Hehe, jag kan oxå bidra med en nr 2 historia fast inte om mig tack o lov, utan min kusin.
Hon hade ganska nyligen blivit tillsammans med en kille. Det här är några år sen så dom var väl runt 17 år då och bodde hos föräldrana fortfarande. Dom satt iallafall hemma hos killen en kväll, plötsligt känner hon hur det börjar bubbla i magen. Hon försöker hålla sig, men tillslut så blir hon så illa tvungen att gå på toa. Hon sitter där på toan o är jätterädd att det ska höras kontiga ljud ut eller att det ska lukta eller att det ska ta för lång tid så killen blir "misstänksam" på vad hon gör där inne! Hon snabbar sig på allt vad hon kan, men när hon spolar så blir det total stopp i toan. Försöker i panik på alla sätt få bort stoppet men det hjälper inte. Tillslut är det ju bara att bekänna färg o gå ut till pojkvännen. Han försöker oxå få bort stoppet med utan framgång. Då blir han tvungen att ropa på sin pappa, som min kusin typ aldrig hade träffat. Mamman o systern i familjen undrade ju oxå vad som var i görningen! Tillslut visste ju alla precis vad min kusin hade pysslat med! Hon tyckte det var oerhört pinsamt!! Men dom va tillsammans ett tag efter iallafall!