• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • mysia
    Tuttie skrev 2008-02-04 11:30:14 följande:
    Jobbar du heltid har du väl 2 dagar i månaden....  (tror jag)Hur länge är du anställd?
    Jobbar bara 50 %. Blir anställd ett par månader åt gången. men hon jag vikarierar för ska snart ha barn, så jag lär få fortsätta, hörs det som iallafall. kris på personal.
  • Tuttie

Okej ja men det är ju bara kolla upp på jobbet hur mycket semester du får, det löser sig nog.. vad säge rP då ? Fått nått svar?

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • mysia
    Tuttie skrev 2008-02-04 11:32:59 följande:
    Okej ja men det är ju bara kolla upp på jobbet hur mycket semester du får, det löser sig nog.. vad säge rP då ? Fått nått svar?
    Nä,han har inte svarat än. Har väl inte lunch än.Så han har säkert inte sett messet än. han brukar kolla när han äter. Så vi får se sen.
  • mysia

P ringde för ett tag sen. och han var sugen att åka, tyckte det var ett bra pris. men vi ska kolla upp vår buffert och ekonomin i övrigt och så ska vi prata mer ikväll. Men det skulle då inte vara några problem att ta ledigt från jobbet då. Men vi får se.

Ska strax åka på käkgymnastiken. Suck, vill inte iväg, vill bara vila, foten värker som attan.

• Tuttie
    mysia skrev 2008-02-04 12:43:48 följande:
    P ringde för ett tag sen. och han var sugen att åka, tyckte det var ett bra pris. men vi ska kolla upp vår buffert och ekonomin i övrigt och så ska vi prata mer ikväll. Men det skulle då inte vara några problem att ta ledigt från jobbet då. Men vi får se.Ska strax åka på käkgymnastiken. Suck, vill inte iväg, vill bara vila, foten värker som attan.
    oki....
  • mysia

Har räknat med alla tillägg nu och då skulle resan gå på 7872. Låter som ett bra pris va?

• Tuttie
    mysia skrev 2008-02-04 13:01:13 följande:
    Har räknat med alla tillägg nu och då skulle resan gå på 7872. Låter som ett bra pris va?
    Oj våran gick på 6900 då... men vi bokade ju före er...
  • litetknyte

God eftermiddag på er!

Jag har jobbat på förmiddagen, första gången på nästintill två år… känns både som om jag inte varit borta alls, och samtidigt i flera år… skum känsla… Vill inte tillbaka dock, suck.

Sara – jag har också börjat umgås med Stieg om kvällarna. Alla pratar ju om hans böcker så nu har jag fått låna den första. Den har tagit sig lite nu, men början var seeeeeeeg!

mysia – härligt med utlandssemester! Jag älskar ju Thailand och Brasilien, Egypten var också bra… Det ligger ju lite längre härifrån och är därmed lite dyrare att åka dit, men jag tycker man tjänar in det på att det är så pass billigt att leva där, plus att det är sååå värt det eftersom det är så härligt där. Hmmm..  här närmare hemma så att säga är Mallis faktiskt en favorit, men där är det ju ganska dyrt… Kreta också. Har inte varit i tex Turkiet där det är lite billigare, men jag har hört att Tunisien ska vara bra. Men nu ser jag ju att ni redan hittat en billig och bra resa.

Anna – skönt du är på bättringsvägen! Sötnos Thea.

Älskar min lilla Vinge-ling
  • mysia

Är nu tillbaka från käkgymnastiken. Har dock inte så mycket känningar i käkarna som jag brukar ha efteråt. Så det är ju bra.

Camilla: Oj, vad berest du är. Jo,vi har hittat en billig resa. men vi ska ska som sagt diskutera det ikväll. men jag är väldigt peppad på att åka. men ekonomin har tyvärr nåt att säga öxå.

Sussie: ja,det var lite skillnad. Men tog ni apollo smile? Det är kanske lite dyrare.

Ska strax på jobbet. Inte ett dugg peppad, men men, det är ju bara 4 timmar.

Svar på tråden Mina goa vänner!