Inlägg från: Kerpet1 |Visa alla inlägg
  • Kerpet1

visparnas tråd # 6

godmorgon!

Petter höll på att åla ur vår säng imorse när jag min vana trogen vände mig om för att nonchalera att han var vaken och försökte sova en stund till, då var det slut på det oxå!
    Hjälp! tänk att han snart kan trilla ur denna gigantiska säng!!!!

Nu ska vi äta gröt! Ja inte jag då... Sen ska jag kolla om jag har några korvören på kontot, och registrera räkningarna och se om det möjligtvis kan bli en slant över att köpa nått till mig för denna månad... troligt, eller???
    Känner mig urfattig på denna jäkla fp...

Här är vårt förhållande bäst på helgerna, när Mr P är på landet... tragiskt! Vadå att bli omhållen? tjenare!!!

Nej, nu kallnar gröten!

• Kerpet1

Vad har hänt här då???? Vart är ni?

Petter har käkat tårta med hela kroppen idag! Hans plast-kusin fyllde 12 år...

Äntligen är Mr P back in town, känns skönt att vara två här hemma, om än bara tills han går till jobbet i morgon...

• Kerpet1

Är ni ute och partar utan mig eller????? Taskiga ni är!!!!

• Kerpet1

Nu ger jag upp och går och lägger mig! Sura ska jag göra...

Godnatt på er!

• Kerpet1

Grattis Björn! Stora killen!
    Hoppas du får en bra dag!

Kram Kersti o Petter!!!

• Kerpet1

usch va jobbigt med nackspärr IDIS!!!!!!!

Jag är hängig... ska betala räkningar, trist när det alltid visar sig att man blir pank direkt efteråt... inga extravaganser denna månad heller...

• Kerpet1

Var håller Maxie hus???? Var ute och promenerade i hennes trakter igår och kom att tänka på att det var längesen hon synts till... eller hur?

• Kerpet1

Halloj!

Joyce; va tråkigt för din syster, får bara hoppas att det inte är krösa då!!!! Vilken dag är hon på?

Här har vi faktiskt haft sovmorgon, Petter somnade om efter morgonvällingen och vaknade inte förrän 10!!!! Då kom det två killar som skulle spola stammarna, så nu luktar det skit i hela lägenheten.. blääääääääääääää!
    Petter var mycket nyfiken på vad de höll på med, ha ha ha!

Missade träningen i morse och när jag skulle boka ett kvällspass var allt fullt, trist!!!! Men på torsdag ska jag släpa mig upp 6:30 när bokningen satrtar så jag är garrad en tid.

Va ska ni göra idag då? Själv borde jag ta mig till Arninge och babyland där, de har lagt undan sittvagnstyg till mig, dessutom till halva priset... men hur faan ska man ta sig dit,kommunalt???? Ska ringa runt och kolla om babyproffsen har nått på närmare håll till bra priser...

• Kerpet1

Har fixat skjuts! Skönt!!!!!

Har nu pröjsat räkningarna, blääääääääääää! Men så har jag länsat Mr P´s konto oxå! Han fick betala mest, så nu är jag hyfsat rik ändå... känns bra!

Ses senare!

• Kerpet1

Här samssover vi oxå, och varken jag eller Mr P vill att Petter ska sova i sin säng! Det är ju störtmysigt att ha honom där! Sen sover vi alla tre jättebra!

Sen finns det ju dom som förskräkt säger "men hur blir det då med syskon?" Jag svarar då "Det är lugnt! vi har dom i frysen" Då kan de inte säga så mycket mer...

Mirren! Här är det allt annat än mysigt när Petter gräver i håret... Han drar hårt och gärna i underhåret, han tycker tydligen det är skönt och gör det gärna innan han somnar... funderar allvarligt på en mycket kort frisyr...

JAG sov hos mina päron tills jag konfirmerade mig!!!! Nja, nästan iaf... men jag tror att jag fick det från början, syrran sov där oxå... Pappa brukar säga att det finns inget bättre än att ha små barn i sängen, då sover man bäst...

Svar på tråden visparnas tråd # 6