• Snurp

Detta var pinsamt...

Skulle vara kul att höra om någon gjort bort sig sådär riktigt.
    Eller som jag, som har en pryl hemma som man inte vill visa.
    Jag bad till och med min bästa kompis på den tiden (20 år sedan....säkert???) att gå in och köpa den för mig.

Det var en CD-sammling i ett rosa fodral av tyg med .... håll i er....the best of Barbara Streisand

Idag ligger den bakom alla andra CD-skivor. Vem vet, kanske kommer det upp ett 70-tals revival party någon dag.

ar lagt in länken i Känsliga rummet ifall det finns någon som skäms mer än jag.

• Svar på tråden Detta var pinsamt...
  • Anonym
    Nej... jag behöll ju som sagt killen! Kan inte fatta hur dock...
  • Anonym

Hehe, jag kan oxå bidra med en nr 2 historia fast inte om mig tack o lov, utan min kusin.

Hon hade ganska nyligen blivit tillsammans med en kille. Det här är några år sen så dom var väl runt 17 år då och bodde hos föräldrana fortfarande. Dom satt iallafall hemma hos killen en kväll, plötsligt känner hon hur det börjar bubbla i magen. Hon försöker hålla sig, men tillslut så blir hon så illa tvungen att gå på toa. Hon sitter där på toan o är jätterädd att det ska höras kontiga ljud ut eller att det ska lukta eller att det ska ta för lång tid så killen blir "misstänksam" på vad hon gör där inne! Hon snabbar sig på allt vad hon kan, men när hon spolar så blir det total stopp i toan. Försöker i panik på alla sätt få bort stoppet men det hjälper inte. Tillslut är det ju bara att bekänna färg o gå ut till pojkvännen. Han försöker oxå få bort stoppet med utan framgång. Då blir han tvungen att ropa på sin pappa, som min kusin typ aldrig hade träffat. Mamman o systern i familjen undrade ju oxå vad som var i görningen! Tillslut visste ju alla precis vad min kusin hade pysslat med! Hon tyckte det var oerhört pinsamt!! Men dom va tillsammans ett tag efter iallafall!

• Anonym

När jag var runt 13 var jag hos en kompis i två veckor. Lyckades såklart pricka in mensen en av dessa veckor, och använde tampong. Kompisens familj hade ingen papperskorg inne på badrummet, och i den åldern tyckte jag att allt som hade med mens att göra var otroligt pinsamt så jag spolade ner tampongerna helt enkelt. Efter några dagar så hade det blivit stopp i avloppet, och all skit rann upp i en annan toalett! Pappan i familjen fick stå och ösa ur den andra toaletten, och sen visade det sig att det var tampongerna som hade fastnat i avloppet! Det kom ju fram att det var jag som hade spolat ner tampongerna, och jag tyckte det var så fruktansvärt pinsamt!

• Anonym

Så får jag då äntligen!?? komma med ett litet bidrag!

Igår så kom en av min killes kompis över som jag aldrig tidigare har träffat och i hallen låg min träningsväska med locket helt öppet och överst i denna väska låg min rosa dildo
    Givetvis stod killen och kompisen rakt över min väska och pratade i minst 10 minuter och när han hade gått så såg jag att min väska stått öppen och vad som låg överst!!
    Jag höll på att dö av skam och visste inte vart jag skulle ta vägen!!
    Ja han kanske fick sig ett gott skratt han med!?
    Pinsamt var det i allafall....

• Anonym

En liten undran bara........brukar du ta med dig dildon till träningen?

• Anonym

Hehe kan undra var jag tränar nånstans!!
    Nej,skoja bara, hade varit bortrest och då packar man ju ner det som är mest nödvändigt, eller hur!

• Anonym

För nåt år sen när jag hade varit ute och festat och var tydligen rätt så rund under fötterna, somnade som en stock bredvid min nuvarande sambo. Vaknade senare på natten av att det var så blött i sängen. Fan tänkte jag, nu har jag pissat på mig...jag kollar under mig och märker till min fasa att jag skitit på mig. Det var en stor diarré fläck under mig. Min sambo sussar vidare. Jag smyger ut på toa för att tvätta av mig och har smått panik över vad jag ska göra. Jag tar en massa papper och torkar tyst bort det värsta från sängen och lägger mer papper under lakanet och en handduk på och sover vidare. Sen när vi vaknat så ligger jag i sängen hur länge som helst och vet inte var jag ska ta vägen, vi har en bäddsoffa och jag kunde ju inte låta den bäddas ihop. Som tur var så stack min sambo ut och jag började febrilt skrubba madrassen och byta sängkläder....*pust*

• Emelie

Min kompis hade precis blivit ihop med sin kille och de hade haft sex med kondom hemma hos killen (han bodde hemma hos sina föräldrar). Han tar med sig kondomen till toaletten. Strax därefter går min kompis på toan och upptäcker att kondomen ligger och flyter i toastolen. Hon tänker att hon med hjälp av toaborsten ska fiska upp kondomen för att sedan rulla in den i papper och spola ned dem. Till saken hör att i huset bor även killens lillebror som precis träffat flickvän. När min kompis tar upp toaborsten sitter där redan en svart kondom invirad i borsten! Förmodligen hade hennes killes bror haft sex och tänkt samma sak.....

Hörde om nån som precis träffat en ny kille och de var ute i hans båt. De hade sex nere i kojen och efter gick han upp på däck. Hon kände att hon behövde lägga en fis och gjorde det. Strax därefter kommer hennes kille tillbaka och sliter upp täcket och kastar sg inunder...Gissa om det luktade!!!!!!! Hon höll på att skämmas ihjäl!

• Anonym

vad säger ni om THE CREEPS Cd skivan då?... den äger jag...

Svar på tråden Detta var pinsamt...