Ok ... här kommer jag med en upplevelse till.
Jag tror det finns en hel del kvar på lager, de kommer sakta men säkert fram när jag
mig igenom era historier.
Detta är också en kissa-på-sig-historia.
Och ni som inte tål dessa kan ju hoppa över mitt inlägg.
Det är tidigt 70-tal jag är 8 år gammal och skall sova över hos min bästa polare Patrik. Vi har känt varandra sedan våra mammor kom ut ur BB tillsammans.
Alltså, vi har lekt hela dagen och hans mamma frågar om jag ville stanna över natten. Ja, va roligt, det gick jag med på.
Eftersom Patriks bror hade en större säng fick vi låna denna och Claes, hans bror, fick sova i Patriks säng.
Jag vaknade på morgonen, av en otäck känsla, det var vått under mig. Den där drömmen jag hade haft innan jag vaknade, var SANN!!
Ni vet, den där drömmen om att man är jätte kissenödig och sitter på toan och en röst säger: "Det är OK att kissa, du sitter VERKLIGEN på toa."
Jag tänkte OK, och slappnade av och det kändes väldigt gott.......
MEN nu var jag vaken och lakanet under mig var vått.
Usch, va pinsamt. .....Men den våta runda fläcken var större än vanligt. Patrik vaknade också nu. Vi tittar båda ner på lakanet med ett leende och inser att vi båda kissat på oss i sängen .... och det rejält!
En jättestor gul 8 var det!!
Nu efteråt, har den här historien blivigt mycket roligare för sängen vi kissade ner var Claes Malmbergs (stand up-komikern från Göteborg), jag kan säga att han inte tyckte det var lika roligt som vi.