Mina goa vänner!
Våran nya A4 är ju en kombi, tycker att den är riktigt snygg faktiskt. Fast jag är nog inte så kräsen egentligen, har inte direkt nåt bilintresse.
Sussie, haha, va söt Conne är som ligger inne på toan och läser och bajjar ![]()
Våran nya A4 är ju en kombi, tycker att den är riktigt snygg faktiskt. Fast jag är nog inte så kräsen egentligen, har inte direkt nåt bilintresse.
Sussie, haha, va söt Conne är som ligger inne på toan och läser och bajjar ![]()
God morgon!
Nellie vaknade 06 imorse och ville ha mjölk och sen somnade hon om och sov till 08, så jag är nöjd
Vi har bara myst hemma i väntan på att far i huset ska vakna, men nu tror jag vi ska ta oss ett bad. Känner mig frusen och kall så det blir skönt med en varm dusch.
Annica, var har ni köpt er playdo-deg? Det kanske Nellie skulle tycka är roligt... Trevligt med shopping till tindra igår. Hon fick så mycket saker att man kunde tro det är hennes födelsedag
Hur ser sängen ut? Vi är ju pckså på jakt efter en säng till Nellie men dom jag har sett har legat kring 2000-2500 kr, men jag vet inte, jag tycker det är mycket pengar. Jag kikar på blocket ibland men jag hinner aldrig ringa i tid på dom jag vill ha, dom är alltid sålda när jag ringer.
Anna var sjuk tidigare i veckan, men hon borde ju kunna logga in iaf
Vi har varit och hälsat på A's bror och tjej som har köpt hus i Holmsund. Nellie blev riven av deras katt som tydligen inte ville bli klappad, hon fick 2 små sår på hakan typ. Hon blev väldigt rädd men det gick ju bra som tur är. Ikväll är vi bortbjudna till kompisar på middag, det blir trevligt.
Glömde förresten berätta vad jag fick av A igår. Jag fick en s-holms weekend med 2 hotellnätter och musikal. Jättebra present tycker jag.
Vi ska åka i april.
Här pratas det resor ser jag. Själv har vi nu bara 2 veckor kvar, tycker det har gått så jäkla fort på slutet. Och nu ska jag ju jobba 8o% fram tills vi far eftersom jag ska jobba in tiden när vi är borta så då kommer det gå ännu fortare.
Sussie, tyvärr är det nog så att man kan få andra hotell än de som finns i katalogen när man bokar ospecat. Det fick vi när vi bokade ospecat till Grekland sist. Eller det var inte ens ett hotell det vi fick utan mer typ lägenheter, ingen pool och inte ens en reception. Men det går ju ändå, men var beredd på något lite sämre så får ni bli positivt överraskade om det är bättre än så
Camilla, hur mycket jobbar du nu då? Hört nåt om jobbet du sökte?
Blä, nu måste jag sätta mig och skriva en tråkig inlämningsuppgift, ångest!! A jobbar över och jag vill helst bara slappa i soffan...
Go kväll!
Hinner inte titta in och skriva så mycket jag heller. Jobbar ju 80% nu eftersom jag ska jobba in tiden under resan. A jobbar fortfarande över mycket och på kvällarna när Nellie lagt sig försöker jag läsa kurslitteratur.
Annica, trist att det inte blev någon resa, men er tur kommer nog så småningom!
Sussie, aj då med foten. Hade du möjlighet att kyla ner den direkt efter? Kommer säkert göra ont ett bra tag
Hoppas Conne blir frisk snart, och får vara frisk ett tag!
Nu ska jag duscha, har varit och spelat innebandy för första gången sen innan jul. Jobbigt var det och dåligt gick det.
Sofia, haha, vad myyycket hår han har
Tänkte även på att Moa var så finklädd på dagis, vit stickad tröja och allt
Nellie får bara gå i sunkiga mjukisbrallor och tröja varje dag, haha, stackars henne.
Sofia, samma för Nellie, hon blir skitförbannad om jag tar på henne jeans eller andra byxor som inte ger efter som mjukisbrallor. Och sen vet jag hur jag helst vill gå klädd själv
Men det är klart, fintröjorna och klänningarna kommer inte till använding och det är ju sýnd. Fast just nu har Nellie vuxit ur nästan allt sånt hon har haft.
Nu ska jag se House.
Någon som är intresserad att se Mora Träsk nästa fredag? Jag och Nellie vill gärna men det är ju trevligt med sällskap!
Mer info finns på www.moratrask.se
Glömde skriva att det börjar kl.18 och håller på ca 45 minuter. Egentligen är rekommendationen från 2½ år men det håller ju inte på så länge och Nellie älskar dvd:n vi har så jag tror hon klarar det bra.
Gokväll! Är ensam ikväll igen, A jobbar över. Jag visste ju att det skulle blikörigt fram till resan men det känns ändå som att det är FÖR mycket. Eftersom jag själv jobbar mycket nu plus läser kursen så har jag inte alls samma ork med hus & hem och stackars Nellie så får ha en sur mamma hela tiden. Och Nellie blir bara mer och mer trotsig och vi ryker ihop titt som tätt, temperament var det ja
Anna, skönt att dom kommer tillbaka nästa vecka så ni får det lite lugnare på jobbet. Var i thailand är det dom är?
Sara, låter som att det är skittufft på skolan för dig! Men hon blev väl inte sjukskriven utan orsak hon du vikarierar för
Läser ju en massa litteratur om specialpedagogik nu och ätgätrdsprogram, och hur mycket rätt till hjälp elever med särkilt stöd har i skolan. Men tjena, hur fixar man det i praktiken liksom??
Camilla, synd på jobbet!! Jag fick inte heller kommunjobbet men jag blev ju inte ens kallad på intervju trots att vi bara var 11 sökanden. Du blev ju kallad av 90 liksom
Alltid nåt positivt iaf
Sussie, mora träsk är på ersboda folkets hus.
Vet förresten inte om jag berättat vad det var som hände på A's jobb här när det var så mycket? Hans chef fick sparken och A fick erbjudande om jobbet och har tackat ja, så han är numera filialchef med 70 anställda under sig
Och nåt ännu roligare är att dom fick lassajobbet, alltså nya kvinnokliniken som ska byggas, han var så lycklig igår så jag tror han skrattade konstant i flera timmar ![]()