• Joyce

visparnas tråd # 6

Jag vill också ses snart Jag kan alla dagar utom måndagar och onsdagar då jag jobbar.

Kul att ni börjat med mat Maxie. Vi ska nog också börja lite smått med smakisar vid 4 mån (om knappt 2 v) så jag fick lite broschyrer på bvc om det idag. Måste läsa på lite känner jag.

• Joyce

kerpet: Vi långar gärna hoppgungan snart! Erik vill stå upp mest hela tiden nu så kanske skulle han uppskatta en hoppgunga nu. Fast det återstår ju och se om han fattar nåt av den. Förmodligen kommer han bara stå där och hänga...

• Joyce

Idis: Uj vad jobbigt. Hoppas natten som kommer blir bättre!

zynk: Roliga bilder Hur är det med dig?

• Joyce

Tisdag funkar bra för mig med Jag kan komma till dig eller ses på stan spelar ingen roll för mig. Eller så kan ni komma hit om ni vill. Dock rymms det inte så många vagnar här för de håller att byta elstigar i huset så det är lite fullt i trapphuset. Plus att nån måste nog sitta på golvet

• Joyce

Funkar för mig med Dock har jag insett att jag har en läkartid 14.30 på stan. Men jag kan nog boka om den tills på morgonen tror jag. Jag kollar upp.

• Joyce

Men usch och fy Pess, låter verkligen urjobbigt! Bara 3 månaders kö Å extra jobbigt att det ska hända när du är själv. Kramar till er två

Kerpet: 12 låter bra! Ska bara försöka boka om min tid för jag vill verkligen träffa er

Vet ni vad? Imorgon är det 1 år sen jag plussade. Roade mig med att läsa gamla tråden från dess. Oj vad mycket känslor. Och tänk vad livet är annorlunda idag.

Maxie: Borde väl vara drygt 1 år sen du tjuvtestade också? Och satt och var överstimulerad Tycker att det känns både länge sen och samtidigt som det var igår!

• Joyce

Maxie: Jobbigt med ryggsmärtor och ovälkommet besök

zynk: Det är bra att häva ur sig ibland! förstår vad du menar och jag känner samma sak ibland. M har väldigt lätt att bara fastna vid datorn eller tvn mendan jag alltid har E med på ett hörn känns det som. Jag kan inte bara koppla bort honom som han tydligen kan. Vi hade även en diskussion idag om att vissa saker helt obemärkt kommit att hamna på min lott. Se över kläder, klippa naglar, läsa på om mat osv osv och då är vi ju båda hemma så det kan vi ju inte heller skylla på. Blää, så inte för att det hjälper men du är i alla fall inte ensam om att känna så då och då

• Joyce

nu är det ett program "barnmorskorna" på svt. Vet inte om jag vågar se, har ju fortfarande lite ångest kva rfrån förlossningen. Kanske ska jag se det som terapi, lite skräckblandad förtjusning.

• Joyce

godmorgon girls! De är så duktiga era barn - de kan ju massor

zynk: Alva sover i eget rum, wow. Men jag fattar separationsångesten, tur att vi bara har en tvåa Jag brukar smyg-ha-kvar E i sängen efter sista amningen bara för att det är mysigt (inte så skönt för ryggen dock).

Åå jag behöver också städa. M städade i måndags men på nåt konstigt sätt lyckas vi få till knarkarkvartstämning på ett litet kick.

Fisk: Vad roligt med shopping, det vill jag också ha. Jag unnade mig lite smink i går, kläder har jag bestämt att de får vänta några kilo till.

vad ska ni göra idag då? Blåser det lika mycket idag som igår eller vågar man sig ut på promenad?

Svar på tråden visparnas tråd # 6