Inlägg från: Kerpet1 |Visa alla inlägg
  • Kerpet1

visparnas tråd # 6

Japp, jag hade/har såna känningar ibland, har för mig även att fisken känt sånt, vi trodde det berode på snittet men tydligen inte eftersom du inte gjorde det... visst är det en skum känsla!!

• Kerpet1

Faktiskt så gjorde min mage mer "ont" efter att jag börjat "banta" kände av den mycket mer... nu snackar vi bebismage och inte bajsmagen...

Nej, jag borde börja jobba NU så jag kan lära mig prata annat än bajs... Hur man blir när man går hemma!!! kom på mig med att vara överlycklig när en av de som var med förra veckan när jag var ute på rajtan tajtan skulle bli pappa... Stackarn, han fick höra allt om graviditet, förlossning, barnvagnar mat och BAJS!!!!

• Kerpet1

Malla! Exakt!

Zynk! ja får hoppas att han blir en gourmé!!!! En av mina målbilder inför förlossningen var ju just att jag och Petter skulle åka till Paris och äta sniglar och grodlår!!!!! Sen att fiska kräftor mitt i natten i augusti och koka och äta dem, för att inte tala om surströmmingsklämmorna vi ska äta på verandan på landet...
    Ja, va roligt vi ska ha vi två... ja, Mr P ska oxå få va med om han vill.
    Fast det kanske blir dyrt när man går på restaurang och Petter vill ha hummer och ostron istället för korv o pommes!!!!

Nu ska jag gå och fixa ett av DR Firrens tips för magen - Morotspuré!!!!

Jag har iaf både diskat och lagat brunch till mig själv!

• Kerpet1

Här kommer en länk till vart klädbytardagen är i morgon, öppnar 9:00 stänger 14:30

Jag hittade massor av saker där föra året!

www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx&var=v%e4llingby&Vkiid=3IoHQhbZRfAJU+Xg2g8P3g%3d%3d&Vkid=6692187&isAlternateNumberResult=False

• Kerpet1

Malu! Han har ju 6 tänder redan och det har aldrig varit löst bajs när de kom, men man vet aldrig...

Dregglar, det gör han och har alltid gjort... Får byta kläder 10 ggr per dag känns det som!!!!!

• Kerpet1

Här var det dött...

Nu har Mr P kommit hem för att gå på kvällsskiftet, givetvis har bajset då fått en fastare konsistens... bra för Petter men trist för hans mor att inte hans far fick byta några jobbiga blöjor, he he he!

Själv ska jag iväg och hjälpa till inför klädbytaredagen, ska bli kul!

Ha en mysig kväll och Heja på Karl-Petter i Let´s Dance åt mig!!!!!!!!!

Kram Kersti

• Kerpet1

Halloj!

Har precis kommit hem från förberedelserna med klädisen... Så fick man ju förhandsshoppa oxå, alltid lika kul!!!!
    Så nu har Petter fina regnkläder och gummistövlar... känns avlägset... Sen har jag köpt pottor!!!! Vi ska ju börja lite smått att pott-träna Petter, så nu slog jag till, en hem och en till landet.
    Dessutom blev det en massa leksaker, som om han inte har några redan...

zynk! Besvikelsen var stor idag att vi missade dagens lunch hos dig!!!!!! Petter tjurade i ett hörn ett bra tag i morse... han hade sett fram emot att träffa Alva!

Mirren! Va jobbigt att va sjuk!!!! och att C inte mår bra!!!! Hela vår dag blev ju oxå inställd, däribland fikat med er för att Petter verkar vara magsjuk, men han verkar bra nu! eller bättre ska jag säga...

Firren! Det glädjer mig attt ditt fl-beroende kommit tebax! Så kul att se dig! Fast bättre IRL. Medhåller att det var tur att NI inte gick på fikat! Inga mer sjukdomar till er nu!!!!

Joyce! Vilken våning bor dessa trevliga grannar på? Jag tror jag bodde på 4:an... Men det fanns en hel del pöbel i huset vill jag minnas... Hoppas det lugnar sig iaf... Jag tycker oxå man blir så illa berörd av såna där saker, man kan liksom intelåta bli...

Nej, nu är det sängen som kallar,ska upp jättetidigt imorgon... ska ha barnvakt till Petter i 3-4 timmar, en 12-årig tjej ska ta hand om honom!!!!! Få se hur det går, bra skulle jag tro, Petter är mycket förtjust i denna unga dam...

God natt mina kära vänner!

• Kerpet1

Halloj!

Petter vägrar sova, hm, trodde han var trött, han sitter nu och kollar Melodifestivalen på golvet och leker... så det dröjer nog innan lugnet lägger sig här...

Zynk! Ja han gillar Emma, det är Lydias halvsyster, helt fantastiskt ansvarsfull tjej, min syrra har tur som har henne, hon leker och fixar hur mycket som helst med Lydia, ibland kan man nästan bli irriterad när man hör hur syrran bossar med henne...

Nej, nu pips det, kanske ändå ska sova...

• Kerpet1

Ok, nu sover Petter sött!!!!

Alltså... jag HATAR Carola MEN Andreas Johnson!!!!! Det är mitt frikort...
    Detta är väll ändå ett tecken på att Carola är slut som artist eller för detta måste ju ha varit en ren nerröstning av henne som person för nog var låten bättre än Nordmans? Stackars Andreas... men behöver han tröst så finns jag här...

Apprå på Andreas så är väll Caribe en fan av honom? Och hon gjorde ET idag, måste genast kolla hur det gått...

• Kerpet1

Guuuuuuuuuuuuud va ni är tråkiga!!!! Vart är ni????

Pess och Firren sitter väll halvdragna påett party har jag förstått, men ni andra???? Var är ni????

Svar på tråden visparnas tråd # 6