Men Snurp, du är ju helt makalös!
En av mina värsta:
Jag jobbade på ett "upplevelseställe" som bestod av ett museum och en vikingagård. Företag kunde boka guidning och fest för sina anställda. Jag guidade en grupp karlar på museet, och skulle sedan hålla i aktiviteterna under vikingafesten. Det var nån kilometer mellan ställena, så gruppen packade in sig i sina bilar och åkte i förväg medan jag stängde museet. Givetvis blev jag försenad, så jag kastade mig in i min stora, i mitt tycke ganska fräcka, bil och vrålkörde ner till parkeringen, som bestod av en stor grusplan. Karlarna var precis på väg från parkeringen, men alltså väldigt nära fortfarande. Jag siktade in mig på en lucka mellan två av deras bilar, men slirade till i gruset - och MISSADE. Med världens brak körde jag rakt in i hörnet av en Volvo(?) som tillhörde en av karlarna. Min framlyckta blev till mos, men hans bil klarade sig som tur var ganska bra (min bil var väldigt låg, och hans hade en sådan där praktisk gummiaktig kant baktill). Gubbarna bara stirrade, och sedan började de asgarva. Och efter att ha gjort detta i allas åsyn var jag alltså tvungen att jobba vidare under flera timmar på deras rätt blöta fest. Riktigt pinsamt..