• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Tuttie

Milla: Har du någon cv/personligt brev du kan skicka så jag får lite tips?

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • litetknyte
    mysia - är det ett äldreboende?

Sussie - mitt msn har krånglat i flera månader, men jag ska försöka installera om... kan ta ett tag dock...
    Älskar min lilla Vinge-ling
  • mysia
    litetknyte skrev 2008-01-30 22:07:03 följande:
    mysia - är det ett äldreboende?Sussie - mitt msn har krånglat i flera månader, men jag ska försöka installera om... kan ta ett tag dock...
    Ja,det är ett privat senior- och äldreboende.
  • mysia

God natt tjejer. Håll tummarna att jag kan sova inatt.

Vi hörs

• litetknyte

Nä d e makalöst, måste ha nå virus eller nåt, nu funkar inte msn igen. Visst fick du filerna Sussie?

• Tuttie
    litetknyte skrev 2008-01-30 22:17:58 följande:
    Nä d e makalöst, måste ha nå virus eller nåt, nu funkar inte msn igen. Visst fick du filerna Sussie?
    Ja jag fick dom..Shit vilka formella grejer.. Har ju knappt nått att fylla i på dom olika "röda" områdena *skratt*
  • Pingulina

Tittar in och uppdaterar mig om vad som händer i era liv

Själv började jag ju kursen på Uni i måndags och satt där hela måndag och tisdag. Och på tisdag ringde chefen och frågade om jag kunde börja jobba 40% på log.mottagningen från 1 februari, så idag har jag varit på planeringsdag på jobbet. Och A är i S-holm på trainee utbildning så jag har varit ensam med Nellie.

Så, 40% är ju inte så mycket men jag är glad för minsta lilla så att jag kan klmara mig fast vid jobbet Dock kommer det bli fullt upp både att jobba, plugga och vara en god arbetssökande. Får väl se hur länge jag står ut som arbetssökande... Jag får ju lika mycket i lön från log.mottagningen på 40% som jag får i a-kassa så jag kan ju ksippa det om dom blir alltför "på".

Sussie, är det nåt speciellt som hänt på ditt jobb? Vad var det som gick fel?

Camilla, låter som att intervjun var tuff. Jag fortsätter hålla tummarna, man vet aldrig! Själv blev jag inte ens kallad till intervju för kommunlogoped-jobbet så det får jag ju skippa.

Annica, aj då, inte roligt med foten. Tycker du skadar dig var och varannan gång på innebandyn... Hoppas det är bättre imorgon!

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Tuttie

annika; Dom vill minska min tid från 92-75% men dom tycker at jag ska ska planera och allt på ledigtid och jag gilar inte det. Sen tycekr föräldrarna som vägrar iinse problemet att jag gör fel saker och tycker att jag struntar i flickans känslor  typ!

När man skriver referenser i ett brev kan man ha med privata referenser eller är det bara yrkesref som gäller? O tex om jag ska skriva min förra chef skriver jag då..Nisse på nisses bildvård o så telefonnr eller kan man liksom strunta i att ge företaget eller ser det bättre ut att ha med det?

Förstår ni?

• Tuttie

Annika: Grattis till 40%

• litetknyte
    Pingu - åh vad skönt, 40% är ju bättre än inget, ser ju om inte annat bättre ut i meritförteckningen.
    Jo, rekryteringsseminariet var tufft, helt klart... tack för tummarna!

Sussie - hehe, klart du har.
Svar på tråden Mina goa vänner!