• Snurp

Detta var pinsamt...

Skulle vara kul att höra om någon gjort bort sig sådär riktigt.
    Eller som jag, som har en pryl hemma som man inte vill visa.
    Jag bad till och med min bästa kompis på den tiden (20 år sedan....säkert???) att gå in och köpa den för mig.

Det var en CD-sammling i ett rosa fodral av tyg med .... håll i er....the best of Barbara Streisand

Idag ligger den bakom alla andra CD-skivor. Vem vet, kanske kommer det upp ett 70-tals revival party någon dag.

ar lagt in länken i Känsliga rummet ifall det finns någon som skäms mer än jag.

• Svar på tråden Detta var pinsamt...
  • Snurp

Var på en maskerad hos en kompis i USA.
    Många inbjudna och det var viktigt att man var riktigt utklädd. Inte bara en lustig hatt på huvet utan man skulle tänka ut något man ville vara utklädd till. Jag tänkte att jag skulle klä ut mig till Jackie, John F. Kennedys fru. Passar ju bra i USA, tyckte jag. När vi var färdiga såg jag verkligen ut som henne.
    Min kompis hade gjort i ordning sin dräkt som han tyckte passade honom. Han skulle klä ut sig till ett skelett. Hade ritat alla delarna i svart på en vit dräkt. Såg fräckt ut. Maskerade till skelett och Jackie gick vi då till festen och när vi kom dit skrattade alla och sa:

Se där kommer Jackie och hennes döde man JFK.

• Linda76

Hejsan här kommer en pinsam sak till

Jag såg att postkillen kom på sin cykel nu i vintras och jag tänkte vara snäll och ta posten direkt så han slapp knöla sig fram till postlådan..

Killen var typ i 25-30 års ålder.. jag går fram och halkar och får tag i hans jacka som jag håller på att slita av honom så han tappar nästa cykeln och posten som han har och ja ni kan ju tänka er hur det där såg ut då..
    Jag hoppas att han såg att jag var gravid.. klantigt värre.. sen dess har jag väntat med att hämta posten ur lådan

Linda v 28

• Lady Namárië

linda76--> Stackars kille!!

Här kommer ännu en av mina bravader:

När jag gick i åttan eller nian skulle det hållas informationskväll för de blivande sjuorna och deras föräldrar. En hel del äldre syskon (som jag alltså gick i skolan med) följde också med. Eftersom det var relativt få som valde att läsa språk ville språklärarna pusha lite för sina ämnen. Vi var sex stycken som gick med på att klä ut oss till tyskar, fransmän och britter och framföra en "tjusig" koreografi till Cabaré-låten, ni vet (Willkommen, Bienvenue, Welcome...). Jag var fransman i basker och mustach (bara det var ju lite pinsamt).

Våra lärare hade strängt förmanat oss att tänka ut ett bra svar på frågan "Varför är det bra att kunna språk?", som skulle ställas till var och en av oss på scen. Jag hade ett kanonbra, klatschigt svar som jag var ganska stolt över. När vi höll på att byta om anförtrodde den andra "fransmannen" mig att hon inte hade något svar, och undrade vad jag skulle säga.

När vi sedan står på scenen blir det den andra "fransmannens" tur precis innan mig, och med fasa hör jag hur hon använder MITT svar. Läraren vänder sig med ett stort leende till mig, som stammar fram något intelligent i stil med "Äääh.. Uuuhm..." under en längre stund. När läraren börjar se irriterad ut famlar jag efter första bästa svar och kläcker ur mig: "Ja, det är ju bra när man är med i EU och så...". Till saken hör att jag var en av skolans mest högljudda EU-motståndare, och detta underminerade ju så att säga mina vidare argument i frågan.

• tiamant

Schnokie, ditt inlägg om affären och läkaren höll jag på att trilla ur stolen av skratt! Tack för en underbar historia.

• Tulpanen

Jag är ju lite gasig i magen nu när tarmarna är lite långsammare och så... Till min stora förskräckelse, mitt i ett möte på jobbet, känner jag inte DEN komma. Jag fiser alltså i ett knäpptyst rum med mina manliga kollegor. Börjar skrapa och flytta stolen och försöker se ut som om det regnar... Knallröd i ansiktet vill jag tillägga.

• Annkie

De e härligt Tulpanen!!! De där e sånt som absolut skulle kunna inträffa me mig! Jag kommer ihåg en grej som inträffade mig i gymnasiet: jag hade varit ute och festat en kvällen innan en skoldag och ja e en sån som inte blir dålig utan de e omgivningen som mår dåligt så att säga.. Vi skulle ha gympa och de va pingis, bordena står på rad och ja känner att ja måste fisa. Sagt och gjort, de e bara de att skolans snyggaste kille tappar bollen precis bakom min häck, han ställer sig upp och skriker rakt ut: HAR DU SKITIT!!!!!! Sen kallades ja för fisen den terminen!

• MayaPiraya

När jag var runt tio år så var jag och min familj på weekend i sthlm. Vi hade klämt in allt som bara gick och jag var jättetrött när vi klev på flygbussen. Givetvis så var den full så alla fick spridda platser, jag hamnade bredvid en flygkapten. När vi började närma oss arlanda så knackar pappa på min axel o sa att jag fick nog akta mig för att flygkaptenen skulle av nu. Till min fasa upptäcker jag att jag hade somnat mog hans axel, men snäll som han var så hade han varken vågat putta på mig eller säga nått.
    Den storyn får jag höra än idag....

• Anonym

När jag och sambon precis hade börjat träffas så var han och hälsade på mig en helg i min lägenhet. Vi hade precis haft s*x och somnade i skedställningen fortfarande med hans organ inne.
    En liten stund senare så vaknar vi båda av att jag råkar lägga en fis så att p*ngen på honom dallrar!

• Anonym

Anonym 21:31 - Vad kul det lät! Ha ha

Svar på tråden Detta var pinsamt...