visparnas tråd # 6
Va snäll du är! Fast det är inte riktigt sant! Det är ju bara Mr P som får se de värsta defekterna... kan skriva en följetång om dem!
Va snäll du är! Fast det är inte riktigt sant! Det är ju bara Mr P som får se de värsta defekterna... kan skriva en följetång om dem!
Skönt att höra att du mår bättre Fisk!!!! Ja,ni har förbaskad otur med sjukdomar! Och S bör va oroad, P försökte ta på L flera gånger och hon såg mycket förtjust ut!
zynk! Ja 2-3 ggr är inte mycket, vi har haft tur vad gäller mycketmed denna lille grabb har vi förstått, han är ju superlätt att ha att göra med!
Jag skröt väll lite här igår om Petters fantastiska sovvanor så givetvis vaknade han vid 4:30 och pep inatt, Mr P som utvecklats till "Superdaddy" tog dock hand om honom, jag gick bara upp och hämtade vällingen, sen matade han och rapade, jag sov vidare...
Nu sover Petter däremot, själv var jag ju tvungen att gå upp 6:30 för att boka träningstid!!!! Givetvis hängde sig datorn när jag skulle boka på nätet, men jag fick en plats efter 5 minuter i telefonkö...
Idag har vi sista babysimmet, vet inte om det blir nån fortsättningskurs, vi har anmält oss men inte fått besked om plats än, vore trist att göra uppehåll nu när vi kommit igång... Men tänk va dyrt det är egentligen, om man går två terminer så kostar det lika mycket som ett årskort på SATS... nja, nästan iaf. Men lille P är värd varendaste öre...
Borde ägna förmiddagen åt städning... men vet inte...
Förresten! Ett tips! Det är klädbytardag på PRO-gården i vällingby på lördag, jag ska va med och hjälpa till där, är nån intresserad så ska jag fixa adressen åt er! Jag handlade där i höstas, skitbilliga kläder, jättefina var dom, gav inte många slantar för en massa PoP kläder och hoppgungan köpte jag för 30 kr där...
På tal om hoppgunga... säg till när du vill låna den Joyce!!!
Ja det börjar spricka upp rejält nu, härligt! Var inte så upphetsande med snö imorse!
Jag ska oxå knalla ut och promenera lite... Väntar bara på att min sömntuta ska vakna, men det dröjer nog, han har bara sovit i 40 minuter... blir nog minst 40 till...
Förresten, hur ofta kan dom äta fisk?
Kram på er!
Ja vad ska vi säga? ett riktigt kondis kanske med mycket gräddbakelser??????
Nej, nästa gång får vi tänka ut nått nyttigt alternativ, finns det?
Gokväll!
EN ÖRONINFLAMATION TILL!!!!! Stackars lilla goa S... ge han massa kramar från oss! Och du får några oxå! Kan inte va kul med vaken bebis hela natten!!! Mår du bättre?
Jag o Petter åkte båten över kanalen idag när vi skulle träffa Mr P inför babysimmet och då vinkade vi bort till er!!!!!
hej zynk!
Jag kollar tv, så jag kommer igen i pausen... 4:an...
Kollar det där nya på fyran, handlar om en IVF-klinik/MVC/Förlossning åsså lite tråkig allmänmedicin, Kan det bli bättre?????? Private practice heter det!
God morgon!
Ja här straffas man för att man skryter om sin lille plutt som sove hela natten!!!!
Inatt har vi haft BAJS-RACE hela natten, jag tror aldrig han bajsat på natten förr, men nu rinner det... han har nog fått nån liten bacill = magsjuka... Men han är pigg som rackarn och glad som vanligt, äter oxå mer än gärna... känns skumt!
Måste det vara nått i min mat som har gjort han sjuk? eller kan man få baciller nån annanstans ifrån?
Jag blir nojjig att jag matförgiftat honom, men borde han inte spy då oxå?
Får ångest...
Joyce! härligt med uteservering, vi satt oxå på en sån för ett par veckor sen redan, helt underbart!
Det är bra att ha dig Fisken! Efter att jag pratat med dig tänkte jag "och vem tusan behöver sjukvårdsupplysningen!!!!"
Tack för tipsen!!!
Petter har nu käkat lite och fått en liten dusch, så nu sover han gott... 2 timmar minst, hoppas jag!
Borde äta frukost, eller lunch...
Ska bara diska först! Hur mycket disk kan en bebis fixa egentligen, det är skålar och burkar och nappflaskor och haklappar till förbannelse!!!
kram