Jag har försökt ringa en miljon gånger men dte går inte att komma fram till henne 
Blir så irri på våra researrangörer också, eller flygbolaget är det väl egentligen. Vi hade bokat resa tur/retur till stockholm så att det skulle passa bra med thailandsflyget, men nu har dom ändrat både start- och ankomsttider så vi blir tvungna att boka om våre stockholmsbiljetter, och då åker vi på en ombokningsavgift på 1000 spänn. Får dom göra så?
Och sen har jag ringt runt som en tok i flera dagar för att få reda på om vi får ta med en liter havremjölk på flyget till Nellie (nya reglerna säger ju 100 ml max). Och jag kan berätta att securitas på arlanda och luftfartsverket säger ja (eftersom det klassas som specialdiet), men researrangören säger nej. Ska bli spännande att se hur det slutar. Och sen har jag försökt få reda på om tetraförpackningarna med mjölk håller för förändringarna i lufttrycket eller om vi kommer ha 8 liter havremjölk rinnade i våra väskor när vi kommer fram, men det kan ingen svara på
Så nu vet ni vad jag sysslar med på dagarna som arbetslös. Har suttit i telefon hur mycket som helst och blir skickad än hit än dit...
Camilla, tack för tipset, har rätt bra koll på vad jag behöver skicka in, så nu är det bara det förbannade tjänsteityget jag väntar på.