• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Tuttie

Annika: Kul med nybil.. Så nu kan ni varsin bil ? Härligt!

Kul att du fått så många grattulationer, sånt värmer

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Pingulina

Sussie, vi ska sälja alfan till våren/sommaren. Onödigt med 2 bilar, lägger hellre pengarna på huset

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Tuttie

Annika: Ja det är väl klokt iofs

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Alice i Umeå

Camilla: Det är en V40 vi har nu. Den ska vi sälja när vi har fixat upp den i och med att jag lyckades repa hela höger bak dörr. Vi ska byta hela dörren och så. Inte så duktigt av mig men men...

Annika: Gud vad roligt med sprillans ny bil. Här byter vi bara upp oss ett par år. Men det känns ändå ganska nytt. Och vad kul att vara ute och shoppa, hellst när man hittar det man vill ha.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • litetknyte
    Pingu - härligt att du har en bra födelsedag, det är du värd.
    FUSK med sprillans Audi - vill haaaa!

Agneta
    - hur gammal är V40? Hur långt har den gått? Du som är kort som jag kan köra den utan större bekymmer antar jag? Jag har nämligen provat köra V70 och sitter såååååå dåligt i dem... men V40 e mkt finare ju.
    Älskar min lilla Vinge-ling
  • Alice i Umeå

Våran V40 är från -98. Har snart gått 18000 mil. Jag sitter kanon i den, inga problem faktiskt. Hade också lite problem när vi var ute och provkörde en massa bilar men fastnade till slut för V40. Har varit skitnöjd med den hela tiden men den blir nog för liten just när man ska iväg ett par dagar med 2 små barn. Som sagt, vi får in två stora vagnar men då är det fullt också, då rymmer man ingen packning. Sugen på att köpa våran???

• litetknyte
    Agneta - hehe, njae, jag är egentligen inte så förtjust i Volvo öht... å vår bil är en '99 som bara gått 8500 så det blir lite väl mkt skillnad, även om det är en större bil. Om jag fick välja (och hade pengar till det...) vill jag ha en Toyota Avensis, en Audi A4 eller en Mazda 6. Kombi då förstås.
  • Alice i Umeå

Peter skulle hellst vilja ha en A6, Mazda 6 kombi är också riktigt fin. Gillar V40 men inte V70. Den är för kantig och påminner om de äldre volvo. Peugot har inte varit min favorit men vi får väl se när jag kört den ett tag och se om jag trivs iden. Peters brors tjej är också liten men hon har tyckt att den varit bra. Vi ska ju ha den medans vi lagar våran och sen får vi väl se om vi köper den eller om det blir något annat. Men byta det ska vi, så är det bara. Såg en jättefin A6 på blocket igår för 95 000. Riktigt fin från 00. Helt ok.

• litetknyte

Ja det finns faktiskt mycket fina bilar. Konstigt ändå hur man ändrar syn lite, iaf har jag gjort det, när behoven förändras... jag har alltid tyckt förut att ALLA kombi-bilar är skitfula, men nu har jag ju hittat flera som faktiskt är riktigt fina. Hoppas ni trivs med Peugoten.

Svar på tråden Mina goa vänner!