• Snurp

Detta var pinsamt...

Skulle vara kul att höra om någon gjort bort sig sådär riktigt.
    Eller som jag, som har en pryl hemma som man inte vill visa.
    Jag bad till och med min bästa kompis på den tiden (20 år sedan....säkert???) att gå in och köpa den för mig.

Det var en CD-sammling i ett rosa fodral av tyg med .... håll i er....the best of Barbara Streisand

Idag ligger den bakom alla andra CD-skivor. Vem vet, kanske kommer det upp ett 70-tals revival party någon dag.

ar lagt in länken i Känsliga rummet ifall det finns någon som skäms mer än jag.

• Svar på tråden Detta var pinsamt...
  • Emelie

Ett man jag "kände" berättade om när han skulle ha sex för första gången. Han hade då gett tjejen oralsex. Efter allt var klart skulle han gå till toaletten och måste passera köket där hans föräldrar sitter plus en granne. De tittar med STORA förvånade ögon på honom och han förstår INGENTING. När han kom inpå toaletten upptäckte han att han hade blod runt hela munnen!!!!!! Tjejen hade haft mens men eftersom han aldrig utfört oralsex tidigare visste han inte hr det skulle smaka.....

• Anonym

Jag var väldigt stressad och disträ en dag. När jag kom hem efter jobbet slängde jag av mig kläderna och skulle ta en dusch, men behövde kissa först. När jag var färdig och skulle spola såg jag något svart i toan: Jag hade slängt mina trosor i toan istället för tvättkorgen, och till råga på allt kissat på dem!!! Usch!!

• Alvi

Anonym över mej: Det där låter som en sak min pojkvän gjorde en gång.
    Han var på jobbet o skulle gå på toa.
    Han hade sina handskar instoppade under ena armen och när han skulle spola så sträckte han fram armen och...... =D

• Snurp

Anonym ovan här (19:33) med Gynekologen.
    Vad skall man säga....

• Lady Namárië

Men Snurp, du är ju helt makalös!

En av mina värsta:
    Jag jobbade på ett "upplevelseställe" som bestod av ett museum och en vikingagård. Företag kunde boka guidning och fest för sina anställda. Jag guidade en grupp karlar på museet, och skulle sedan hålla i aktiviteterna under vikingafesten. Det var nån kilometer mellan ställena, så gruppen packade in sig i sina bilar och åkte i förväg medan jag stängde museet. Givetvis blev jag försenad, så jag kastade mig in i min stora, i mitt tycke ganska fräcka, bil och vrålkörde ner till parkeringen, som bestod av en stor grusplan. Karlarna var precis på väg från parkeringen, men alltså väldigt nära fortfarande. Jag siktade in mig på en lucka mellan två av deras bilar, men slirade till i gruset - och MISSADE. Med världens brak körde jag rakt in i hörnet av en Volvo(?) som tillhörde en av karlarna. Min framlyckta blev till mos, men hans bil klarade sig som tur var ganska bra (min bil var väldigt låg, och hans hade en sådan där praktisk gummiaktig kant baktill). Gubbarna bara stirrade, och sedan började de asgarva. Och efter att ha gjort detta i allas åsyn var jag alltså tvungen att jobba vidare under flera timmar på deras rätt blöta fest. Riktigt pinsamt..

• therreh

kom en på annan incident.. det var då jag hade min första pojkvän. jag var då *funderar* 13-14 år kanske o jag, min kille o hans föräldrar satt i köket och väntade på killens bror som då kanske var 18-19 år(?) som också skulle äta med oss. brorsan hade nog inte räknat med att vi satt där allihop i köket för han kom fram naken o sen när han såg att vi alla satt vid matbordet så hukade han sej ner o gömde sej bakom en stol *asg*

• Roisin Dubh

Jag har förstås också gjort bort mig en och annan gång. En väldigt tidig morgon för massa år sedan när min dåvarande sambo stack till jobbet så knackade det på dörren efter bara någon minut. Jag trodde naturligtvis det var han som kom tillbaks för att hämta nycklarna han hade glömt på köksbordet så jag gick direkt och öppnade. Där stod sambons jobbarkompis och stammade att han kommit för att erbjuda honom skjuts. Och där stod jag.......i bara mässingen....som vilket fån som helst!

• systeryster80

*Asgarvar*
    Vilka tabbar folk gör!

Eftersom jag är perpekt gör jag aldrig bort mig *ler* A L D R I G... (visst)

Det som jag skäms mest för är:
    Vi hade åkt långt, 21,8 mil för att vara exakt, det var bara 2 km kvar hem. Jag hade varit kissenödig de senaste 8 milen, men eftersom det var jag som körde och ville hem fort stannade jag inte. jag kan ju kissa när jag kommer hem...
    2 km hemifrån är jag så kissenödig att jag känner hur det smiter ut några droppar, så jag panikstannar på en busshållsplats, springer ut och sätter mig bakom busskuren så att jag sitter skymd. S k ö n t!!

Bara det att busskuren är i plexiglas och helt genomskinlig.
    Pinsamt värre!!

• miya

Min dotter 4½ år har en uppenbar begåvning; att återge saker på sitt eget lilla vis: Vi är inne på Ica Maxi och banar väg mot hygienartiklarna, fullt med folk i gången så det går inte så fort, M halkar efter och så hörs följande högt och tydligt; "-kolla mamma, här e sånna som blir en blomma i musen innan dom ramlar ut!!". I handen har hon en pkt O.B Fleur. Kvinnan framför skrattade så hon va på väg ner i sin kundvagn.
    Vaddå reklam påverkad????

• Emsa2

Jag får bidra med mina pinsammaste historier:

Jag har råkat lägga av en brakare just när min dåvarande pojkvän gav mig oral6.

För ett par år sedan var jag och hälsade på en killkompis som bor i en annan stad. Kvällen innan hade vi varit ute och festat och jag var rejält bakis. Jag sov i killens säng och själv låg han på soffan. På morgonkvisten kände jag att jag var tvungen att släppa väder. Tyvärr var det så att jag råkade skita på mig !!!
    Som tur var hade jag " riktiga " trosor på mig och inte string.
    Jag fick kuta ut på toa och göra det bästa av situationen. Mitt största problem var vad jag skulle göra av de nerskittna urtvättade trosorna ??
    Kan tillägga att sängen klarade sig utan ränder på madrassen...

Svar på tråden Detta var pinsamt...