• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • mysia

Sofia: jaaa,hämta den snart. den börjar samla damm...du har inte tid att hämta den idag?då håller du dig ju sysselsatt en stund oxå.

• mysia

Sofia: jaaa,hämta den snart. den börjar samla damm...du har inte tid att hämta den idag?då håller du dig ju sysselsatt en stund oxå.

Annica: Jag tror du skulle må bra av ett heltidsjobb så du får tänka på något annat. Kram.

Älskade unge!
  • mysia

mamma till Viktor skrev 2008-02-05 10:19:51 följande:

Annica: Jag tror du skulle må bra av ett heltidsjobb så du får tänka på något annat. Kram.
    Ja,det tror jag oxå. Har messat rekryteringsenheten, får se vad dom säger.

Tyvärr så har jag fel bil idag Annica! Men ska absolut försöka hämta den i veckan, hur jobbar du?

Älskade unge!
  • mysia

mamma till Viktor skrev 2008-02-05 10:21:09 följande:

Tyvärr så har jag fel bil idag Annica! Men ska absolut försöka hämta den i veckan, hur jobbar du?
    Fel bil?ryms den inte menar du? Jag är ledig imorgon och på lördag. Jobbar torsdag och fredag, men far iväg kvart över 4, så jag är hemma under dagen. Jobbar heldag söndag.

Ja precis, tror nog jag behöver kombin... Imorgon skulle jag kunna hämta den! Typ vid tio?

Älskade unge!
  • mysia

mamma till Viktor skrev 2008-02-05 10:25:36 följande:

Ja precis, tror nog jag behöver kombin... Imorgon skulle jag kunna hämta den! Typ vid tio?
    Låter jättebra. tar du med dig Viktor då? Tänkte att då kunde han och Tindra leka en stund.
  • Tuttie

Trist för dej att det inte vart någon resa Annica.

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • mysia
    Tuttie skrev 2008-02-05 12:20:06 följande:
    Trist för dej att det inte vart någon resa Annica.
    Ja,det känns jättetråkigt. Men visste jag att jag skulle bli kvar där jag är nu och inte få nåt annat, hade vi nog åkt. men det finns ju tyvärr ingen garanti att jag får något nytt.
    Vi pratar om att avakta till i sommar, då vi vet hur det ser ut. Det blir kanske en sista minuten då.
Svar på tråden Mina goa vänner!