• Joyce

visparnas tråd # 6

Pess: Hoppas det! E var också alltid lite sämre på morgonen - gissar att det har att göra med att de legat ner under natten och mycket slem som har samlats vill komma upp. Och nope inga sviter kvar här inte.

MM: Vad skönt med en egen semester i helgen! Och nej det behöver ju inte vara kört för henne men hon var rätt säker på att det var kört (hur man nu vet det?).

• Joyce

MM: Håller med övriga, inga lönekrav i ansökan om det inte specifikt efterfrågat det.

Vi samsover inte just nu och jag tycker att det är skönt (vi gjorde ju det i början). För det första så verkar E sova jättebra i spjälsängen och sen sover jag såå mycket bättre om jag får sova själv (jag har lite sömnproblem och sover väldigt lätt och har svårt att somna om om jag vaknar) så jag hoppas att det håller i sig. Men om han sen inte vill sova själv så får han sova med oss. Sen så är det bra att vi kan använda andningslarmet vilket också gör att jag sover bättre. Men vi gossover alltid tillsammans en stund på dagen

• Joyce

förövrigt så har Erik varit ovanligt grinig idag. Ville enbart bli buren och underhållen hela tiden. Annars grin och skrik. Försökte mig på att duscha och ha honom i babysittern men så fort duschdraperiet drogs för så blev det gallskrik och tårarna sprutade. Så brukar han verkligen inte vara. Men det kanske är en fas...

• Joyce

Förresten är det nån som brukar sälja saker på Tradera? Vad ska man tänka på? Jag har bara köpt men nu tänkte jag försöka mig på att sälja nåt också. Fula kläder som Erik har fått som vi aldrig använt. Haha vilken hemsk människa jag är. Men vissa saker vägrar jag ta på honom.

• Joyce

zynk: Jobbigt när de små liven inte somnar som de ska Appropå bajsblöjor så har jag bytt 7 st idag

MM: mm, nu har jag iaf lagt upp 2 auktioner, får väl se hur det går (är ju rätt fula grejer) och om det känns värt det i framtiden. Det tar ju ett tag att fota, lägga upp annons och sen skicka det. Annars är jag rätt sugen på att sälja en hel del skor.

• Joyce

hej!
    jam: Amma och värme har jag hört, men kolla med pess hon är ju proffset Ang torsken så baddar vi på Es tunga nästan jämt, annars kommer hans tillbaka direkt. Vi kokar upp en dl vatten och blandar med en tsk (eller var det en halv tsk?) bikarbonat och penslar tungan med en tops.

zynk: Bra med träning! Gick Alva med på att bara titta på? Jag har varit och tränat med min PT idag! Det var kul och nu är jag peppad på att komma igång igen. Men jag kommer nog också att ha gräslig träningsvärk imorgon.

• Joyce

Förresten är nån här intresserad av att vara med i en marknadsundersökning om blöjor imorgon? Tar 1,5 h och är vid st eriksplan. Man får fika och 500 kr i ersättning. Inboxa mig snarast isf. (jag ska inte gå tror jag men hon som frågade mig undrade om jag kände nån annan med blöjbarn)

• Joyce

nope, e var inte med! Jag har ju min jobbdag idag så jag har varit barnfri. Ja visst är det lyxigt med pt - jag fick 3 ggr i present när jag fyllde 30 så det var väl dags nu sådär 1,5 år senare... men det är bra- då är det nån som puschar mig. Jag behöver det ibland

• Joyce

Kerpet: Kul med brallorna! Skönt när man märker skillnad Appropå träning så såg jag ett program med Dolph Lundgren (Ja han ) och han hade en träningsdevis som var "allt är bättre än inget" - så går man en liten promenad så är det iaf bättre än att inte göra nåt... typ, det brukar jag tänka på.

Angående PT så fick jag berätta vad jag hade för mål med min träning och hur mycket tid man ville lägga ner och sen så lägger hon upp ett program med övningar och träning man ska göra. Så blir det uppföljning nästa gång osv. Hon går även igenom alla övningar så man gör rätt osv.

Svar på tråden visparnas tråd # 6