Halloj tjejer, och tack så mycket för alla gratulationer!! 
Idag är en bra dag trots avsaknad av familj och "riktiga" vänner
Imorse efter att jag lämnat Nellie på dagis så for jag och A och hämtade ut vår nya bil, så nu har vi en sprillans ny Audi A4 turbodiesel. Den är svart och sååå fin
Och dessutom vi fick vi en tårta "som tack för köpet" så nu har jag till och med en riktig prinsesstårta idag också, mums!
Och sen gick jag på stan och handlade presenter till mig själv. 2 bh:ar och en bikinöverdel från Ingrids, schampo och balsam från frisören och nya örhängen. Är sjukt nöjd när jag hittar bh:ar som passar bra, tyvärr kostar dom ju lite men vad gör man. Köpte en svart polotröja i lite bättre material också, på 70% rea så det var också jätteroligt. Och nu ska jag äta lunch, har köpt sushi, mums igen
Köpte även vin till ikväll och då blir det hämtmat och onyttigheter i soffan framför tv:n. Kanske jag till och med får nån present av A också, man vet aldrig
Många vänner har hört av sog och även mamma och svägerskan så det känns som en riktigt bra dag. Nu gillar jag att fylla år igen.
*svamlar på om mig själv och bryr mig inte om nån annan*
Haha, Nellie bryr sig inte överhuvudtaget om vad man tar på henne, hon är totalt
omedveten och obrydd om sina kläder
Sussie, krya på er!!
Annica, ni får väl köra med det gamla vanliga, chips och godis