Camilla: Ska hålla alla tummar för dig!
Sara: Jaa... det är nog rätt svårt att få allt att gå ihop. För oss har det gått bra, har inte upplevt det som stressigt, men så jobbar jag ju bara 50% också... så det gör ju lite skillnad. Dom dagar jag jobbar så hämtar johan på dagis 16.30. Så hon har ju ganska långa dagar dom dagar hon är där, men jag mår inte särskilt dåligt över det, hon verkar trivas så himla bra! Det kommer gå bra ska du se!
Annica: Det är finns inte jätte jätte många tider framöver, men ring på salongen så ordnar vi det!
Måste bara berätta om Thea igår, sååå gulligt! Vi var ute och åkte bob igår kväll efter middagen, så när vi skulle gå in och se bompa och göra välling så blev hon jääätteledsen. Sen sitter hon i soffan säkert en halvtimme och halvsnyftas "boooobben, booooobben"
Mitt hjärta. Det första hon säger imorse när vi börjar klä på oss är "booooobben, booooobben"
Så det var bara att dra henne i bobben till dagis som gällde.
Sen blev det ju lite knas. Hade hennes vagn i bilen så jag hade tänkt att lämna den på dagis innan jag for på jobbet. Men kvart i tre kom jag på "faaaaaaaan, jag glömde lämna vagnen på dagis!!!" Dom hade provat lägga henne inne istället, det hade gått jättebra. Som tur var. Så ikväll har vi köpt en vagn på blocket att som sovvagn på dagis. Det känns bra.
Mattelektionen gick bra, idag var det bara repetition från A-kursen. Men man har glömt mycket alltså
Men det kommer väl tillbaka, får jag hoppas