• Snurp

Detta var pinsamt...

Skulle vara kul att höra om någon gjort bort sig sådär riktigt.
    Eller som jag, som har en pryl hemma som man inte vill visa.
    Jag bad till och med min bästa kompis på den tiden (20 år sedan....säkert???) att gå in och köpa den för mig.

Det var en CD-sammling i ett rosa fodral av tyg med .... håll i er....the best of Barbara Streisand

Idag ligger den bakom alla andra CD-skivor. Vem vet, kanske kommer det upp ett 70-tals revival party någon dag.

ar lagt in länken i Känsliga rummet ifall det finns någon som skäms mer än jag.

• Svar på tråden Detta var pinsamt...
  • Anonym

Här kommer en till.
    När jag gick i gymnasiet åkte jag buss dit. Resan tog ca 1 timma. Som vanligt somnade jag på vägen hem. Jag drömde att jag hade nått i munnen som jag skulle spotta ut. jag vaknade förskräckt av att jag spottade rak ut. På sätet framför mig. Killen som satt bredvid mig kunde inte sluta stirra. Och jag blev pionröd .

En annan busstur hem trodde jag att min kompis satt bredvid mig. jag somnade som vanligt och när bussen gjorde en kraftig sväng grep jag tag i hennes lår för att inte trilla av sätet. Men det var en främmande kille jag hade grabbat tag i. Killen var nästan lika generad som jag.

• Snurp

Det var väl inte samma kille?

För ett par år sedan, eller vad det nu var? Det var mode att ha korta kjolar på sig och jag och en väninna var ute och shoppade på ett stort varuhus i London. Vi höll på att prova skor. Mittemot var ett fik och plötsligt när vi håller på som mest med skoprovandet kommer en man fram till oss och frågar om vi inte kunde dra ner kjolarna lite eller vända oss om när vi böjer oss ner.

• Bebis

O vad jag gillar den här tråden *ler*

Har väl inget genompinsamt o komma med själv (som jag kommer på alltså, vet att det funnits tillfällen när jag velat sjunka genom jorden!)

Men för ett par år sen när jag var i mina hemskaste tonårsår (när ALLT för övrigt e pinsamt) skulle vi leka blindbock på skolan....
    sagt o gjort en kille var blindbock o på nå vänster lyckades jag hamna i ett hörn.... instängd av blindbocken... som sträcker ut händerna o grabbar tag i mina bröst..... :-O jag dog nästan men så var jag sjukligt blyg av mig oxå *ler* ojoj så känslig man var.... o vad klassen skrattade... stackars lilla mig *ler*

just idag skulle jag nog inte brytt mig lika mycket!

• Bebis

Ah glömde ju hans kommentar oxå!!!

-Ja..... jag vet ju att det är en tjej....

(jag var sen tvungen o stå kvar där oxå! pionröd i ansiktet medans han försökte komma på vem jag var...)

• Tindra

I förmiddags körde jag bort till affären och hade precis parkerat, så jag satt kvar och plockade ihop mina grejer. Så ser jag i backspegeln att det kommer en okänd kille traskande mot min bil. Han går ända fram till dörren och ska precis öppna när han tittar upp och inser att han gått till fel bil! Så han vände tvärt på klacken när han såg mig
    Sedan går han bort till sin egen bil, som förvisso var röd den med men min bil är en volvokombi och hans var en liten micra eller nåt liknande.........
    Hihihi, jag skrattade gott åt honom för den här gången var det ju inte pinsamt för mig

• therreh

jag gjorde bort mej idag *s* var o handlade o stressad som jag var så betalade jag o gick ut utan varor. när jag gått en bit kom jag på att jag glömt varorna o fick gå o plocka i dom i påsen ;)

• Elisa

Det här hände min svåger då han var nybliven stolt pappa och då familjen var och handlade i en mataffär. Pappan och barnet gick före till bilen, där de inväntade mamman. De fick vänta en bra stund så pappan lekte litet med barnet och tog på sig barnets huva med kaninöron på (ni vet en sådan där huva som sitter på overallen om vintrarna), då uppenbarar sig två snygga tjejer. Svågern försöker febrilt få av huvan, men hinner inte. Tjejerna stirrar en stund, sedan brister de ut i världens asgarv.
    Själv gör jag lite titt som tätt bort mig, b la då jag och maken bodde i Halmstad. Jag hade slutat jobbet och var sådär småstressad ni vet. Ställer mig i bankomatkön för att ta ut pengar. Jag som är bara sååå trött faller in i någon slags drömvärld tills jag hör en kill röst som säger: "Tutar det" på det bredaste Halmstadsmål jag hört. Jag som står där som ett livs levande frågetecken hör honom upprepa frasen, tills jag blir medveten om att jag har pekfingret tryckt mot näsan Jag står kvar så en stund innan poletten liksom trillar ner. Jag försöker fortast möjligast få ut pengarna och sticker sedan därifrån röd om kinderna

• Anonym

Mitt bidrag är OTROLIGT pinsamt, och om ni är känsliga så kolla bort!

Jag och min nuvarande sambo hade träffats i kanske två tre månader, och dagen innan hade vi varit på fest. Jag hade blandat rätt mycket olika slags likörer och annan dricka och dagen efter kände jag mig inte kanon i magen. Vi skulle gå hem till mig och det var väl runt 21 tiden, men när vi gick så kände jag att jag fick jätteont i magen och blev akut bajsnödig. Försökte att låtsas som ingenting, men tillslut gick det inte, och jag fick springa in bakom ett par buskar och skita! Självklart med tillhörande ljudeffekter! Pojkvännen tyckte att det var hysteriskt roligt, men jag har lyckats behålla honom trots den incidenten. Han drar upp den ibland, och det är inte speciellt roligt för mig, vill helst glömma det hela!

• Snurp

du är väl inte samma person i historien i början som hade det med en X och där hela rummet var ..... säger inte mer.

Svar på tråden Detta var pinsamt...