• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Emeraldy

Jag kollade upp det själv Det drar igång nästa helg - våren är räddad

Åh, vad mysigt Vi ska förmodligen till Angsjön med husvagnen nästa helg. Myspys att kolla på Melodifestivalen i vagnen

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • mamma till Viktor och William

Ååååååååååååååå melodifestivalen! Jihooo! Det måste vi se när vi är hos Annika så det så!

Ja det är väl så att det är en trotsig period för våra små nu och det är väl olika hur pass mycket det är. Fast jag har hört att om 1½årstrotsen är jobbig så brukar 3 årstrotsen inte bli liiiika jobbig *hoppas*

Älskade unge!
  • Tuttie

USch jag mår så dålig tnär du skriver så där Sara..Att Moa blir rädd för Cornelia tillslut. Cornelia är ju helt galen.. (skrivet med ironi eller nått)

Känns som hon är värsta bokstavsbarnet ..HELT galen.

jag vet att du inte menar illa sara men jag tar lite illa upp ,kan inte låta bli. Känns som om hon är världens hispigaste unge nu.. Som bara gråter,sloss och skricker o slår huvudet i golvet.

Kul med melodifestivalen !

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Alice i Umeå

HEj hej!! Blev  hemma ikväll, känns ganska skönt. För oss blev det också slafsmat, Peter kom hem med mat från Max. Alice älskar att dippa pommes i ost.

Ja, jag får väl nöja mig med att jag bara gått upp 7 kilo än. Fast det är mer än vad jag gick upp med Alice. Fast jag hade bättre utgångsläge den här gången, och det känns ju bra.

Sofia: Ja, det är jobbigt med tjurskallar! Alice kan vara så envis så att man kan bli galen. Jag får också utbrott lite nu och då. Alice kan också själv när vi ska klä på. Inte kul när man har brottom. Men samtidigt har hon blivit jätte duktig för att hon har fått hålla på själv många gånger.

Har väl inte så mycket att tilllägga just nu.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • mysia

Aj, jag har stukat foten. Sitter här med lindad fot som är räjält uppsvälld. Det är farligt med innebandy. Får ringa vårdcentralen imorgon ifall det fortfarande värker, måste få kryckor. Ska dessutom på käkgymnastik imorgon, men det får jag nog avboka. Halta mig upp på bussen, nej tack.
    Så om någon vill agera taxi åt mig imorgon så tar det tacksamt emot.

Dagen idag gick rätt bra, men dom behöver bara timvikarier. hann inte prata så mycket med dom, så jag får ringa eller maila cheferna imorgon.

Orkar inte svara på era inlägg nu, foten värker så jag vill hugga av den. Men en sak kan jag skriva,. tindra är oxå väldigt bestämd nu. "Min" säger hon ofta. och ikväll sa hon "mej kan"

• Tuttie

Någon här som är duktig på att formulera personliga brev...

• litetknyte
    Sara och Sofia - haha, näää, jag är inte duktig som tränar - jag tycker ju att det är såååå kul med Pilates, annars har träning alltid kännts som ett straff för mig. Så jag är glad och nöjd att jag ääääääntligen hittat nåt jag verkligen tycker om. Önskar dock att jag skulle tycka att spinning typ var lika kul... skulle behöva lite konditionsträning också.... men jag fattar inte när jag skulle hinna träna det iaf... *skyller ifrån mig järnet*

På tal om att vara rädd för andra barn... jag är faktiskt lite orolig för Vingas dagisstart pga att hon visat sig vara rädd för både en liten kille vi känner som är ganska våldsam (så det kan jag ju förstå) men också en 8 månaders liten bebis som är snabb som en vessla och kryper omkring men bara är glad och nöjd... Jag fattade ingenting när vi var där senast och Vinga typ kom springande till mig och ville klänga sig fast så fort bebben kom nära... Jobbigt! Hoppas verkligen att hon tuffar på sig och inte blir såååå utsatt på dagis mitt lilla fegis hjärta... Fundersam
    Men temperament det har hon, så det räcker till femton ungar till... inte alltid kul men tydligen hör det till åldern låter d som...

Sara igen - grattis till viktnedgången! Så avis att det går så lätt för dig.
    Hehe, jag har FULL koll på melodifestivalen, det vet du... Räcka ut tungan *packar ner i-poden i pyjamasväskan till den 16:e*
    Åsså till sist, har det kommit nya Prison?? Hur många avsnitt på vilken säsong? *sugen*

mysia - ajaj, krya på foten!
    Vad var det för boende du var på idag??
    Älskar min lilla Vinge-ling
  • litetknyte
    Sussie - duktig är jag inte men jag har skrivit miljaaaarder... vad funderar du på`?
    Älskar min lilla Vinge-ling
  • Tuttie
    litetknyte skrev 2008-01-30 21:59:58 följande:
    Sussie - duktig är jag inte men jag har skrivit miljaaaarder... vad funderar du på`?
    Kom på msn *please* Jag undrar liksom hur jag ska skriva... Är rädd att det kommer se trist och enformigt ut bara
  • mysia

Camilla:Foten tackar. Jag var på bäckbacka, i Röbäck.

Sussie: är inte bra på personliga brev

Svar på tråden Mina goa vänner!