Gokväll mina vänner!!!!!
GRATTIS LOTASS!!!!!! Va underbart att du har din lilla kille hos dig nu! Får vi se nån bild?????
En bra dag här oxå! Som sagt så träffade jag ju zynk på träningen! Och Mr P hade träffat fisken, cyklandes från sin träning när han promenerade med petter i hennes och Petters farmors hemtrakter, Så VI ÄR PÅ GÅNG HÄRINNE!!!! faan va vi är bra!!!!
Zynk! Jag började grina när jag läste vad du skrivit! Att du oxå tycker jag har hängbröst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nejdå! Ingen fara, jag fattade!!!
Impad av dig som kör arobic... jag skulle bli utslängd innan uppvärmningen var klar... kan inte hålla koll på vart jag ska vifta med armar och ben... därför kör jag pump och på sin höjd step up för då kan jag bara snubbla på min egen låda...
Joyce! det där med att ha ett dagisbarn redan på bb känns igen, vi brukade sitta på BB i matsalen och alla andra ville ställa sin plastback med "mini-bebisar" brevid petter och ta kort, för det såg ju så roligt ut med "jätten"!!!!! Ha ha ha! Kan oxå avslöja att Petter givetvis var perfektast av alla som låg där då!!! He he he!
Jam! Skönt att det inte var nån fara med torsk och annat! Bröstmjölk är super för täta näsor, körde vi på Petter första gången han var tät oxå!
Åh, hälsa Värmland så gott!!!! Detta vackraste ställe på jorden!!!
Malla! Gillar inte twinsen skrutiga hästar? Låter mysigt med ett bra utflyktsmål iaf!
Pess! Petter älskar oxå sin vagn, stortrivs... han verkar oxå tycka det är ok nu när han har fått sittvagnen och får ha sele... hoppas det håller i sig!!!
Nej, nu ska jag ta en dusch... äckliga jag drog hem direkt efter träningen och har legat svettig i soffan tills nu... bläääääääää!
Dessutom måste jag tvätta håret för det finns nog mängder av klor i det efter dagens babysim... och jag ska färga det i morgon och det känns inte som en ultimat kombination... klor och blekning av hår...