• SvenskEngelsk

saras måbra-tråd keeps going stronger

Hej flickor, nya & gamla i denna "tråd"
    Ska jag verkligen behöva presentera mig själv, IGEEEEN, för typ 11:e ggn..hihi, Ok!..I´ll do it!
    Sara, född 1982, mamma sedan -04, RESER jämnt, pratar bara engelska privat, STORT intresse i HÄLSA och skönhet. Har gått ner 50 kg ( alla frågar HUR, om jag gjort Gastric Bypass, stavas det så ? hihi, osv men svaret är ENKELT, jag har kämpat ENSAM, utan alla konstiga metoder som finns i vår värld, så säg inte att det INTE går, för FASEN att det gör, KÄMPA om ni vill nå ett mål för bättre livskvalite ) Jag TALAR för eget sunt förnuft och motion. Visst hänger skinnet även på mig, men då jag gick ner i vikt besökte jag aldrig ett GYM, utan GICK bort mina kilon kan man säga, varav allt löst skinn överallt.

Vi är ett gäng tjejer som hängt i min tråd i 2 år nu, och DET  är en WOW känsla, alla har haft ups & downs, men likförbannat så hittar vi åter till tråden och tar oss vidare på lagom nivå. Så sluta klaga på allt, LEV istället och gör något åt det som går att göras ÅT!...
    Tråden är öppen för att ge varandra support i livet, för att peppa varandra då det är tufft, för att berätta om våra dagar, mattips, träningstips, ( boktips..hihi ) mm!
    Jag började slutet av sept igen på allvar att ta tag i kroppen, då med hjälp utav HOPPREP och löpning, så nu hoppar många i tråden, KUL!!!...verkligen bra träning hemma för er som har svårt att komma ut på promenad/till gym/ löprunda.

Nu kör vi 3 månader till, nästa tråd kommer i mars, då är det snart sommar!
    Kämpa på tjejer! Fokusera på att måbra, det gör jag nu, och jag har aldrig kännt sådan här livskvalite! NÅGONSIN!

Puss på er! / S

Go girls
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-24 23:47
    Till er alla som vill/måste/försöker/har försökt/ gett upp osv med att gå ner i vikt:

SLUTA att sitta på läktaren och titta på erat eget liv, se till att vara mitt på plan och medverka, BESTÄM över erat liv.
    Har du verkligen bestämt dig för att måbra/gå ner i vikt/ sluta röka osv, ELLER; förhandlar du fortafarande och säger det för att det "Låter bra" ?

Jag kommer aldrig kunna hjälpa någon utav er, förräns NI HAR BESTÄMT ER, DÅ, kan man klara allt, innan dess kan jag tyvärr inget göra!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-03 18:09
    Hej Hej..En liten reminder:
    UPPSKATTA DET NI HAR, i livet, även små saker som foton av barnen, er favorit lampa, en god middag ni åt igår, era vänner, och lixom NJUT av det, för att MÅBRA
    SNÄLLA, jag säger det igen, LETA INTE EFTER FEL HOS ANDRA!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 23:48
    Man är kompetent då man kan behålla lugnet även då något går dåligt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-24 22:48
    Tjejer
    Nu är det mars
    NY tråd igen då jag är åter

Älskar er alla så mkt på ett litet vis

TACk för allas stöd igenom alla svåra tider i över 2 år, TACk....

PUSS

kämpa på
  • Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger
  • SvenskEngelsk

Hej Hej sötisar
    la ute några bilder så ni kan kika lite allafall.....
    Va på gymmet, sprang 4.2km snabbt idag och körde hantlar..Hann inte mer sen....

Ush, helt snurrig i huvudet av allt..men hade en SKIIIIIIIIIIIIIIITBRA förfest med 2 Fl tjejer + min gamla vän Antchi innan Alicia!!!!
    YES!!

Maten vart kanon idag, ska INTE låta detta dra ner mig, had elika gärna kunnat käka upp alla glasyr tryffelkakor i frysen med min egna glass, men NEJ....Inte heller min öppnade rödvin i skafferiet som var vårt minnes vin han hade med sig nu, som JAG hade med mig till NYC som JAG fick av flygvärdinnan på flighten till NYC för jag köpte så mkt vin av henne...HAHA, hängde ni med????

Nähä, lovade mig själv en early night!

Jag e singel, och det är verkligen välbehövligt! Ska kämpa på nu hela våren, Spain resan är en morot och nästa stlm resa med utgång på Stureplan e ju ännu mer MOROT!

B skulle ju med modellat på Fredag, men barn butiken hade planer på att lägga ned den butiken för de går sämre, så dem vill ej satsa på reklamkostnader i tidningen, men bailey får mkt uppdrag sen sa dem..haha, MEN JAG får en lyxig heldag med mkt modellande på fredag följt utav en loungekväll med gamla vänner som återförening!.....:)

Ja ja,nog me mitt tråktjafs!

jag mår helt OK..trots allt....Längtar efter att löpa imorgon med!

• MagdaA

SE: å jag kommer ju fortfarande inte in på din pres så jag ser inga nya bilder Hoppas du får en toppendag på fredag!!!

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Annelie024

SE, vem eller vad är det du ska modella för? Hänger inte med riktigt.
    Synd att det inte funkade med Rock. Måste vara svårt att ha väldigt long-distance förhållande. För det är ju lååååångt till NY. Kram på dej!

• lejone

SE:
    Jag förstår om du inte vill släppa in mig som är vilt främmande i ditt bildgalleri.
    Innan du "låste" så var jag inne o kollade på dina bilder så fort motivationen tröt. Dom är en sådan enorm push för mig. Jag fick en sådan härlig känsla av " Jag kan också se ut så sen!". Hoppas att jag också kan bli en inspiration för andra sedan när jag har hittat rätt. Så som du har menar jag

• Tindra04

Hej tjejer!

Vill bara säga att jag inte har glömt er. Är inne och läser i tråden varje dag men jag orkar inte skriva. Jag kämpar på med promenader och försöker tänka på vad jag stoppar i mig.

Just nu är barnen inne i en gnällig mammaperiod och jag är helt slut på dagarna när min man kommer hem. Jag hoppas att den här perioden snart ska gå över så att jag orkar ta tag i min vikt igen.

STOR KRAM till ER ALLA!

Tindra 04 - Stolt tvillingmamma till Tuva & Elliot
  • Evve81

SE: Kommer inte heller in på din pres. Brukar ju gå in och använda dina dina bilder som motivation.

Själv verkar jag behöva en sockeravgifning! Har nu målet att inte fika onyttigt på kvällarna förrän på fredag. har ju fått ställa in alla besök denna vecka då dottern har streptokocker. Ska med lilleman på vc idag så ska de kolla upp honom också sedan måste jag nog be doktorn kolla mig med för jag har lite ont i halsen. *SUCK*

• SvenskEngelsk

Fattar NADA varför ni inte kommer in....Sidan e LÅST till de flesta, men ni i tråden e ju ditlagda!

Tindra hjärtat, 3 juni!!! PUSS

Jag ska modella i Nöjesnytts största Vårcollection, 4-5 olika outfits, ska presentera KVINNA...Så mogen stil lär de blir...Evenstar:
    Rock och jag hade en djup relation sen länge, på ett weird stadie, men jag är så van att leav ensam, och efter att ha lämnat ett förhållande där jag störde mig på mannen när han åt, tuggade, sov, ja, ens bara VAR. så kände jag, USH, så känns de redan nu, han är medlem i Freemason ( vad d enu är ) och en dominant man med HÖGA krav på sig själv, bara de bästa gott nog, så jag var lixom hans modell och underbara mest vackra kvinna, men jag orkar inte känna att någon vill kontrollera mig, ( inte nåt elakt alls ), men han flyttade till NYC från Paris 6 år sen, och arbetar STENHårt som chef på ett företag på Manhattan, för att få sitt Greencard i Usa, ( jättesvårt nu efter sept 11 2001 ), och hans pappa äger ett stort företag i Togo, och annan familj i Paris, HÖGutbildade och mannen SKA lixom rule the family,
    Ja ja , nog om detta, vad som fick mig att skratta var att Jesss som va me mig i NYC sa, ATT DU INET FATTADE DETTA DÅ REDAN, han var ju sån där med....haha!!!
    Alltid lär man sig något. Så han fick köra till nån annan stad på hotell antar jag eller boka om sina biljetter,
    Vi hade dock en skitmysig tid torsd-lörd, han tog hand om mig som en drottning, skämde bortmig me resturang, FINA ord, presenterna från NYC osv!

NU ska ja käka frulle

PUSS!

• SvenskEngelsk

Testa nu, raderat o lagt till igeeeeen

Nu funkar de va

• lejone

God morgon!
    Nu ska jag verkligen försöka att gå in här varje dag.
    Det börjar arta sig med motionen o allt nu igen. Bergochdalbanan är lite mer rak.

Jag bloggar om min allergi här ( klicka på min bild i vänstra högsta hörnet och ta er sedan till "Nej tack jag är allergisk") : www.jolin247.blogg.se
    För er som är intresserade.
    Tänkte att jag skulle lägga in recept och sånt med senare.

SE: Har testat att klicka på dig men det fynkkar inte.
    Gött o bli bortskämd så. Synd att han är så kontrollerande! Du behöver skämmas bort lite!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger