• Snurp

Detta var pinsamt...

Skulle vara kul att höra om någon gjort bort sig sådär riktigt.
    Eller som jag, som har en pryl hemma som man inte vill visa.
    Jag bad till och med min bästa kompis på den tiden (20 år sedan....säkert???) att gå in och köpa den för mig.

Det var en CD-sammling i ett rosa fodral av tyg med .... håll i er....the best of Barbara Streisand

Idag ligger den bakom alla andra CD-skivor. Vem vet, kanske kommer det upp ett 70-tals revival party någon dag.

ar lagt in länken i Känsliga rummet ifall det finns någon som skäms mer än jag.

• Svar på tråden Detta var pinsamt...
  • pärla

Jag gjorde bort mej rejält för en del år sen.. min sambo skrattar gott åt det här:

Hade sovit över hos en kille från mitt dåvarande arbete efter en snurrig natt på krogen.. Dagen efter gick han upp och satte på tevatten och ropade efter en stund att det gick bra att ta te i köket ( han satt i vardagsrummet).Gick ut i köket och hällde upp tevatten men hittade inga tepåsar bara vanligt löst te..dock ingen tesil..Dessutom var hela siuationen att jag sovit där så pinsam i sej att jag inte kom mej för att fråga..

Hällde till slut 2 tsk löst te rakt ner i vattnet och tänkte att det ser väl inte han.. Kom in i vardagsrummet och till min stora fasa ligger tesilen där på bordet.. Sätter mej i soffan och smuttar på mitt te..
    Han frågar : Tog du inget te? Jag svarar: Jo.. Han : Men tesilen är ju här.. Jag: Men jag rörde i det direkt i vattnet..Han: Går det? Jag: Javisst, så gör jag jämt, hur gott som helst! Pinsam tystnad!

Detta har jag fortfarande inte kommit över, säkert inte han heller! Blir röd i ansiktet varje gång jag tänker på det!

• Indigo

På en skola där jag jobbade fanns en lärare som alltid var väldigt disträ, glömde saker och kom ofta försent. I början av terminen skulle hon hälsa de nya sexornas föräldrar välkomna och berätta lite om planerna inför terminen. Hon var sen som vanligt och rusade in i skolmatsalen där samtliga föräldrar samlats för mötet (MYCKET folk med andra ord).
    "Hej och välkomna!" flåsar den anfådda läraren och tar av sig kappan. Hon fattar först inte varför föräldrarna plötsligt ser ut som rådjur i strålkastarljus förrän hon tittar ner och inser att hon endast är iförd negligé! Hon hade glömt att ta på sig klänningen...

• Ace

Som Barbra själv sjunger "We got nothing to be guilty of..."
    Hon är ju BÄST! Plocka fram, eller bättre upp: in med den i CD-spelarn och kräma på!!!

Å kan för mitt liv nu inte komma på nåt pinsamt jag gjort! Fastän jag såklart gjort en massa... Återkommer.

• Snurp

Låtarna går väl an men inte ASKEN de 6 CD skivorna ligger i.
    Den är jättestor och jätterosa. Passar utmärkt för henne som artist måste medge.

• Anonym

Jag älskar Backstreet Boys o Marilyn Manson!! Inte skäms jag för det.

• Anonym

Kul för dig, men har du inget du gjort som var pinsamt?

• Anonym

Hej!
    Detta hände mig för några år sen. Jag var försenad till banken, slängde på mig kläderna och sprang dit. När jag kom fram var jag aldeles svettig. Jag satte mig på en bänk mitt i rummet som var fullsatt och knäpte upp min kofta och upptäckte efter några sekunder att jag bara hade bh på mig under.
    Jag önska att jag haft en kompis med mig så att jag kunde skratta åt det men nu var jag tvungen att sitta kvar där och skämmas.

Svar på tråden Detta var pinsamt...