• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • mysia
    Tuttie skrev 2008-02-04 11:13:12 följande:
    Förstår inte vad du menar emd billigt fast dyrt...Du kan nog inte få så mycket billigare...? TÄnk på att det läggs på lite till med avbeställningsskydd, mat på planet, försäkringar, transfer osv.. Men det är billigt ändå.. Det är ju billigt i Bulgarien sen, 2 rättersmiddag 100 kr tex.
    Jag menar att min familj egentligen inte har råd. Så det är dyrt för oss. men ändå grymt billigt. ja,det är billigt där borta. Hur mycket får man lägga på med allt det du nämde? Bokade ni via internet eller via en resebyrå?
  • Tuttie

Vi bokade  via internet.

vetinte riktigt men bara maten för oss 3 kostade 350 kr o sen transdern..Ja jag vet inte riktigt men dryga 1000 lappen kanske

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Tuttie

Men man kan ju välja bort saker man inte tycker man behöver... Tex maten.

Avbeställningskydd kan ju vara bra att ha.
    Transfer ja tack

Alla försökringar dom dom erbjuder, upp till var o en.

• mysia

Kunde man beställa allt det via internetbokningen? eller försäkringen var det via fk?

en tusenlapp kan det ju vara värt. Messade p nyss, får se vad han säger. men tror det lär bli svårt att övertala honom. Alltså han gillar att resa men just pengar är en känslig fråga i vår familj. jag har en tendens att slösa och han är mer en sparare.

• Tuttie

Alltså du kan boka hela redan via internet. Och Apollo erbjuder försäkring, tex vid sjukdom osv..Minns inte exakt.

sjukvårdskorten beställer du via internet på Fks sida . men det är inte samma sak  som apollos försäkring.

Ja ni kanske behöver dom pengarna i sommar, om du inte ha nått sommar jobb

• Tuttie

Sjukvårdskorten: Är tex vid akutsjukdom så betalar du samma pris som "dom" gör för att gå till läkarn o du får tillbaka utlagda pengar för ev medicin osv.

O dom beställer du gratis från FK.

• Tuttie

är hemma med C idag igen..O hon bara snorar och hostar o hostar o snorar... Nått så grymt! Stackars liten.

• mysia

Sussie: Ok,då förstår jag. Jo,vi behöver pengarna. men jag har ju rätt till semester där jag jobbar nu. vet dock inte hur mycket.kan inte vara så mycket, men ändå. Arbetar jag kvar där så har vi ju råd.Men det blir att diskutera detta med P. Hade varit kul.

• mysia
    Tuttie skrev 2008-02-04 11:27:23 följande:
    är hemma med C idag igen..O hon bara snorar och hostar o hostar o snorar... Nått så grymt! Stackars liten.
    Stackars Conne. Hoppas hon kryar på sig snabbt.
  • Tuttie
    mysia skrev 2008-02-04 11:28:14 följande:
    Sussie: Ok,då förstår jag. Jo,vi behöver pengarna. men jag har ju rätt till semester där jag jobbar nu. vet dock inte hur mycket.kan inte vara så mycket, men ändå. Arbetar jag kvar där så har vi ju råd.Men det blir att diskutera detta med P. Hade varit kul.
    Jobbar du heltid har du väl 2 dagar i månaden....  (tror jag)

Hur länge är du anställd?
Svar på tråden Mina goa vänner!