• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Pingulina

Anna var sjuk tidigare i veckan, men hon borde ju kunna logga in iaf

Vi har varit och hälsat på A's bror och tjej som har köpt hus i Holmsund. Nellie blev riven av deras katt som tydligen inte ville bli klappad, hon fick 2 små sår på hakan typ. Hon blev väldigt rädd men det gick ju bra som tur är. Ikväll är vi bortbjudna till kompisar på middag, det blir trevligt.

Glömde förresten berätta vad jag fick av A igår. Jag fick en s-holms weekend med 2 hotellnätter och musikal. Jättebra present tycker jag. Vi ska åka i april.

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Emeraldy

Annika:
    Åh, vad roligt med en Stockholmsweekend!!! *suckar lite avundsjukt* Vilket datum far ni till Thailand?

Jag har varit riktigt trött/bakis idag. Nu ska jag lägga mig med Moa en stund och sen blir det att somna framför TVn till nån film

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Alice i Umeå

Annika: Gud vad härligt med en Stockholms weekend, det var inte illa.

Vi har haft besök av Therese, Robert och Sebastian och det blev att vi slängde ihop en tacos middag, inte illa. Så nu är det bara lugna gatan, ska jobba i morgon bitti. Inte förrän 9:30 men det blir nog en ganska tidig kväll.

Hej på er!!

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • Emeraldy

Sussie:
    Nu har vi sett filmen vi lånade av er (usch, vad jag grät). Jag blev så himla irriterad att de inte försökte bilda nån pyramid, klättra på varann eller så!

Nu ska vi krypa till sängs.

Ha det!

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2008-02-02 21:49:09 följande:
    Sussie:Nu har vi sett filmen vi lånade av er (usch, vad jag grät). Jag blev så himla irriterad att de inte försökte bilda nån pyramid, klättra på varann eller så!Nu ska vi krypa till sängs.Ha det!
    Ja jag oxå.. VArt så arg!

God natt
    Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Liloot

Hej på er!

Förlåt att jag inte skrivit på länge, har kikat in och läst vad ni skrivit under veckan, men varken haft tid eller ork att skriva något. Jag har blivit dunderförkyld och haft feber till och från. Har jobbat mer än heltid hela veckan, så det har varit alvedon som gällt för hela slanten. Dessutom har ju johan varit i Budapest sen i torsdags, så att hinna med jobbet och Thea och dessutom försöka kurera mig själv har tagit all min energi. Nu kommer johan hem ikväll, det ska bli riktigt skönt!

Och skolan har jag inte hunnit med alls. Ligger typ 10 sidor efter, jätteskoj Fundersam Ska jobba maaaaaaaassor i veckan också, så jag får väl sitta uppe på nätterna och plugga

Det blir ett egoinlägg just nu, ska se om jag kan sätta mig ner ikväll och försöka svara på era inlägg

Ha det bäst!

Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • litetknyte

Hej på er!

Anna - vad roligt att höra från dig, har faktiskt undrat var du hållit hus. Krya på dig!

Vi var på Rex igår och åt med min pappa och hans fru. Smarrig mat men vi fick vänta läääänge innan de kom och tog vår beställning... Vinga hann bli vråååålhungrig och ropade högt och ljudligt "maaaat!" ett par ggr... Men sen när hon ätit färdigt och var på bättre humör sa hon "tatt tå mytte" till servitrisen så hon lyckades charma henne ändå.

Sara
    - vad härligt med så god mat och rolig fest.
    Texten där var ju jättefin, men lite sorglig, jag fick allt lite tårar i ögonen, blödig som jag är.

Imorron ska jag jobba halva dan. Bläää. Jag ångrar att jag tog på mig det, men samtidigt är det väl bra med lite "inskolning" igen innan allvaret drar igång igen... Men sugen är jag INTE....

Pingu - vilken kanonpresent! Härligt.
    Var i Holmsund har A:s bror köpt hus?

Sussie - vad var det för film??

Älskar min lilla Vinge-ling
  • Tuttie

Hallojsan på er!

Har rensat ur Cornelias garderob idag och oj vad små kläder hon haft en gång.. Ända var detta liksom mellan mot nyfödd oxh nu (förstår ni ) Hittade även nått 56 plagg oxå.. O då fick jag mig en liten tagg i hjärtat..Oj vad jag längtar efter en liten... Men snart är det min tur.

Läser nu 9½ månad av Annika Lantz..Verkligen kul bok...Den handlar om hur hon är gravid med nr 2 o ska hinna med hus o hem o dotter o sen när den lilla kommer..Oj vad hon skriver roligt om livet då *skratt*

Anna: Krya på dej!

Milla: Den hete Adrift. Är ett par år gammal.

• litetknyte
    Sussie - ok, är sugen på å se nån bra film så den får vi kolla upp.
    Älskar min lilla Vinge-ling
  • Tuttie
    litetknyte skrev 2008-02-03 14:58:52 följande:
    Sussie - ok, är sugen på å se nån bra film så den får vi kolla upp.
    Ja den är bra!
Svar på tråden Mina goa vänner!