• Snurp

Detta var pinsamt...

Skulle vara kul att höra om någon gjort bort sig sådär riktigt.
    Eller som jag, som har en pryl hemma som man inte vill visa.
    Jag bad till och med min bästa kompis på den tiden (20 år sedan....säkert???) att gå in och köpa den för mig.

Det var en CD-sammling i ett rosa fodral av tyg med .... håll i er....the best of Barbara Streisand

Idag ligger den bakom alla andra CD-skivor. Vem vet, kanske kommer det upp ett 70-tals revival party någon dag.

ar lagt in länken i Känsliga rummet ifall det finns någon som skäms mer än jag.

• Svar på tråden Detta var pinsamt...
  • Anonym

jag kunde verkligen inte hålla mig för skratt, jag var ju halvt hysterisk ju :o)
    Däremot killen var måttligt road.
    Dock så ska vi gifta oss i dagsläget så han måste kommit över det, och numera fiser jag utan att skämmas, dock inte när vi har sex :D

• Anonym

Gick på en fest när jag var ca 15år hade en vit kjol på mig plötsligt säger en kille! Vad har du för fläck där bak? Oj jag hade en stor röd mensfläck därbak!! Fick tvätta kjolen och fötorka den på ett av rummen på festen PINSAMT!

• Anonym

har två pinsamma bajs-minnen!

• Anonym

OOPS! SKICKA I VÄG FÖR FORT...

i alla fall...

NR1. när jag gick gymnasiet bodde jag i hop med två vänninor, en av dom hade jag nyss lärt känna. vi satt å ladda hem lite musik på datorn när jag kände att de tryckte på så jag gick på toan som ligger vägg i vägg med rummet vi satt i. väl inne på dass så känner jag att jag är hård som tusan i magen. knöstar för allt jag är värd för att få ut korven...men den vill inte å stannar halvägs ute från rumpan. hur jag än försöker får jag inte ut hela tillslut ropar jag på hjälp. får in en telefon å ringer vårdsentralen. hysteriskt skrattande förklarar jag problemet för en sköterska å skickar sedan i väg mina kompisar för att hämta lavemang. bara detta är ju såååå pinsamt. men de kommer mer...
    när jag tryckt in lavemanget... kommer nödigheten över mig å jag skiter ljudligt. de måste ha hörts till grannarna! fick springa på toa ett antal gånger den dan.

NR2. jag å min kille har anals*x på en kraftigt upplyst toalett! när han drar ut den är den full av bajs. å hela min rumpa är helt smetig! fif*n!

• LindaoEmil

hahaha vilken bra tråd!!

jag var på ica och handlade för några månader sedan, i kassakön hade jag en liten familj framför med mamma, pappa och en liten kille som kanske var ca 4(?)
    mamman frågar sonen om hon kan få en puss, pojken vänder bort ansiktet och då frågar mamman varför kan jag inte få nån puss för? varpå pojken svarar
    nej du har ju haft papppas snopp i munnen!!!!

kan tilläggas att den ansvarstagande fadern sprang ut ur affären, och lämnade den stackars illröda mamman med barn och full kundvagn!! inte så trevligt!!!

• HaJoMi

Har lyckats somna x antal ggr på tåg... En gång vaknade jag med ansiktet upptryckt mot rutan med en mun så öppen att man kunnat stoppa in en knytnäve... Självklart stod vi stilla vid en station med en massa folk som bara tittade...

En annan gång vaknade jag av att jag la en *seckelsträng* rätt på golvet (hade vridit mig ett kvarts varv och somnat med pannan mot fönsterkarmen) kastar mig upp och torkar mig i ansiktet och märker att jag fått näsblod. Reser mig upp för att hämta papper på toa och upptäcker att jag dessutom har knappmärken i hela ansiktet av jackan. *BINGO!* =Þ / Hanna

• Fröken R

LindaoEmil

Herregud vilken rolig och pinsam berättelse...jag och min kille asgarvade. Hur kunde du hålla dig...?

• Anonym

En kompis till mig berättade om en gammal arbetsplats till honom. Denna kvinna stod vid en parkering och väntade på att hennes make skulle komma och hämta henne i bil. Hon var jätteorolig i magen och hade en riktig "äggfis" på G. Vågade inte ens släppa den utomhus så illa kände hon att den var. Till slut kom bilen och hon kanstar sig in och hojtar "Tack och lov" lyfter ena skinkan och släpper iväg en enorm. När hon vänder sig mot förarsätet märker hon att hon hoppat in i en helt främmande bil med okänd man. -Hoppsan! Och så springer hon iväg igen... Otroligt men sant - framförallt ruskigt pinsamt, men å andra sidan har hon vågat berätta om det så ;)

• Shadowbeing

*He he he*
    Inte värre än mina pinsamheter...
    Har ett par gömda skivor längst in i ett skåp...med "lovsånger" på...
    Just det, kristna lovsånger!
    Köpte dem på den tiden när jag var tillsammans med en pingstvän...
    *usch och fy*
    *Skäms*
    /Shad

• Anonym

Som kassörska i en stor livsmedelsbutik får man vara med om ett och annat! PÅ senare år har jag inte KUNNAT låta bli att kommentera kundernas inköp ibland.

6-pack 3,5 öl, 1 pkt kondomer och 3 gurkor. Jag frågade mannen om helgen var räddad... Han tittade på mig och såg lite frågande ut och han säger; Nej, men om du följer med hem så är den räddad. Jag svarade bara; Det är nog inte aktuellt.
    Kunden efter i kön frgade mig om man verkligen FICK kommentera kunders inköp... Ärligt talat så vet jag inte om man får det, men ibland ÄR det kanske inte lägligt att göra det med...

Vad sägs om kattmat, plastbestick och en färsk ananas. Jag säger; Jaha, vad ska det bli för middag idag då... Kunden svara; jag ska skära k*kringar av ananasen och kattmaten ska ajg smörja k*ken med, sen ska ajg sätta på dig! jag visste liksom inte vad jag skulle svara...

Efter dessa gånger så har jag inte kommenterat lika många kunders inköp... Fast ibland undrar man ju...

Kassörskan!

Svar på tråden Detta var pinsamt...