• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Pingulina

Jag gick över till betaversionen för ett par dagar sen, märker dock ingen större skilnad förutom att layouten känns snyggare.

Sussie, snickarn Matte är från bygglov, har dock ingen aning om vem han varit gift med, och jag brukar ju veta det som är ärt att veta i kändisväg

Sara, haha, "hamnade i duschen" Jag missade dock också singing bee, men inte av lika rolig orsak

Idag var vi till svärisarna och åt middag så äntligen kunde jag väga mig och se om min diet ger resultat. Och lite hade det faktiskt hänt, - 2 kg, så jag är absolut nöjd! Bara att fortsätta nu då!

Sussie igen, vill du ha förslag på nån kofta alltså? Eller nåt annat än kofta?

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Tuttie

Annika: Jag vill ha förslag på kofta...

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Pingulina

Okej Sussie, jag har dock inte varit på stan på ett tag så jag har ingen aning om vad som finns... Men det är väl bara att gå ut och leta?

Ang. middag på lördag... Lottas kan man väl inte boka va? Men så tidigt som vi vill äta så borde det ju inte vara nåt problem att få bord.

• Tuttie

Har lagt in sTiglarsson i min MP3 men han lägger inte kapitlen i rätt nr ordning..Skit irri

• Tuttie

Stieg Larsson...

• Pingulina

Det låter ju skitirriterande Sussie, man kan ju inte hålla på och flippa fram och tillbaka och leta hela tiden, drygt!

Nu är det läggdags på Mariehem, gonatt!

• Alice i Umeå

Hej hej!! Sitter på jobbet, jobbar till 03:15. Dryyyyyygt!!! Vi är dessutom klara för kvällen men går jag hem förlorara jag ju pengar så det vill man inte heller. Men jag har bara 7 veckor kvar att jobba. Den 29 feb går jag på havandeskap, längtar så att jag tror att jag dör. Har med mig en bok så jag kanske klarar att hålla ut.

Imorgon (idag) ska jag försöka ta mig iväg på IKSU, hoppas bara att jag orkar kliva upp i vettig tid. Ska hämta Alice kl 14. Sen ska jag fara och köpa en present till Sebbes mamma, nån som har något bra förslag på vad jag ska köpa, sist jag fyllde år fick jag presentkort på Iksu spa för 300 kr av henne.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • mysia

God morgon

Idag ska jag luncha med min moster, ska bli kul. Sen blir det väl att gå en sväng på stan. Tindra behöver nya Mockasiner + att jag ska köpa en födelsedagspresent till min svägerska.

Sofia: Oj 50 timmar. Det var mycket.

Agneta: Förstår att det känns skönt att du snart får havandeskap.

Sussie: Kramar om, inte roligt att höra att det är sämre med din farmor.

Camilla: Lät som en rolig helg.

Ledsen om jag glömt nån.

Nu ska jag gå och sminka mig.

Vi hörs.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • Liloot
    Sussie: Så blev det med min mp3 också! Prova att döpa om kapitlena till a,b,c,d,e osv innan du lägger in dom i mp3:en. Då känner den av dom i rätt ordning.

Annika: Nej just ja, man kan ju inte boka på lottas. Men som sagt, det borde inte vara några problem att få bord så pass tidigt.

Idag fick jag avbokning på min första kund, så jag börjar inte förän kvart över tolv. Skööönt! Har varit och lämnat Thea på dagis, så nu ska jag ta en dusch i lugn och ro.
    Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Liloot

Just det ja, Annica, är det på onsdag Ida fyller år?

Are you going to the grave with unlived life in your vains?
Svar på tråden Mina goa vänner!