• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Tuttie

annika: Tänk bara på att om ni åker utomlands så skicka efter "reseförsäkringskort " på Fk..dom är gratis o kanon att ha om ni blir sjuka på semestern. En var. Går att beställa på sidan, så du behöver inte ringa ;-D

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Tuttie

Har jag fått bilder på allas barn?

Trro inte Grace och Tindra är dom som saknas....

• mysia

Sussie:sluet av maj. Tack för rådet. Vill du ha en bild skickad på din mail? Kan skicka en sen idag. ge mig bara din mailaddres. ska till dagis nu. vi hörs

• Tuttie
    mysia skrev 2008-02-04 10:19:44 följande:
    Sussie:sluet av maj. Tack för rådet. Vill du ha en bild skickad på din mail? Kan skicka en sen idag. ge mig bara din mailaddres. ska till dagis nu. vi hörs
    När i slutet på Maj, från umeå..tänkte om vi hamnade på samma flyg

Min mail är  Susanne.weidenhag@hotmail.com
  • mysia
    Tuttie skrev 2008-02-04 10:23:00 följande:
    När i slutet på Maj, från umeå..tänkte om vi hamnade på samma flygMin mail är  Susanne.weidenhag@hotmail.com
    29 maj från umeå. Det var något som heter Apollo smile.
    Apollo Smile innebär inkvartering med minst klassificering (enklare hotell eller lägenhet) för minst två personer. Rummen har alltid WC samt dusch eller bad. I övrigt gäller samma villkor som för ospecificerat boende.När skulle ni åka?

Vill du ha en ny bild av Tindra?
  • mysia

Sussie: Nu har jag mailat en bild på Tindra. Hoppas den blir bra.

• Tuttie
    mysia skrev 2008-02-04 10:58:42 följande:
    29 maj från umeå. Det var något som heter Apollo smile.Apollo Smile innebär inkvartering med minst klassificering (enklare hotell eller lägenhet) för minst två personer. Rummen har alltid WC samt dusch eller bad. I övrigt gäller samma villkor som för ospecificerat boende.När skulle ni åka?Vill du ha en ny bild av Tindra?
    29e. Från Umeå. Kasnke vi hamnar på samma då. Har ni bokat?
  • Tuttie
    mysia skrev 2008-02-04 11:03:42 följande:
    Sussie: Nu har jag mailat en bild på Tindra. Hoppas den blir bra.
    Den vart bra!
  • mysia
    Tuttie skrev 2008-02-04 11:04:25 följande:
    29e. Från Umeå. Kasnke vi hamnar på samma då. Har ni bokat?
    Nä,vi har inte bokat. Måste nog göra det rätt snabbt om man vill ha en plats antar jag. Måste dock diskutera med P först. kan ju inte bara boka. Vet ju inte hur det blir med semester och så för han. Har för mig att cheferna brukar åka bort i maj, man vill ju inte boka nåt ifall P behövs på jobbet.

Billigt att åka då, men ändå dyrt, om du förstår vad jag menar.Men vi har 15 på bufferten, hmm, måste fundera på det här. grymt sugen.

Bra att bilden blev bra.
  • Tuttie

Förstår inte vad du menar emd billigt fast dyrt...Du kan nog inte få så mycket billigare...? TÄnk på att det läggs på lite till med avbeställningsskydd, mat på planet, försäkringar, transfer osv.. Men det är billigt ändå..

Det är ju billigt i Bulgarien sen, 2 rättersmiddag 100 kr tex.

Svar på tråden Mina goa vänner!