• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • litetknyte
    Sussie - privata referenser funkar väl, men bara nån i så fall. Tror de flesta är mer intresserade av yrkeskontakter... men vad vet jag.
    Ta med företaget också tycker jag, eller titeln.
    Älskar min lilla Vinge-ling
  • Pingulina

Sussie, Tack Du kanske kan skriva vem han är och relation till dig, typ min chef där och där. Tror det är bra att det står nånting om personen iaf så att de vet vem de ringer upp, alltså vilken relation personen har till dig.

Trist med ditt jobb, det känns ju inte rättvist att de vil dra ner din tid men samtidigt ska du fortsätta planera och så på ledig tid. Nån timme i veckan borde du ju få för planering. Trist att det inte funkar med hennes föräldrar, funkar det bra med dig och tjejen annars?

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Pingulina

Camilla, och framför allt så får jag ju LAS-poäng för alla månader jag jobbar oavsett grad. Men jag vill ju såklart ha mer. Hörde rykten idag om att det ev. var mer pengar på ingång till kliniken så jag hoppas få ta del av dem i så fall

• Tuttie

Tack för hjälpern Camilla...

Sov gott..

Kram kram

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • litetknyte

Så lite så Sussie, hoppas du har nån nytta av mina filer. Lycka till!

Älskar min lilla Vinge-ling
  • mysia

God morgon

Foten känns lite bättre idag. Den är fortfarande svullen, men inte lika mycket som igår kväll. Blå börjar den bli oxå. Men jag kan åtminstonde stödja på den litegrann idag. Avbokade dock käkgymnastiken. Orkar inte gå omkring så mycket.

Annika: Grattis till att du får jobba 40 %. Bättre än ingenting. Men jag förstår att det kommer att bli fullt upp för dig.

Sussie: Skickar en stor kram. tråkigt att höra att att det inte funkar på jobbet. Men försök att inte ta åt dig allt för mycket. Det är en jättebra människa, och jag är säker på att du gör ditt yttersta.

Vad ska alla göra idag? Om nån är ledig så är ni välkommen på kaffe och en pratstund.

• Pingulina

Åh jag blir tokig!! Min bankdosa är spårlöst försvunnen och jag behöver den NU!!! Jag har letat överallt... Fan!!!

Annica, vad bra att foten är bättre!

• Tuttie
    Pingulina skrev 2008-01-31 11:39:25 följande:
    Åh jag blir tokig!! Min bankdosa är spårlöst försvunnen och jag behöver den NU!!! Jag har letat överallt... Fan!!!Annica, vad bra att foten är bättre!
    Hoppas du hittar den, tror det kostar typ 250 kr att få en ny.... Men ring internetbanken... 0771221122 o begär personligservice så hjälper dom dej.
    Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
Svar på tråden Mina goa vänner!