• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Pingulina

Oj, kostar det så mycket? Och dom är alltid så jävla griniga på banken när jag ska dit och fixa nåt för jag har ju inget svenskt leg utan bara mitt finska körkort, och så brukar jag säga mitt svenska personnummer. Och dom blir alltid så himla griniga och tror inte att jag är jag och så...

Alltså, jag har verkligen letat ÖVERALLT. A's förlovningsring är också försvunnen sen 2 veckor tillbaka. Verkar som att vi har en tjuv i huset, undrar vem det kan vara?

Jobbar du inte nu Sussie?

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • litetknyte

Morrn morrn.

Vi ska städa idag när N har vaknat... suck. Är inte sugen men d måste ju göras.

mysia - skönt foten e bättre.

Älskar min lilla Vinge-ling

Har du kollat i leklådan Annika

Älskade unge!
  • Pingulina
    mamma till Viktor skrev 2008-01-31 12:04:36 följande:
    Har du kollat i leklådan Annika
    Ja, faktiskt, men där fanns den inte
  • Alice i Umeå

Hej hej!! Ja, i leklådan brukar man hitta lite av allt möjligt. I dag fick jag sova till kl 10:30. Skönt. Det måste bero på graviditeten att jag är så himla knäckt av en vanlig förkylning. Blir inget jobb ikväll heller, Alice är på dagis till kl 14. Känns skönt. Hon var ju på dagis i tisdags men innan dess hade hon inte varit sen förra onsdagen så det kändes som om att hon hade roligare där än hemma med en mamma som inte orkar någonting. Hon behöver få leka av sig. Ska snart åka och handla på kvantum tänkte jag. När jag hämtat Alice ska vi åka till min mamma en stund, hon orkar busa mer än jag idag. Jag ska även låna mammas symaskin och fålla några gardiner när jag får lite ork.

Annica: Så bra att foten känns lite bättre, då är det ingenting allvarligt i alla fall. Låt den vila ett par dagar så blir den nog bra.

Annika: Grattis i förskott!! Håller med Camilla, blir aldrig för gammal för paket. Och det är kul att träffa lite släkt.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • mysia

Annika: Ajdå, hoppas du hittar dosan snabbt. Inte kul att ha den borta. Oftast brukar dom dyka upp på dom konstigaste ställerna, typ i en sko.
    Grattis i förskott.

Agneta: Skönt att du fick sova ut lite.

Ja,det är så skönt att det inte var något allvarligt med foten. men den värker som attan ändå. Avbokade käkgymnastiken, men Tindra får ändå fara på dagis några timmar. Hon har inte varit där på hela veckan, + att jag gärna vill vila min fot litegrann. Är det dumt tänkt tycker ni?

• Pingulina

Jag dömer ingen Annica, jag har ju Nellie på dagis i stort sett varje dag när jag är hemma.

I morse var jag och Nellie på infektionsmottagningen och fick våra hepatit A vaccin. Det var en jäkla väntetid men det gick bra, hon skrek till lite och sen gick det fort över. 2½ vecka kvar tills vi åker

• mysia

Annika: Det är bra det.
    Åhh just det, ni ska på solsemester. Förstår att ni längtar.

Fick just ett samtal från poståkeriet, våra soffor kommer idag. Som vi har längtat. Äntligen får vi sitta skönt.

Annika: *aaaaaaaaa bingo*

Annica: Tycker absolut det är upp till ens eget samvete hur och när man har dom på dagis så lita på dig själv Hoppas det går över fort i foten.

Agneta: Blir så nostalgisk när jag ser ditt BF

Älskade unge!
Svar på tråden Mina goa vänner!