Inlägg från: Pingulina |Visa alla inlägg
  • Pingulina

Mina goa vänner!

Sussie, Tack Du kanske kan skriva vem han är och relation till dig, typ min chef där och där. Tror det är bra att det står nånting om personen iaf så att de vet vem de ringer upp, alltså vilken relation personen har till dig.

Trist med ditt jobb, det känns ju inte rättvist att de vil dra ner din tid men samtidigt ska du fortsätta planera och så på ledig tid. Nån timme i veckan borde du ju få för planering. Trist att det inte funkar med hennes föräldrar, funkar det bra med dig och tjejen annars?

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Pingulina

Camilla, och framför allt så får jag ju LAS-poäng för alla månader jag jobbar oavsett grad. Men jag vill ju såklart ha mer. Hörde rykten idag om att det ev. var mer pengar på ingång till kliniken så jag hoppas få ta del av dem i så fall

• Pingulina

Åh jag blir tokig!! Min bankdosa är spårlöst försvunnen och jag behöver den NU!!! Jag har letat överallt... Fan!!!

Annica, vad bra att foten är bättre!

• Pingulina

Oj, kostar det så mycket? Och dom är alltid så jävla griniga på banken när jag ska dit och fixa nåt för jag har ju inget svenskt leg utan bara mitt finska körkort, och så brukar jag säga mitt svenska personnummer. Och dom blir alltid så himla griniga och tror inte att jag är jag och så...

Alltså, jag har verkligen letat ÖVERALLT. A's förlovningsring är också försvunnen sen 2 veckor tillbaka. Verkar som att vi har en tjuv i huset, undrar vem det kan vara?

Jobbar du inte nu Sussie?

• Pingulina
    mamma till Viktor skrev 2008-01-31 12:04:36 följande:
    Har du kollat i leklådan Annika
    Ja, faktiskt, men där fanns den inte
  • Pingulina

Jag dömer ingen Annica, jag har ju Nellie på dagis i stort sett varje dag när jag är hemma.

I morse var jag och Nellie på infektionsmottagningen och fick våra hepatit A vaccin. Det var en jäkla väntetid men det gick bra, hon skrek till lite och sen gick det fort över. 2½ vecka kvar tills vi åker

• Pingulina

Sara, tja, jag vet inte om man kan säga att det har löst sig för att jag har fått jobb 40% i ett par månader, eller var det nåt annat du syftade på?

Annica, hoppas det blir bra med sofforna!

Nu har A äntligen kommit hem, håller på med middan och så får vi vara tillsammans hela familjen ikväll för en gångs skull.

• Pingulina

Sara, studierna skulle jag gärna kunna vara utan faktiskt, det är skitmycket att göra. Men nu när jag en gång hoppat på det ska jag försöka fullfölja iaf. Men jag hoppas ju mest på att få upp 40% med minst 20% till för då kan jag skita i a-kassan och AF.

Roligt med intressanta föreläsningar!

Idag har jag sagt upp mitt kort på IKSU, men man har en månads uppsägningstid så jag kan fortsätta att inte träna februari ut Så tyvärr Sussie blev det inte så mycket av vårt gemensamma tränande, men du kanske inte har hunnit köpa kort?

ANna, vet inte du kikar in nåt, men jag vill ha tiden du föreslog. Kankse ska messa istället.

• Pingulina

Halloj tjejer, och tack så mycket för alla gratulationer!! Kyss

Idag är en bra dag trots avsaknad av familj och "riktiga" vänner Imorse efter att jag lämnat Nellie på dagis så for jag och A och hämtade ut vår nya bil, så nu har vi en sprillans ny Audi A4 turbodiesel. Den är svart och sååå fin Och dessutom vi fick vi en tårta "som tack för köpet" så nu har jag till och med en riktig prinsesstårta idag också, mums!

Och sen gick jag på stan och handlade presenter till mig själv. 2 bh:ar och en bikinöverdel från Ingrids, schampo och balsam från frisören och nya örhängen. Är sjukt nöjd när jag hittar bh:ar som passar bra, tyvärr kostar dom ju lite men vad gör man. Köpte en svart polotröja i lite bättre material också, på 70% rea så det var också jätteroligt. Och nu ska jag äta lunch, har köpt sushi, mums igen

Köpte även vin till ikväll och då blir det hämtmat och onyttigheter i soffan framför tv:n. Kanske jag till och med får nån present av A också, man vet aldrig Många vänner har hört av sog och även mamma och svägerskan så det känns som en riktigt bra dag. Nu gillar jag att fylla år igen.

*svamlar på om mig själv och bryr mig inte om nån annan*

Haha, Nellie bryr sig inte överhuvudtaget om vad man tar på henne, hon är totalt
    omedveten och obrydd om sina kläder

Sussie, krya på er!!

Annica, ni får väl köra med det gamla vanliga, chips och godis

• Pingulina

Sussie, vi ska sälja alfan till våren/sommaren. Onödigt med 2 bilar, lägger hellre pengarna på huset

Svar på tråden Mina goa vänner!