Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Snurp

Detta var pinsamt...

Skulle vara kul att höra om någon gjort bort sig sådär riktigt.
    Eller som jag, som har en pryl hemma som man inte vill visa.
    Jag bad till och med min bästa kompis på den tiden (20 år sedan....säkert???) att gå in och köpa den för mig.

Det var en CD-sammling i ett rosa fodral av tyg med .... håll i er....the best of Barbara Streisand

Idag ligger den bakom alla andra CD-skivor. Vem vet, kanske kommer det upp ett 70-tals revival party någon dag.

ar lagt in länken i Känsliga rummet ifall det finns någon som skäms mer än jag.

• Svar på tråden Detta var pinsamt...
  • Anonym

En kassörska till...

En varm sommar dag, långa köer. Glassdiskarna precis vid kassorna.
    Hör en mor skrika för fulla muggar.
    Sonen hade då hoppat upp på kanten till frysdisken och slickat på "isen" och fastnat med tungan, varpå hela butiken stannade upp.
    Inget roligt men komiskt.

• Sharooon

Har en som jag och min gubbe hörde i kassan.
    Framför oss stod en fin Dam A'la Östermalm och hade köpt godis åt sin lilla vovve varpå kassabiträdet som bryter på polska (eller d.y.l) börjar prata om sina katter och berättar om den minsta kissen som går under namnet Horungen!!! Varpå fina damen försöker se ut som hon inte hörde och jag och gubben vet inte riktigt var vi ska ta vägen!!
    Hon menade förståss Hårungen för den såg ut som en lite Horboll (hårboll)
    enligt henne...Vi garvade helt hysteriskt när vi lämnat kassan

• Tindra

Gimmi: Skrattar så jag ligger dubbelvikt

• MagdalenaTheQueen

hihi..

igår berätta min morsa en kul historia som kom från en mamma som sitter i samma styrelse som min...

De hade varit å handlat på OBS! här i Karlstad när de tappade bort sin treårige son...
    När de efter mkt om och men hittade han...gissa vart han satt...!

på utställningtoaletterna å sket!!!

Mamman försökte förneka släktskapet så gott det gick ....

• Anonym

Brukar se till att vår bok "Erotiska lekar" inte ligger med framsidan uppåt på sängbordet när vi får gäster, när någon kommer kikar jag alltid in i sovrummet för att kolla.

• Anonym

Det var min sambo som för ett tag sen fick mig att skämmas. Vi hade tvättid och det var sambon som tvättade denna gång. (i den "allmänna" tvättstugan i vårt hyreshus.) Efter ett par tvättar går jag ner till tvättstugan och ser då till min förskräckelse att sambon lämnat korgen med smutsiga trosor överst helt öppen! Måste jag tillägga att trosorna låg inte ihopvikta med den smutsiga änden neråt..
    Där har flera, varav en kille jag känner sen gammalt, gått in och bokat tid och sett detta. Isch! Jag kände mig nästan "skändad" ju!

• Anonym

*skrattar så att tårarna sprutar*

Här kommer mitt bidrag................

Jag hade precis satt mig ner på den offentliga toaletten när jag hörde en röst från toaletten bredvid som sa:
    -Hej hur mår du?

Jag är ju inte precis den typen som brukar konversera med främlingar när jag sitter på toaletten men jag vet inte vad som flög i mig för jag svarade
    -Jo då, jag mår väl bra..
    Och den andra killen svarade:
    -Vad gör du för någonting då?
    Vad var det där för någon dum fråga tänkte jag men svarade:
    -Jo jag är ute och åker med bilen lite.

Det enda jag har i tankarna just nu är att bli klar så fort som möjligt så att jag kan gå därifrån när jag hör att mannen i båset bredvid ställer en ny fråga.
    -Kan jag komma över till dig sen?

Hmm, tänkter jag det där var också en konstig fråga. Hövlig som jag är så svarar jag ändå:
    -Njae det ska komma förbi några från jobbet senare så det går inog inte så bra idag..

Då hör jag killen bredvid nervöst säga...
    -Du kan jag ringa upp dig senare. Det är någon idiot i toabåset bredvid som sitter och svarar på alla mina frågor som jag ställer till DIG.
    Hörs sen, hej då....

Jag gick inte ut från toan förrän en låååångstund efter han hade gått..!!!

Ville bara dööö!

• Anonym

En till pinsam grej jag kom på var för rätt många år sen när en klasskamrat till mig hade varit hemma i en vecka. Bästa kompisen till henne sa att hon var hemma sjuk. När hon sen kom tillbaka på måndagen så skojade jag lite och sa ungefär "så du har varitt hemma nu då och haft det skönt och slappat framför teven?" Hon log lite och svarade väl lite hummande tillbaka. Vad jag då inte visste men som jag fick reda på två timmar senare var att hennes bror hade dött, därav "semestern"
    Skämdes lite, men hon fattade nog att jag inte visste..
  • Anonym

Hahah, oj vad jag skrattar när jag läser!
    Jag har ett minne som etsat sig fast. Tyckte det var mkt pinsamt när det inträffade, nu skrattar jag bar när jag tänker på det.

Jag var 9 år och hade varit i Grekland en vecka med min mamma. När dagen för hemfärd kom o väskorna var packade så var det ganska så lång tid innan flyget skulle gå så vi drog runt på stan. Hittade en restaurang vi havet. När jag ätit klart så ville jag gå till vattnet. Hade plast sandaler på mig så jag tänkte att jag kan ju gå ut i vattnet lite oxå. Kom längre o längre ut o tillslut så kom vattnet upp på låren, höll upp kjolen så den inte skulle bli blöt, men bestämde mig för att gå in mot land. Då händer det, jag snubblar på nån sten och känner hur jag i slow motion faller i vattnet!! Alla påresturangen ser hur den lilla flickan blir helt genömblöt i sin fina volang klänning! Vet inte varför men av nån anledning så kunde jag inte byta käder utan fick åka till flyget helt blöt, det kliade överallt av saltvatten. Fick sitta på tidningar så jag inte blötte ner för mkt.
    Tillslut kom vi till sverige. Minns inte så mkt av det men jag hade äntligen torkat iaf. Somnade å bussen från flyget, och vaknade till min förskräckelse i en ny pöl!! Hade viss råka kissa på mig i sömnen. Undra om den som satte sig på sätet efter mig blev glad..?!

• Anonym

Ps. Ville bara tillägga att det var sådär lagom lustigt att gå runt med en stor blöt fläck i baken på känningen, ingen kunde nog ungå vad som hade hänt!

Svar på tråden Detta var pinsamt...