Åh, vad roligt för dig, Camilla - jag håller tummarna!
Och grattis, Annika och Anna till viktnedgången! Jag ska väga mig på onsdag för första gången på två veckor. Jag har inte kunnat äta så bra som jag velat, jag har inte orkat helt enkelt, men jag har ju rört på mig väldigt mycket mer. Och så har jag ju inte samma chans att svulla när jag är på jobbet som när man går hemma! Fast nyss vräkte jag i mig choklad och chilinötter, va fan, middagen var ju inte klar när jag kom hem - håller ju på att svälta ihjäl
Jag tycker faktiskt det känns riktigt jobbigt det här att både Magnus och jag ska jobba och Moa gå på dagis... Moa kommer få långa dagar på dagis (lämnas före 8 varje morgon och kommer nog inte kunna hämtas före 16 i alla fall). Hon kommer iofs vara hemma med mig varje onsdag så det får väl döva det dåliga samvetet lite. Men det känns tungt att få ihop pusslet tycker jag. Magnus ska till Stockholm två dagar nästa vecka och veckan därpå ska han med jobbet till Sälen 4 dagar. Jag vet att ni också har frånvarande män, men just nu tycker jag jättesynd om mig själv
Jag har dessutom flera kvällsmöten inplanerade den närmaste tiden så när vi ska få nån slags lugn och ro det vet i sjutton...
Jag hatar att behöva stressa och laga mat direkt man kommer hem, är alltid svinhungrig då. Och så det här med Moas långa dagar... nä, det känns inte riktigt bra. Men förhoppningsvis kommer det funka för oss också, det funkar ju för alla er andra... Moa älskar ju att vara där också.