Hahah, oj vad jag skrattar när jag läser!
Jag har ett minne som etsat sig fast. Tyckte det var mkt pinsamt när det inträffade, nu skrattar jag bar när jag tänker på det.
Jag var 9 år och hade varit i Grekland en vecka med min mamma. När dagen för hemfärd kom o väskorna var packade så var det ganska så lång tid innan flyget skulle gå så vi drog runt på stan. Hittade en restaurang vi havet. När jag ätit klart så ville jag gå till vattnet. Hade plast sandaler på mig så jag tänkte att jag kan ju gå ut i vattnet lite oxå. Kom längre o längre ut o tillslut så kom vattnet upp på låren, höll upp kjolen så den inte skulle bli blöt, men bestämde mig för att gå in mot land. Då händer det, jag snubblar på nån sten och känner hur jag i slow motion faller i vattnet!! Alla påresturangen ser hur den lilla flickan blir helt genömblöt i sin fina volang klänning! Vet inte varför men av nån anledning så kunde jag inte byta käder utan fick åka till flyget helt blöt, det kliade överallt av saltvatten. Fick sitta på tidningar så jag inte blötte ner för mkt.
Tillslut kom vi till sverige. Minns inte så mkt av det men jag hade äntligen torkat iaf. Somnade å bussen från flyget, och vaknade till min förskräckelse i en ny pöl!! Hade viss råka kissa på mig i sömnen. Undra om den som satte sig på sätet efter mig blev glad..?!