Sara och Sofia - haha, näää, jag är inte duktig som tränar - jag tycker ju att det är såååå kul med Pilates, annars har träning alltid kännts som ett straff för mig.

Så jag är glad och nöjd att jag ääääääntligen hittat nåt jag verkligen tycker om.

Önskar dock att jag skulle tycka att spinning typ var lika kul... skulle behöva lite konditionsträning också.... men jag fattar inte när jag skulle hinna träna det iaf... *skyller ifrån mig järnet*
På tal om att vara rädd för andra barn... jag är faktiskt lite orolig för Vingas dagisstart pga att hon visat sig vara rädd för både en liten kille vi känner som är ganska våldsam (så det kan jag ju förstå) men också en 8 månaders liten bebis som är snabb som en vessla och kryper omkring men bara är glad och nöjd... Jag fattade ingenting när vi var där senast och Vinga typ kom springande till mig och ville klänga sig fast så fort bebben kom nära... Jobbigt! Hoppas verkligen att hon tuffar på sig och inte blir såååå utsatt på dagis mitt lilla fegis hjärta...

Men temperament det har hon, så det räcker till femton ungar till... inte alltid kul men tydligen hör det till åldern låter d som...
Sara igen - grattis till viktnedgången! Så avis att det går så lätt för dig.
Hehe, jag har FULL koll på melodifestivalen, det vet du...

*packar ner i-poden i pyjamasväskan till den 16:e*
Åsså till sist, har det kommit nya Prison?? Hur många avsnitt på vilken säsong? *sugen*
mysia - ajaj, krya på foten!
Vad var det för boende du var på idag??