• Joyce

visparnas tråd # 6

åå äntligen ett plus i vhips !

• Joyce

det gick fint på restaurangen Jag tog en extra sväng med vagnen innan så han somnade och sen sov gullungen med en filt över vagnen ända tills vi kom hem. Han verkar sova extra bra med lite sorl och ljud runt om sig. Men det var mysigt att jag och M fick lite tid tillsammans - det gör så mycket ibland.

• Joyce

zynk: Vad duktig du har varit Fejat och haft dig!

MM: Ja usch vad svårt det är att skriva CVs. Jag är sämst på det. Precis som zynk skriver så är ju balansen mellan att lyfta sig själv utan att skryta och utan att det blir för klämkäckt jättesvårt. Ja och vad är det egentligen för ord? Nån etymologiexpert?

• Joyce

samma här, vi har även slutat prenumerera på DN. Har lyssnat på en hörbok i början när jag ammade mer men inget sen dess. Hade tänkt köpa en ipod så att jag kunde lyssna på böcker när jag är ute och går men kommer mig aldrig för.

MaLu: Jag menade ordet klämkäck inte CV Ha det så skönt i fjällen!

• Joyce

Fö har E de senaste två nätterna börjat med den fula ovanan att bajsa på natten. Sämst när man måste väcka honom och byta den när han sover som bäst. Men det har gått bra att söva om honom med lite amning iaf. Dock fick vi (förmodligen eftersom han var mätt) en sovmorgon ända till 9.30 idag! Underbart var ordet. Han kanske fattar att man ska sova ut på helgen

• Joyce

Kerpet: Ja verkligen! Hon kanske har fullt upp med dopet (som väl är i helgen?)?

Vad gör du idag, förutom att betala räkningar? Jag sitter mest och slöar... och tänker på mat (första dagen med vv idag ). Ska försöka ta mig ut på promenad efter som det ser så skönt ut ute. Men det kanske blåser massor?

• Joyce

zynk: Hoppas på bättre natt i natt då!

Tyvärr verkar det inte ha gått vägen för min syster Hon har fått lite bruna flytningar idag och var säker på att mensen var på g. Usch det känns verkligen trist (även om man inte riktigt ska kasta in handduken än men...) jag hade hoppats så för deras skull och hon var såå ledsen. Det kom faktiskt tillbaka en hel del minnen när jag pratade med henne och jag har gått och kramat Erik hela dagen då det verkligen blev en påminnelse över hur lyckligt lottade vi ändå är som fått honom

• Joyce

godmorgon! hur mår ni? här är jag vaken och E sover... typiskt.

Svar på tråden visparnas tråd # 6