• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Tuttie
    mysia skrev 2008-02-04 09:01:51 följande:
    Tack. men det ryms inga fler bilder. det står att jag inte får lägga in fler bilder, förrän jag har plus
    aha okej.
    Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • mysia

Sussie: Skulle kunna fylla på plus nu, men att få en faktura så får man ju betala extra. Bättre att flla på via visakortet, men jag har inget. p lovade att fylla på via sitt kort, men han är på jobbet. Så det får bli ikväll efter jobbet som tidigast.
    Men vi är väldigt nöjd med sängen.

Sitter och letar semesterresor men allt är ju så dyrt. Skulle vara roligt att åka iväg till våren/sommaren, vi har ju fortfarande inte åkt på nån bröllopsresa och till sommaren har vi varit gifta i 2 år. Nån som har tips på nåt bra ställe, rätt billigt. Vi har buffertkonto, men det känns inte så kul att lägga ut allt där på en resa.

• Tuttie

Annica: Vad vill ni åka på för resa då?

UTomlands eller i Sverige?

• mysia
    Tuttie skrev 2008-02-04 09:32:19 följande:
    Annica: Vad vill ni åka på för resa då?UTomlands eller i Sverige?
    Utomlands. Nåt varmt ställe
  • Tuttie
    mysia skrev 2008-02-04 09:35:28 följande:
    Utomlands. Nåt varmt ställe
    Ja men åk till Bulgarien som vi då..7000 kr fanns ju många datum i vår & sommar
  • Liloot

Hej hej!

Kikar in lite snabbt innan jag ska på jobbet!

Idag känns det bättre, så det är på bättringsvägen! Men det är drygt att stå med kunder när man snorar och hostar. Men det går nog bra!

Lägger in några bilder på Thea

IMG_1686[1]IMG_1664[1]IMG_1696[1]

Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • mysia

Anna: vad skönt att du är på bättringsvägen. Fina bilder, och roliga.

Sussie: ja,det skulle vara nåt. Är det per person eller? Vilket resebolag?

• Tuttie

Annica: Vi har bokat med Apollo och det är för oss alla 3. Dock är det ospec hotell.

Anna: Härligt att du är på bättringsvägen... Fina bilder, fin säng.

• mysia

Har hittat en resa till burgakusten, ospecificerad. 6144 kr. Bra pris. men man blir ju lite orolig vart man hamnar. vi vill ju ändå vara nära stranden och shopping och så,och det är ju ingen garanti. man kanske ska gå in på en resebyrå och prata med dom.

• Tuttie
    mysia skrev 2008-02-04 09:58:14 följande:
    Har hittat en resa till burgakusten, ospecificerad. 6144 kr. Bra pris. men man blir ju lite orolig vart man hamnar. vi vill ju ändå vara nära stranden och shopping och så,och det är ju ingen garanti. man kanske ska gå in på en resebyrå och prata med dom.
    Vilket datum?

Står att man är lovad minst 2 stjärniigt hotell och dom hotell som finns har stranden nära, renoverade 2004. Så vi chansar.
Svar på tråden Mina goa vänner!