• SvenskEngelsk

saras måbra-tråd keeps going stronger

Hej flickor, nya & gamla i denna "tråd"
    Ska jag verkligen behöva presentera mig själv, IGEEEEN, för typ 11:e ggn..hihi, Ok!..I´ll do it!
    Sara, född 1982, mamma sedan -04, RESER jämnt, pratar bara engelska privat, STORT intresse i HÄLSA och skönhet. Har gått ner 50 kg ( alla frågar HUR, om jag gjort Gastric Bypass, stavas det så ? hihi, osv men svaret är ENKELT, jag har kämpat ENSAM, utan alla konstiga metoder som finns i vår värld, så säg inte att det INTE går, för FASEN att det gör, KÄMPA om ni vill nå ett mål för bättre livskvalite ) Jag TALAR för eget sunt förnuft och motion. Visst hänger skinnet även på mig, men då jag gick ner i vikt besökte jag aldrig ett GYM, utan GICK bort mina kilon kan man säga, varav allt löst skinn överallt.

Vi är ett gäng tjejer som hängt i min tråd i 2 år nu, och DET  är en WOW känsla, alla har haft ups & downs, men likförbannat så hittar vi åter till tråden och tar oss vidare på lagom nivå. Så sluta klaga på allt, LEV istället och gör något åt det som går att göras ÅT!...
    Tråden är öppen för att ge varandra support i livet, för att peppa varandra då det är tufft, för att berätta om våra dagar, mattips, träningstips, ( boktips..hihi ) mm!
    Jag började slutet av sept igen på allvar att ta tag i kroppen, då med hjälp utav HOPPREP och löpning, så nu hoppar många i tråden, KUL!!!...verkligen bra träning hemma för er som har svårt att komma ut på promenad/till gym/ löprunda.

Nu kör vi 3 månader till, nästa tråd kommer i mars, då är det snart sommar!
    Kämpa på tjejer! Fokusera på att måbra, det gör jag nu, och jag har aldrig kännt sådan här livskvalite! NÅGONSIN!

Puss på er! / S

Go girls
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-24 23:47
    Till er alla som vill/måste/försöker/har försökt/ gett upp osv med att gå ner i vikt:

SLUTA att sitta på läktaren och titta på erat eget liv, se till att vara mitt på plan och medverka, BESTÄM över erat liv.
    Har du verkligen bestämt dig för att måbra/gå ner i vikt/ sluta röka osv, ELLER; förhandlar du fortafarande och säger det för att det "Låter bra" ?

Jag kommer aldrig kunna hjälpa någon utav er, förräns NI HAR BESTÄMT ER, DÅ, kan man klara allt, innan dess kan jag tyvärr inget göra!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-03 18:09
    Hej Hej..En liten reminder:
    UPPSKATTA DET NI HAR, i livet, även små saker som foton av barnen, er favorit lampa, en god middag ni åt igår, era vänner, och lixom NJUT av det, för att MÅBRA
    SNÄLLA, jag säger det igen, LETA INTE EFTER FEL HOS ANDRA!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 23:48
    Man är kompetent då man kan behålla lugnet även då något går dåligt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-24 22:48
    Tjejer
    Nu är det mars
    NY tråd igen då jag är åter

Älskar er alla så mkt på ett litet vis

TACk för allas stöd igenom alla svåra tider i över 2 år, TACk....

PUSS

kämpa på
  • Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger
  • Missisola

SE: Åhhhh GRATTIS Bejbi! Shit va kul grej! (vad var det för uppdrag du gjorde casting för*nyfis*)
    Och härlig helg har du framför dig.....lucky u!!!!

Här är det så hostigt och hackigt.....USCH!!!!!!!!!!

• clinan

SE

Stort stort GRATTIS till din lyckade casting!

• Tindra04

WOW SE! GRATTIS! Fy fan vad häftigt! Men du är ju supervacker så jag är inte förvånad. Hoppas ni får en supermysig helg i Elstocolmo! Love u!

Tindra 04 - Stolt tvillingmamma till Tuva & Elliot
  • 6628

SE: åh, shit! Ska ni gå som modeller? Både du o sonen? DET förtjänar DU, ni! Du som har kämpat så enormt UTAN nå hjälp.
    Duktigt som fan o roligt som fan för er!

Jag har tittat på rent hus, o måste bara säga, ska titta nästa gång också. Fick några bra städtips. Blir lixom inte storstädat så ofta här. (skäms) Dagens samhälle har blivit så hektiskt. Det ska gå i ett HELA tiden. Hinner inte städas. Inte konstigt man bryter ihop. Här hemma hos oss är det iallafall städningen som blir glömd.

Ska nu ner o söööva! Är egentligen inge trött, men jag har mina rutiner. När jag lagt mig så åker först knep o knåp fram, sen spelar jag patians på telefon, sen läser o SEN är det dags o släcka. Patiansen fick jag på hjärnan då när jag inte kom upp ur sängen på grund av ryggskottet. Kunde spela hur länge som helst.

Nattinatti!

Mår bättre nu! Inte lika negativ.

KRAM!

• SvenskEngelsk

Heeej
    va på växjös ÅRLIGA casting för Makeupstore/mstudio/carpediem salong, dessa samarbetar alltid i stan för modelluppdrag i TV, tidningar osv...

Så DEM hade casting....YAY!!!!

Tvättar nu

PUSS o tack för alllt!

• Kaya

SE - grattis, shit vad kul, helt fantastiskt, och så kommer Da Man imorgon också, och lång ledighet, du måste verkligen vara PÅ TOPP nu ju! Och det är du så himla VÄRD. HA DET SÅ UNDERBART NU!

Min dag har varit upp och ner, energin lyser med sin frånvaro mesta delen av tiden och negativa tankar om arbetslösheten tränger sig på (typ varför vill ingen anställa mig? "alla andra" får ju jobb???). Jag har svårt att låta bli att vara knäckt över att ha fått tillbaka ryggfläsket, de dallriga överarmarna, magrutorna som jag BÖRJADE se är återigen dolda av ett lager "hull" osv... Men jag ska fokusera på PLUSSIDAN! Dvs 12 km solpromenad med vagnen, GANSKA lugn och gosig mamma (några utbrott per dag är väl normalt... hmmm), jättegod mat (MYCKET mat idag men inget "skräp"), osv osv.

Och imorgon ser jag fram emot poweryoga och kanske mer energi än idag...? I alla fall om jag går och lägger mig nu.

GOD NATT
    SE - again - HAVE FUN!

K

• Little

SE
    Fasiken vad kul!!
    Håller med resten av gänget att du verkligen förtjänar det!
    Du och sonen är så otroligt vackra människor!
    Ska bli kul att se er sedan, förmodligen i den där tidningen man kan hämta på stan lite varstans, kommer inte ihåg vad den heter nu..

Ha så kul i Sthlm med mannen och njuuuut av ledigheten!!

Nu ska jag bumsa i bingen och ropa upp sambon från källaren... hmm hur lät det Generad HAHA!!

Simon 060324 Anton 080104
  • SvenskEngelsk

Hihi
    Nöjesnytt!!! Heter den!

kaya: THANK u!!!
    i will just ENJOY!
    Snart klar med allt
    haha!

Godnatt

Och imon på gymmet
    satan va ja ska köra!

Sen hem o laga 3 rätters...YUm, Pangasius dubbelpanerad, rom&dillsås, + kokt SVENSK potatis, efterätt är en kladdig kaka med smält choklad mm + GLASYR m grädde + choklad, sen GLASSEN blev ju OTCÄKT god,smakade nu..Burr!
    Tur det inte blev mkt!!!..YUM!

Får tänka nu på vad ja stoppar i mig till plåtningen, vill INTE ha massa finnar, och jag får ju det av bara lukten av choklad!!!

HA DE RIKTIGT bra!!!

• Evenstar

UGH!

Jag både mätte mig och ställde mig på vågen imorse. Onödigt för jag blev inte direkt uppiggad, absolut inte katastrof utan snarare att det vägrar hända nåt.
    Jag har ju nästan sluta väga mig och så gjorde jag det ändå. Suck!

Vad gör jag för jäkla fel?

Jag tränar och äter bra mat, sällan det slinker ner nåt skit.

Jaja, dooomed. Återsuck!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger