfarenhet rikare, har definitivt lärt mig nåt och jag gjorde ok ifrån mig trots enorm nervositet. Så, jag får väl vara nöjd att jag var en av de 8 av 90 utvalda idag… Jättelätt att tänka så… 
Anna – vad jag vet finns det inget som heter pogram, det stavas pRogram alltid.
Vinga mår lite bättre idag, har fått i sig lite kokt potatis med smör, rivet äpple och rätt så mkt vätska. Men tydligen hade hon varit helspak imorse innan hon åt, bara velat bli buren och gnytt typ. Stackars gumman!
Men, som sagt, nu är hon på väg åt rätt håll igen tror jag. 
Sofia – vad heter boken om Hagamannen? Den skulle jag vilja läsa också…
Sara – först en stor kram! Sen har jag hört (har ju ingen dagis-erfarenhet själv) att det går i perioder för många barn. Ibland går det klockrent, som för Moa nu, på dagis, och ibland blir det jobbigare för dem att vara utan föräldrarna. Njut så länge detta varar för det är INTE så att hon inte bryr sig om er, snarare att hon är så trygg med er att hon tar er för givna skulle jag tro.