• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • mysia

Tack Sofia. Det hoppas jag med. Så fort jag bara nuddar foten i nåt skriker jag rakt ut. men jag är ju känsligast i världen oxå.

• Tuttie

Annika: Jodå jg jobbar men hade rast

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Emeraldy

Sussie:
    Förlåt, det var inte alls meningen att såra dig Jag skrev det med glimten i ögat.

Camilla:
    Vi har laddat hem två nya PB-avsnitt av säsong 3, men det var ju samma säsong som gick i höstas. Måste har varit nåt uppehåll i säsongen, det var väl det här manus-strejk-tjafset som försenade kanske?

Annika:
    Du ser, allt löser sig till slut

Annica:
    Innebandy verkar farligt

Snart kommer Magnus och hämtar mig. Hade först tänkt stanna här på jobbet tills föreläsningen, men jag känner att jag vill hem en sväng. Då kan jag ju dessutom ta bilen tillbaka så jag slipper gå hem själv vid 20-21 tiden (lite mörkrädd ju )

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Pingulina

Sara, tja, jag vet inte om man kan säga att det har löst sig för att jag har fått jobb 40% i ett par månader, eller var det nåt annat du syftade på?

Annica, hoppas det blir bra med sofforna!

Nu har A äntligen kommit hem, håller på med middan och så får vi vara tillsammans hela familjen ikväll för en gångs skull.

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Emeraldy

Annika:
    Jo, det var faktiskt det jag syftade på. Du var på väg ut i 100% arbetslöshet, och nu har du lite jobb och lite studier. Det är en bit på väg! Jag försöker vara optimist

Jag har varit på en jätteintressant föreläsning ikväll, med Elza Dunkels som skrivit en avhandling om Barns nätvanor. Har ni möjlighet att lyssna på henne nån gång, tycker jag att ni ska göra det

• Emeraldy

Isch, Moa bajsade i sömnen. Det har ALDRIG hänt förut. Tur att vi var vakna och kände lukten, stackars hennes rumpa annars...

Fasar lite för morgondagens väder...

• Pingulina

Sara, studierna skulle jag gärna kunna vara utan faktiskt, det är skitmycket att göra. Men nu när jag en gång hoppat på det ska jag försöka fullfölja iaf. Men jag hoppas ju mest på att få upp 40% med minst 20% till för då kan jag skita i a-kassan och AF.

Roligt med intressanta föreläsningar!

Idag har jag sagt upp mitt kort på IKSU, men man har en månads uppsägningstid så jag kan fortsätta att inte träna februari ut Så tyvärr Sussie blev det inte så mycket av vårt gemensamma tränande, men du kanske inte har hunnit köpa kort?

ANna, vet inte du kikar in nåt, men jag vill ha tiden du föreslog. Kankse ska messa istället.

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • litetknyte
    Sara - ahaaa, jag har glömt vilket det sista avsnittet vi såg var.. vilka har ni fått hem nu?
    Älskar min lilla Vinge-ling
  • Emeraldy
    Camilla:
    Avsnitt 9 och 10, har inte hunnit se 10:an än.

Nu är det läggdags här.

Godnatt.
Svar på tråden Mina goa vänner!