mysia - jag är inte alls så berest som jag skulle VILJA vara, men jag har så länge jag kan minnats alltid prioriterat att resa så..
Förstår att ekonomin måste få säga sitt också, men jag hoppas ni tar er iväg, det är ju så härligt.
Pingu - jag jobbar bara extra, idag och nästa måndag, plus att jag är på APT varannan onsdag fram till mars och en halv planeringsdag den 13:e.
Inget hört från andra jobbet än, har typ gett upp... men men.
Blä vad nega jag känner mig! Min chef ringde i eftermiddags och frågade om jag kan tänka mig att flytta på mig när jag ska tillbaka och jobba. Antingen till ett äldreboende eller till boendestöd västra eller var det var. Åååååh vad jag inte VILL jobba med det här längre.

Äldreboendet går helt bort, trivdes inte alls med att jobba inom äldreomsorgen, så om jag flyttar på mig blir det nog till boendestödet, men jag VILL INTE!!

Ska jag tvunget jobba med det här så vill jag helst vara kvar på Ersboda där jag känner de flesta, orkar som inte börja om känns d som... men jag blir väl så illa tvungen skulle jag tro... Fasen vad drygt det känns att ha jobbat en halvdag och direkt vara inne i jobbdeppen.

Suck.
Är glad att det var Pilates idag iaf, mår lite bättre efter det tack å lov...
Nu är det natti! Kram på er.