• Kerpet1

visparnas tråd # 6

Här hänger vi som förut hängde i VIPS-arnas tråd i Svårt att få barn

Vips står Vi-plussar-snart eller Very Important Person Sisters (numera VIHPS, efter en ihopslagning av Vips och Hk-tråden)
    och Visp står då för Vi-som-plussat

Våra anledningar till att vi plussat till slut är ganska olika,
    vi var ett blandat gäng av ivf:are, sprutare, pillerätare och en del av oss
    inseminerade och andra lyckades där hemma..
    Gemensamt för oss var att vi har tagit tid på oss, detta var inte det lättaste?

Nu känner vi oss vilsna när vi äntligen får komma över till denna del av FL och har därför beslutat oss för att starta en Dotter-tråd till vår Moder-tråd

Våra hjältinnor är våra bästa vänner inne på VHIPS-tråden?
    Vi längtar efter er och hälsar er välkomna till oss!

Givetvis får andra som också haft svårt i verkstaden komma in hit! Och har du fortfarande svårt så rekommenderar vi varmt vår modertråd! www.familjeliv.se/Forum-11-261/m17101786.html

Här är länken till visparnas första tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m13275268.html
    Och vår andra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m16139746.html
    Vi har också en kalender för BF och annat, här är den länken;
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347548.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347940.html var vår tredje tråd där många av oss blev mammor.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m22605284.html var fjärde tråden.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m25732637.html var femte tråden

• Svar på tråden visparnas tråd # 6
  • Pess

Rättelse....jag SPRANG hem (i panik över chokladkakan med vispgrädde som jag åt till kaffe) 50 min in till stan....35 hem

Och grädden är HELT KP´s fel....Hon svarade JA åt mig när servitrisen frågade om jag ville ha....Jag hade SJÄLVKART sagt nej tack

• Kerpet1

Ja det var mitt fel, sen tvångsmatade jag ju dig med grädden oxå!!!!
    Äh, tänk inte på det! Bara man inte ger upp och tänker, "äh, åt jag onyttigt igår så kan jag göra det idag" Jag tycker du såg supersnygg ut iaf!
    Och jättetrevligt!!!! Måste vi göra om!

• zynk

Snabbläst nåt om blodpudding, grädde, fika o kärlek mellan en sötis i rosa och en fransos - längtar efter att läsa mer .

måste söva först - fram med tutten . A är grymt pigg ikväll.

Hoppas allt är väl med er ikväll! Sover era ungar eller?

• Pess
    zynk skrev 2008-03-05 21:02:36 följande:
    Snabbläst nåt om blodpudding, grädde, fika o kärlek mellan en sötis i rosa och en fransos - längtar efter att läsa mer. måste söva först - fram med tutten. A är grymt pigg ikväll. Hoppas allt är väl med er ikväll! Sover era ungar eller?
    jepp....här sovs det...

Ja, ni SKULLE sett när KP höll fast mig och tvångsmatade mig med grädden...Folk glodde, men ingen ingrep....

• Pess

Förresten är ju KP VÄRSTA smalaste pinglan nuförtiden...

• Pess

Jag skickade btw sambon till Mc Donalds för att han skulle äta sin middag...Själv straffade jag mig med havregrynsgröt UTAN något till....inte ens en gnutta socker/sylt/mjölk....

• Kerpet1

Va snäll du är! Fast det är inte riktigt sant! Det är ju bara Mr P som får se de värsta defekterna... kan skriva en följetång om dem!

Pess skrev 2008-03-05 21:04:36 följande:
    Förresten är ju KP VÄRSTA smalaste pinglan nuförtiden...
  • Pess
    Kerpet1 skrev 2008-03-05 21:14:56 följande:
    Va snäll du är! Fast det är inte riktigt sant! Det är ju bara Mr P som får se de värsta defekterna... kan skriva en följetång om dem!
    Inte snäll...ÄRLIG
  • zynk
    Minna jag har hört talas om blodpuddingmos men microblodpudding låter mycket bättre (jo jag gillar faktiskt blodpudding).
    Stora Öki som börjat dagis. Snart kommer han inte vilja gå hem därifrån ska du se!

Malla storhandling - du fortsätter att imponera på mig! Men twinsen var väl inte med? Hur storhandlar man förresten med barn?

KP o Pess impad över era promenader. OCH över gröten Pess .
    Kerpan har P:s blöja bara läckt 2-3ggr? Oj vilken tur ni har. Här är det var o varannan dag. Och nej jag vet inte hur lång tid passagen tar.

Här blev det McDonalds idag. Att jag inte lär mig va dåliga burgare de har....
  • MallaMojs

Jag vet faktiskt inte hur man storhandlar med barn Jag tycker vi kan åka allihopa, men då ska det tajma med deras sovtid, säger M Så jag åker ensam!!! Eller fixar barnvakt härhemma...

Här har vi inte haft blöjläckage på länge länge...det var när de satt i babySHITTERN

Är också grymt impad över era promenader, och avis på kaka (grädde är ju ok i GI ) - vill också träffa L och hennes mamma ju Å jag har sagt redan från början att KP är värsta snyggot Sant!!

Å jag tycker också om blodpudding, men det är ju inte GI

*~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
Svar på tråden visparnas tråd # 6