• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Alice i Umeå

Hej hej!!! Jobbar som vanligt!!
    Sussie: Det var inte snällt att fråga om du var gravid. Jag skulle aldrig våga fråga någon om jag inte är helt 100 på att personen är det. Hoppas hon skämdes ordentligt. Kram på dig!!

Sara: Ja, man får hoppas att vi kan fostra våra barn bättre än det. Vilket försvar att säga att hon inte sa att de skulle sluta.

Annica: Ja, vad ska jag säga. Ta kläder du trivs i om du mäste jobba i dem, men tillräckligt oömma för att smutsa ner.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • Emeraldy

Suck, jag blir på så dåligt humör när jag inte får sova fast jag är ledig. Bra dagar kan ju Moa sova till 8, då hoppas man ju att de dagarna ska sammanfalla med att jag är ledig. Men inte då. I morse vaknade hon runt 6:30 och var på uruselt humör, var ju säkert trött men kunde inte somna om. Så det var bara att ta på sig lekhumöret och vakna till.

Så idag ska jag nog gå ner på stan och bränna jäääättemycket pengar som tröst

Ni kan ju gissa hur pappig hon är nu. Hon lät så söt i natt när Magnus hämtade henne när hon vaknade. Det var riktig förvåning i rösten när hon sa "Pappa?" Och i morse blev hon sååå ledsen när han skulle gå till jobbet.

Annica:
    Jag skulle ha tagit ett par snygga jeans och en snygg tröja. Jeans funkar i de flesta lägen, lite beroende på modell och skick givetvis.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.