Anna och Sussie:
Jag har sett de där jobben, men de kändes inte helt hundra. Jag är rätt kräsen

Radiooperatörsjobbet lät iofs intressant, men då är det ju det där med dygnet runt-tjänstgöring, som jag vet att jag har svårt för (har jobbat skift förut och mådde inte bra rent fysiskt av de oregelbundna tiderna). Receptionistjobbet faller på att det är heltidsjobb under hela sommaren, vilket känns som ett riktigt nerköp att jämföra med nu när jag får vara ledig hela sommaren. Det är ju det positiva med lärarjobbet; arbetstiderna. Och sen gemensamt för bägge jobben; jag är pinsam kass på engelska

Positiv jag är va?
Camilla:
Jag fortsätter hålla tummarna för dig tills rekryteringen är klar
Annica:
Otäckt att Tindra tappade andan. Hoppas det blir bättre med humöret nu om ni slutar med Mollipect. Lycka till imorgon!
Sussie:
Tyvärr är det ju så med assistenter; de behövs så otroligt mycket men det finns aldrig några pengar till det. Jag har förstått att det är väldigt ovanligt som jag har det i min klass; 15 elever och en assistent på heltid. Det är bara att tacka och ta emot. Blä, för människor som öppnar munnen i onödan
Sofia och Agneta:
Jo, nog förstår jag att jag ska vara glad så länge Moa är nöjd på förskolan. Men mitt barnsliga ego skulle bli överlycklig om hon nån gång sprang fram och kramade mig när jag kommer! Men självklart vill jag inte byta mot att hon ska vara ledsen, huvva, vad jobbigt det skulle vara att lämna då
Om en timme kommer Magnus äntligen hem! Det har nog varit nyttigt för mig att få sakna honom lite