• Joyce

visparnas tråd # 6

aha vad ni skrev samtidigt.

Låter geni med en flaska vitt och även saft och chips för den delen. Eller iaf chipsen.

• Joyce

fisk: Japp han är hemma och är lite lullig. Lyckades hälla ut mitt bubbel som var kvar. Han skulle vara snäll och lägga det i frysen men han stängde inte korken ordentligt...

• Joyce

haha, nä det var inte så farligt det var en halvfull halvflaska och jag öppnade bara en ny

• Joyce

Kerpet: uj det låter jobbigt! Hur går det med ert landställe? Börjar det bli klart?

Japp, vi har fastnat lite för halvflaskor nu på sistone. Egentligen började M när jag var gravid men nu är det för att vi inbillar oss att vi dricker mindre. Men jag vet inte jag. Tycker mer att vi öppnar dem oftare plus att det är lätt att öppna en till eftersom de är så små...

ser du på gordon ramsey Kerpet?

• Joyce

ja visst är det kul

nä nu ska jag umgås lite med M och sen sova Godnatt på er!

• Joyce

hej girls!

få till DET, vad är det liksom? Här händer det inget på den fronten.. tänkte tanken en gång men närmare än så verkar inte vara möjligt för mig.

fisk: nä är sid sjuk nu igen! usch vad jobbigt! kram

kerpet: kul att det börjar närma sig på stugan så att ni kan åka dit alla tre!

zynk: du får rapportera hur det går med ensamlekandet

själv har jag haft sovmorgon! skönt. tvingade m att ta med erik när han skulle ner och fixa nåt med båtklubben. vi orkar nog inte med båten idag, känns alldeles för trist. imorrn kanske... nu är jag mest sugen på att åka till ikea och köpa en matstol. vill helst ha en tripp-trapp men vi har inte riktigt råd just nu så jag tänker att vi kan köpa en antilop nu och ta den till stugan sen.

pess: snäll mamma du har som följde med i bilen!

• Joyce

Nu har E provsuttit i sin antilop Han såg mycket nöjd och glad ut. Fast vi var tvugna att släppa ur lite luft ur den där kudden annars gick han inte ner

Ja alltså hos oss är det inte Es fel att DET aldrig blir av. Det är mer mitt. Min ångest kring förlossningen hjälper inte direkt till. Sist det hände nåt DÄR var det inget kul liksom.

Grattis till duktigt Petter

Malla: Kul med nya byxor!

• Joyce

förorten och förorten, vi bor ju i innerstans slöddrigaste hus så jag vet inte om det skulle kunna bli värre. Men vad tråkigt att de snor saker ur vagnen!

Jag myssover lite med erik framåt morgonkvisten. Där vid fyrasnåret orkar jag och vill inte lägga tillbaka honom i spjälisen

Vi har just ätit sjukt god (för att vara så nyttig) middag. Först chevice till förrätt och sen thailändsk biffsallad till huvudrätt. Massor med lime, chili och koriander mmm gott

jam: Din mamma verkar också super

• Joyce

fast nu lät det som att jag var så jäkla präktig med nyttighetsmaten... erkänner att jag igår trycke mums mums så det stod härliga till.

• Joyce

somnade ni nu? Vi hade bestämt att vi skulle se en film ikväll men jag tror denna kväll kommer att sluta som alla andra... att vi inte orkar göra nåt.

Svar på tråden visparnas tråd # 6