saras måbra-tråd keeps going stronger
Hej flickor, nya & gamla i denna "tråd"
Ska jag verkligen behöva presentera mig själv, IGEEEEN, för typ 11:e ggn..hihi, Ok!..I´ll do it!
Sara, född 1982, mamma sedan -04, RESER jämnt, pratar bara engelska privat, STORT intresse i HÄLSA och skönhet. Har gått ner 50 kg ( alla frågar HUR, om jag gjort Gastric Bypass, stavas det så ? hihi, osv men svaret är ENKELT, jag har kämpat ENSAM, utan alla konstiga metoder som finns i vår värld, så säg inte att det INTE går, för FASEN att det gör, KÄMPA om ni vill nå ett mål för bättre livskvalite ) Jag TALAR för eget sunt förnuft och motion. Visst hänger skinnet även på mig, men då jag gick ner i vikt besökte jag aldrig ett GYM, utan GICK bort mina kilon kan man säga, varav allt löst skinn överallt.
Vi är ett gäng tjejer som hängt i min tråd i 2 år nu, och DET är en WOW känsla, alla har haft ups & downs, men likförbannat så hittar vi åter till tråden och tar oss vidare på lagom nivå. Så sluta klaga på allt, LEV istället och gör något åt det som går att göras ÅT!...
Tråden är öppen för att ge varandra support i livet, för att peppa varandra då det är tufft, för att berätta om våra dagar, mattips, träningstips, ( boktips..hihi ) mm!
Jag började slutet av sept igen på allvar att ta tag i kroppen, då med hjälp utav HOPPREP och löpning, så nu hoppar många i tråden, KUL!!!...verkligen bra träning hemma för er som har svårt att komma ut på promenad/till gym/ löprunda.
Nu kör vi 3 månader till, nästa tråd kommer i mars, då är det snart sommar!
Kämpa på tjejer! Fokusera på att måbra, det gör jag nu, och jag har aldrig kännt sådan här livskvalite! NÅGONSIN!
Puss på er! / S
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-24 23:47
Till er alla som vill/måste/försöker/har försökt/ gett upp osv med att gå ner i vikt:
SLUTA att sitta på läktaren och titta på erat eget liv, se till att vara mitt på plan och medverka, BESTÄM över erat liv.
Har du verkligen bestämt dig för att måbra/gå ner i vikt/ sluta röka osv, ELLER; förhandlar du fortafarande och säger det för att det "Låter bra" ?
Jag kommer aldrig kunna hjälpa någon utav er, förräns NI HAR BESTÄMT ER, DÅ, kan man klara allt, innan dess kan jag tyvärr inget göra!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-03 18:09
Hej Hej..En liten reminder:
UPPSKATTA DET NI HAR, i livet, även små saker som foton av barnen, er favorit lampa, en god middag ni åt igår, era vänner, och lixom NJUT av det, för att MÅBRA
SNÄLLA, jag säger det igen, LETA INTE EFTER FEL HOS ANDRA!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 23:48
Man är kompetent då man kan behålla lugnet även då något går dåligt!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-24 22:48
Tjejer
Nu är det mars
NY tråd igen då jag är åter
Älskar er alla så mkt på ett litet vis
TACk för allas stöd igenom alla svåra tider i över 2 år, TACk....
PUSS
kämpa på