• Snurp

Detta var pinsamt...

Skulle vara kul att höra om någon gjort bort sig sådär riktigt.
    Eller som jag, som har en pryl hemma som man inte vill visa.
    Jag bad till och med min bästa kompis på den tiden (20 år sedan....säkert???) att gå in och köpa den för mig.

Det var en CD-sammling i ett rosa fodral av tyg med .... håll i er....the best of Barbara Streisand

Idag ligger den bakom alla andra CD-skivor. Vem vet, kanske kommer det upp ett 70-tals revival party någon dag.

ar lagt in länken i Känsliga rummet ifall det finns någon som skäms mer än jag.

• Svar på tråden Detta var pinsamt...
  • Mor64

Det här hände väldigt nyligen på jobbet (jag rodnar bara jag tänker på det!). Alla tjejer hade varit iväg till en affär rakt över gatan där de hade superbilliga skor på rea. Jag, som är liten och rund, får tag på ett par platta, höga, istoppsskor, om ni förstår vad jag menar (det sitter bara en rak bit läder över framdelen av foten, tårna är bara). Jag stolpar omkring i de där för att gå in dem och har varit ute och hämtat min post. När jag kommer in igen på rummet snubblar jag och faller raklång framlänges så att all post åker upp i luften och singlar ner över mig. Och i fallet hör jag mig själv lägga av världens rökare! Och inte nog med det - den luktade också! När jag vänder mig om för att resa på mig står två av mina kollegor i dörröppningen (de måste ha flygit dit, fattar fortfarande inte hur de kom dit så snabbt). DET var pinsamt!!

• Anonym

Jag, min syster och syrrans dåvarande kille (engelsman) var och badade på hotellet där de bodde och jobbade (i england). Så småningom var det dax för bubbelpoolen där det redan satt två fina äldre damer med nylagt hår. Av nån anledning skulle killen klättra/gena över kanten på poolen. Det ville sig inte bättre att han snubblade och landade som när man gör bomben mitt i poolen så att vattnet stänkte ner damerna riktigt ordentligt!
    Deras hår var inte lockigt längre, utan tämligen rakt och klistrat mot skallen... (För att inte reta upp damerna ytterligare var man ju dessutom tvungen att hålla inne med skrattet!)

• Lokes Mamma

Detta hände mig när min kompis skulle komma hem från usa. vi stanna till på OBS varuhus för att köpa en blomserkvast. sen tänkte jag att det är nog smart om man hänger dom i ett snöre för hon har nog mycket packning o då kan hon hänga dom runt halsen så länge. sä när jag betalat blommorna gick jag bort till det bordet där dom har presentpapper, snöre o tejp o sax. till min fasa ser jag att snöret är slut eller den där lilla snörstumpen har åkt in i lådan. hålet var uppepå en sån där gul låda som satt på väggen i samma höjd som pappersrullen. jag ställer mig på tå för o se om jag kan se snöret men jag ser inget så jag stoppar ner fingret i hålet o FASTNAR!!!! där står jag men fingret i en låda typ en o en halv meter upp. jag fick lite panik o börjar rycka med följden att det gör svinont o fingret svullnade. min kille stod brevid o bara garva. vi försökte med alla möjliga medel att få loss mig o folk glodde o skrattade. det hela slutade med att min kille fick hämta nån från personalen till att låsa upp lådan o trockla loss mig. o när han gick för o hämta hjälp stod jag ju där helt ensam o fast i en låda..... folk tittade o undrade nog vad jag sysslade med. när hjälpen kom så sa han den killen... "nu stoppar du väl inte ner fingret där mer va? jo o du... snöret kommer ut underifrån, bara så du vet det till nästa gång."
    så hedanefter så om jag inte ser nåt snöre så blir mina paket snörlösa....

• Anonym

En lite äcklig historia....

Jag var nog ca 12år och hade inte fått min mens ännu, men jag hade rikliga fytningar och andvände trosskydd och bara detta tyckte jag var pinsamt på den tiden, så för att ingen skulle upptäcka trosskydd i papperskorgen på toa så spolade jag ner dom i toaletten.

Till detta hör att jag växte upp på landet och vi hade egen avloppsbrunn. Jag hade avtalat att träffa en kompis och är precis på väg att cykla dit när min pappa medelar att det är översvämmning i avloppsbrunnen och att jag minsann får gå ner och ta reda på det som ligger där nere.... Det visade sig nämligen vara så att allt annat hade lösts upp i brunnen och bara var som en slemmig gegga och det enda som inte lösts upp var mina använda trosskydd som låg utspridda över ett ganska stort område.
    Det var ju bara att bita ihop och börja plocka upp, hur pinsamt det än kändes att bli påkommen med detta. Som pricken över i ringer dessutom min kompis och undrar vart jag har tagit vägen och min lillebror som svarar i telefonen medelar sanningsenligt att "jag" är nere vig brunnen och plockar trosskydd!

Det är ju så dumt egentligen, men det känns fortfarande pinsamt när jag tänker på det!

• Cissan

Jag hade lite bråttom när jag skulle på toa och kissa. Slet upp dörren snabbt som blixten, rundade hörnet såg (antagligen för min inre syn) att toalocket var uppfällt), drog ner byxorna så jag fick hoppa fram den sista metern och började kissa i luften innan jag nått toasittsen. Men det var bara det att toalocket var nerfällt..fattade ingenting. Och alla, när man väl börjat kissa är det en omöjlighet att sluta mitt i om jag säger så....
    Tur att jag var hos mamsen och papsen..

Kul tråd det här Snurp, har skrattat så jag nästan pinkat på mig

• Cissan

Snurp förresten...
    Jag brukar oxå köra på bilarna när jag ska fickparkera...
    Min sambo har nu hittat att vår nrplåt fram på bilen inte ser ut som den borde...kanske för att jag kört på några st dragkrokar i mina dar som bilförare...
    Jag backade över grannens land en gång...det gjorde inget för dom skulle ändå "harva" upp det...sa dom... och stenen som fanns i landet var dom glada över att den hade förflyttats tre meter längre bak...hm...men min papsen undrade lite försynt om jag hade haft bilen eftersom hela kofångaren bak var spräckt...:)

• Anonym

En fd. pojkvän (nedan kallad X) till mig har berättat en pinsam historia om ett "one-night-stand" som han hade i sin ungdom.. Historien är sååå äckligt pinsam att jag knappt kan skriva ned den utan att rodna..
    Hur som helst (inget för äckel-magade):
    X hade varit ute på krogen och lyckats få med sig ett "kvart i tre-ragg". Båda var nog bra på lyset men ändå sugna på lite roligt under täcket. De dråsade i säng hos X, som började med sina förförarkonster. Efter s*x på alla sätt och vis i omöjliga och möjliga ställningar så kommer de på att lite an*l-s*x skulle vara mysigt. X tycker att det hela är såå ljuvligt att han kommer medans han är inne i tjejens bak.
    De båda somnar skönt efter de akrobatiska övningarna.
    På morgonen vaknar X av en olidlig stank.
    Tjejen är borta. Men hennes kläder ligger kvar på golvet. Hmm..
    X ligger kvar och funderar på om hon kanske sitter på toa och stanken kommer därifrån. Men nej.. helt plötsligt så inser han att stanken är FÖR intensiv för att komma från toaletten. Han tänder lyset i sovrummet och ser att hela hans säng, vägg och delar av golvet är täckt i diarré.

Tjejen hade dragit på momangen.. utan kläder. X skurade väggar, golv och säng i daaagar. Men klagade i flera veckor på bajslukt!

Bläääää... (jag sade ju att det var äckligt)
    (Stackars tjej!!)

• Mickiee

Hände en lite smått pinsam incident då jag var med min högstadieklass på klassresa i Barcelona. Det var i slutet av maj så där var varmt och hotallet vi bodde på hade en pool där alla vi låg och solade så mycket vi bara kunde.
    Jag och min bästa kompis var klassens "snyggingar" på den tiden.. Vi var väldigt måna om hur vi såg ut. Så efter att ha spenderat en timme uppe på rummet för att "förbereda" oss för poolen gick vi ner lite nonchalant sådär. Tog plats vid vars en solstol och satte oss ner. När vi satt oss upptäckte vi på andra sidan en massa snygga killar, som alla var ett par år äldre än oss. En GULDGRUVA alltså..
    Vi bestämde oss för att gå ett varv runt polen sådär chic. Så vi reste oss långsamt och gick som om det var modevisnng.. (!) Båda tävlae vi litegrann med den andre om vem som fick flest killar, vem såg som bäst ut etc.. Så när vi gick där längst poolkanten trängdes vi nästan. Måset ha sett hysteriskt roligt ut. För vi gick snabbare och snabbare. Och till sist så hände det. Vi närmade oss kanten av poolen och skulle göra en snabb sväng... Och jag druttar på ändan, glider på rumpan någon meter eftersom det var så halt, och sen PLOPP i vattnet. Gissa om de snygga killarna skrattade..
    Det var inte skoj, efter det ville man bara vara uppe på rummet, men vi beslöt oss för att agera "vuxet" och stanna vid poolen..

• Anonym

Kommer med en till..

Det var en sommardag på stranden när jag var 16-17 år nånting och jag var med syrran och mamma och solade och badade. Bakom oss låg några snygga killar, lite äldre än mig. Så småningom var det dax att packa ihop och klä på sig, och när jag då ska kränga på mig shortsen (stående) lyckas min ena fot fastna i byxlinningen. Det slutar förstås med att jag enbent och med händerna runt linningen störtar framstupa ner i sanden och ligger där med rumpan i vädret typ.. Där försvann min "coola image"..
    (gissa om syrran skrattade, och fler med henne skulle jag gissa på..)

Svar på tråden Detta var pinsamt...