Inlägg från: Kerpet1 |Visa alla inlägg
  • Kerpet1

visparnas tråd # 6

Godmorgon!

Ja, snacka om krångligt med bokning av träning... Det är min anledning till att jag är uppe redan, men jag fick en plats!!!

Malla! 1 ggr per vecka är ju bättre än ingen!!!!! Jag är också alltid så överambitiös och ska SUPERträna... blir inte alltid så...

Zynk! Vi får försöka få till nått träniingspass samtidigt nån gång.

Nej, nu ska jag ha kaffe!!!!!!!!!!!!!!! Få se om det blir gammalt eller nytt...

• Kerpet1

Joyce! Va gör man med en PT? Jag skulle nog oxå behöva en sån... Som berättade för mig hur jag skulle träna så att min kropp skulle se någosålunda ut igen...

Jag har ju gått ner i vikt lite nu, men faan va det ser konstigt ut... Igår sa jag till Mr P att "Kolla! Min mage är inte så degig längre" Då sa han "Nej det är den inte, men vilka hängbröst!!!" Va säger man?????? TYvärr är det ju lite sant...

Jag var och shoppade igår, hade en massa presentkort och rabatter så jag fick massor av saker för nästan inga pengar alls! Så glad, sen fick jag åka själv oxå och slapp ha Petter pipandes runt mig... Dessutom måste jag skryta med att jag fick på mig brallor i strl 42, när hände det senast? inte ens innan jag blev gravid... så det gör mig peppad!

Jam! Va jobbigt med torsk! Fast det är ju iaf oftast lätt att bota! Knölar i brösten när man ammar brukar väll vara mjölkkörtlar... mina försvann oftast när jag ammade... är det inte nått med att barnets näsa, eller var det haka ska riktas mot knölen för att de ska försvinna... Som alla andra säger... Pess är expert!

Malla! Kul att du fått svar! Jag tycker det är bra att man iaf får nått svar, även om det är automatiskt... det är ju så lätt för företag att ha såna "program" som automatiskt svarar på ansökningar nu för tiden... det är alldeles för många som fortfarande inte ens hör av sig till de som söker... jag tycker alltid man ska få respons om att de fått ansökan och även sen när tjänsten är tillsatt... På mitt jobb har jag ofta rekomenderat kollegor från andra skolor att söka lediga tjänster hos oss och sen har vår chef tjabblat bort allt och jag tycker det är sååååååååå pinsamt!

Zynk! Förstår att A inte ville sova när det sitter en spännande kille och spelar gitarr hemma hos er!

• Kerpet1

vafaan, har alla sovmorgon, eller? är dt bara Petter som är pigg?

• Kerpet1

Gokväll mina vänner!!!!!

GRATTIS LOTASS!!!!!! Va underbart att du har din lilla kille hos dig nu! Får vi se nån bild?????

En bra dag här oxå! Som sagt så träffade jag ju zynk på träningen! Och Mr P hade träffat fisken, cyklandes från sin träning när han promenerade med petter i hennes och Petters farmors hemtrakter, Så VI ÄR PÅ GÅNG HÄRINNE!!!! faan va vi är bra!!!!

Zynk! Jag började grina när jag läste vad du skrivit! Att du oxå tycker jag har hängbröst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nejdå! Ingen fara, jag fattade!!!
    Impad av dig som kör arobic... jag skulle bli utslängd innan uppvärmningen var klar... kan inte hålla koll på vart jag ska vifta med armar och ben... därför kör jag pump och på sin höjd step up för då kan jag bara snubbla på min egen låda...

Joyce! det där med att ha ett dagisbarn redan på bb känns igen, vi brukade sitta på BB i matsalen och alla andra ville ställa sin plastback med "mini-bebisar" brevid petter och ta kort, för det såg ju så roligt ut med "jätten"!!!!! Ha ha ha! Kan oxå avslöja att Petter givetvis var perfektast av alla som låg där då!!! He he he!

Jam! Skönt att det inte var nån fara med torsk och annat! Bröstmjölk är super för täta näsor, körde vi på Petter första gången han var tät oxå!
    Åh, hälsa Värmland så gott!!!! Detta vackraste ställe på jorden!!!

Malla! Gillar inte twinsen skrutiga hästar? Låter mysigt med ett bra utflyktsmål iaf!

Pess! Petter älskar oxå sin vagn, stortrivs... han verkar oxå tycka det är ok nu när han har fått sittvagnen och får ha sele... hoppas det håller i sig!!!

Nej, nu ska jag ta en dusch... äckliga jag drog hem direkt efter träningen och har legat svettig i soffan tills nu... bläääääääää!
    Dessutom måste jag tvätta håret för det finns nog mängder av klor i det efter dagens babysim... och jag ska färga det i morgon och det känns inte som en ultimat kombination... klor och blekning av hår...

• Kerpet1

Wow zynk!!!! sitter med kletet i håret nu! Ja det där var ju snyggt så vi kan ju hoppas... Ha ha ha!!!!

• Kerpet1

Hemma... dretfull... efter middag med vin och därefter massor och aldeles för många kaffedrinkar på Cardier-baren på Grand hotell så vet jag inte hur jag ska kurrera mig... en dusch tror jag, mycket vattten o ch en alvedon!!!! Hjälp!!!!!!!!!!!!!! Varför lär jag mig aldrig?????? JaG ÄR EN JÄVLA FYLLEHUND... Borde sova på soffan... visst ska man inte samsova onykter?????

Helvete!!!!! Om 12 timmar ska jag va fråch och snygg inför ett dop... Tur att jag var så smart att jag har bakat det jag lovat idag och inte sparat till s imorgon...

Ska nog spy lite..

Love u!!!!! kram KP

• Kerpet1

Halloj!

Jorrå jag lever... även o det inte kändes så imorse...
    Jag var mest trött och min käre sambo o son hade inte den goda smaken att lämna mig ensam i sovrummet utan lekte hela havet stormar i vår vattensäng...

Men efter lite frukost och ytterligare en dusch så mådde jag bättre iaf!

Jag såg nog lite fräsch ut på dopet iaf...

Fast i natt ska jag sova gott!!!!!

Oj, ska ni redan köpa sulky? Varför då? Nyfiken!!!!

• Kerpet1

Halloj!

Skönt att höra att jag skötte mig!! Ha ha ha! Kan ju oxå berott på att jag inte hade mage att säga åt Mr P att han skulle få köra... (inte efter den fylle natten...) Så han fick dricka vin, men nu har jag sagt åt honom på skarpen att det är slut på det nu, han sitter bara och småsmuttar och sen tycker han nästan att han kan köra hem, det får han dock inte, men skulle säkert fixa det eftersom han dricker typ 10 cl under tre timmar och sen ingenting två timmar innan vi åker hem... Onödigt att jag ska va nykter när han oxå i princip är det!!!!

Dopet var så himla superfint, Lille S var så söt när han satt själv på en stol brevid pappa i sin långa fina klänning. Och jättegod mat! Tack så mycket!

Ja jag glömde en del grejor va? Har du plats att ta hand om dem några dar fisken?

Åh ni skulle se Fiskens och Mr D´s TV!!!!!Petter var helt faschinerad (vi oxå) Så var det ju roligt banprogram på tvn oxå!

Idag har vi varit i fagersta på lantstället, OJ OJ OJ va fint det blir! Mr P har varit mycket duktig på helgerna!

Ikväll var vi och storhandlade tillsammans och lagade god mat när vi kom hem... så mysigt!

Vågar inte säga till Mr P att det vore kul med en sulky... Han skulle DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ om jag talade om vad en McLaren kostar... fast iofs så är väll McLaren ett Formel1 team oxå... Det kanske kan få honom att vilja ha en sån???

Nej nu ska jag umgås lite...

Kram KP

• Kerpet1

Godmorgon!

Här är det trött morgon, men det beror inte på Petter utan att jag aldrig går och lägger mig i tid!!!!

Idag är det snö här! Känns tråkigt, jag vill ha vår nu!!!!!

Jag ska ta mig i kragen och gå på babyrytmiken, vi har missat några gånger nu för att Petter har varit sjuk och jag lat... 9:30 är alldeles för tidigt!!!

Dessutom måste jag ta en riktig lååååååååååååååångpromenad idag, jag har gått upp i vikt senaste veckan!!!! trist, men bara att ta tag i det nu, vet ju oxå att jag faktiskt var lite lat förra veckan och slarvade mycket med maten... så idag är det nya tag!!!

Kram alla kära vänner!

• Kerpet1

Halloj!

Pess! Strålande idé!!!!!!!!!!!!! Taget!

Jag kommer troligen på fredag iaf! Om det inte är så att jag dör under mitt psyksamtal eller att det drar ut på tiden, fast jag är ju i krokarna, kommer dock senare...

Nu ska vi rusa på 8-månaders koll!!!! Få se om det blir en G-stämpel i rumpan...
    Kanske ett ALG som vissa av mina elever får... ALDRIG I LIVET GODKÄND!!!!!
    HA HA HA!!!!!

Svar på tråden visparnas tråd # 6