• Snurp

Detta var pinsamt...

Skulle vara kul att höra om någon gjort bort sig sådär riktigt.
    Eller som jag, som har en pryl hemma som man inte vill visa.
    Jag bad till och med min bästa kompis på den tiden (20 år sedan....säkert???) att gå in och köpa den för mig.

Det var en CD-sammling i ett rosa fodral av tyg med .... håll i er....the best of Barbara Streisand

Idag ligger den bakom alla andra CD-skivor. Vem vet, kanske kommer det upp ett 70-tals revival party någon dag.

ar lagt in länken i Känsliga rummet ifall det finns någon som skäms mer än jag.

• Svar på tråden Detta var pinsamt...
  • Snurp

Ok här kommer en till.
    Inte direkt pinsam men det kunde ha blivigt om någon kom på oss.

Jag och min syster var i London på Harrods och tittade. Mest på alla fantastiska kläder, speciellt de dyrare varianterna. Nu fanns det en klänning där som hon gillade allra mest.
    Jag sa, "gå och prova den".
    Hon sa, "Nääh, det kan jag inte, den kostar 15.000 pund".
    Femton-tusen-pund.!! Dé ni....det är inte precis en t-shirt från HM det!!!

In gick vi tillsammans i ett av omklädesrummen (inte speciellt stora rum, med tanke på vad saker kostar där). Iallafall hon satte på sig denna fantastiska Oscars-Gala klänning och jag tog fram min kamera och tog massa bilder av henne i olika "ta emot en Oscar" poser.

Tänk om någon hade kommit in och sett oss.
    Jag skulle tycka det var super pinsamt. Men kul var det.

• Anonym

*skrattar så tårarna rinner* Kul tråd det här!

För ett par år sen blev det stopp i vår toalett (bor i hyreslägenhet). Det hade som sakta dämts upp och tyvärr hade vi inga grejer hemma heller som jag kunde använda för att avhjälpa problemet. Inga som jag visste i alla fall.. Ringer då till vaktmästaren (en gubbe) och han kommer då med en sån där stor "sugpropp" för att försöka råda bot på "översvämningen". Han jobbar den lite upp och ner och fram kommer till min stora pinsamhet en använd tampong! (ringde min kille sen på jobbet, han sa då att han brukar bara köra med toaborsten ut och in...)

En annan pinsamhet jag kom på var för ett antal år sen då jag hade lektion (på högskolan) och av nån anledning svalde spottet fel och fick världens hostattack. Det går ju inte att sitta kvar så jag skyndar mig fort ut mot dörren. Försöker att hålla emot hostimpulserna samtidigt, men tyvärr resulterar det med att en fjärt kommer farandes istället...

• Anonym

Förstår inte varför folk tycker det är pinsamt med att hosta och fjärta, särskilt inför de närmaste? Kan ni inte vara er själva tillsammans med dem?

Jag släpper vaginalfjärtar ofta när vi har sex men det stör mig inte det minsta. Ibland skojar vi om det men oftast bryr vi oss inte alls. Det är ju helt naturligt.

• Snurp

Tja Anonym 22:15, om du inte tycker det är pinsamt med fisar och sånt, då har ju din historia inte här att göra??

Men kanske har den dock här att göra i alla fall - för annars hade du ju inte varit Anonym!

Liten

• pl77

Ni är så roliga att jag nästan kissar på mig!!!

Mera tokigheter, tack!

• schnokie

Här kommer mina bidrag

Var i London med en kompis när vi var runt 20. Vi kom hem en sen natt till vandrarhemmet och träffade på de två coolaste grabbarna (som vi tidigare spanat in) Vi sätter oss alla i trappan och pratar. Efter ett tag, totalt överraskande lägger jag av en jätte brakare. (kände inte att den var på väg) Vad som går igenom mitt huvud på några millisekunder är följande:
    Oj, hjälp det var jag!!! men det var kanske ingen som märkte...... jo, alla märkte... hm, de vet nog inte att det var jag, jag kan nog säga att det inte var jag....... nix, de vet att det var jag....
    Ville bara trolla bort mig.

Sen har jag lyckats hoppa in i fel bil också - hur förklarar man det när det sitter 3 totalt okända människor i bilen??
    Lite disträ är jag allt

Jag har fler på lager - återkommer

• miya

Min dotter IGEN: vi sitter inne och ska fika min man är o hämtar servetter kvar sitter jag o barnen. En äldre dam kommer o sätter sig och gör den fatala missen att le åt min dotter som fäller följande; Kolla hon har lika lite tänder som Mathilda( då fem mån), hon kan nog inte heller äta smörgåsen hel....

Härom veckan satt vi och kollade på tv och en kvinna födde barn, Mikaela sitter tyst en stund och säger sedan:" kommer alla bäbisar ur musen? Ja svarar jag dom flesta gör det annars tar läkaren ut dom ur magen.
    "- Men ska dom pilla ut den nya bäbisen genom musen menar du?
    Ja, blir mitt svar.
    Följande kommer som på beställning" -det är nog lättare ur rumpan mamma den är MYCKET större"

• Anonym

Har lyckats fisa så att väggarna till den lilla toaletten skallrade och det ekade i hela lägenheten hos en kille som jag sov hos för första (och sista) gången.
    Det var alldeles tyst i lägenheten, mitt i natten och jag har nog aldrig pruttat så högt någonsin! Förmodligen hördes det nästan till grannarna så jag kunde heller inte tänka att han nog inte hade hört, för det gjorde han definitivt....

Hade det funnits ett fönster att hoppa ut genom så hade jag gjort det.

• Anonym

En gång mötte jag en kille på krogen som jag följde med hem och dessvärre var jag både överförfriskad och lessen och resultatet blev att jag hela natten låg och grinade och snorade ner hans säng!
    Tror ni puddingen ringde mig för en ny date?....NOPE!!

I nutid älskade killen och jag under min förkylningsperiod varpå jag började snora och hosta med rosslig stämma och "grabben nertill" slaknar och killen säger att jag låter som "fyllsivan" fullast på stan och klarar inte av resten av akten!!

Och allt berodde på mitt snor i båda fallen

• Snurp

Ok ... här kommer jag med en upplevelse till.
    Jag tror det finns en hel del kvar på lager, de kommer sakta men säkert fram när jag mig igenom era historier.

Detta är också en kissa-på-sig-historia.
    Och ni som inte tål dessa kan ju hoppa över mitt inlägg.

Det är tidigt 70-tal jag är 8 år gammal och skall sova över hos min bästa polare Patrik. Vi har känt varandra sedan våra mammor kom ut ur BB tillsammans.
    Alltså, vi har lekt hela dagen och hans mamma frågar om jag ville stanna över natten. Ja, va roligt, det gick jag med på.
    Eftersom Patriks bror hade en större säng fick vi låna denna och Claes, hans bror, fick sova i Patriks säng.

Jag vaknade på morgonen, av en otäck känsla, det var vått under mig. Den där drömmen jag hade haft innan jag vaknade, var SANN!!
    Ni vet, den där drömmen om att man är jätte kissenödig och sitter på toan och en röst säger: "Det är OK att kissa, du sitter VERKLIGEN på toa."
    Jag tänkte OK, och slappnade av och det kändes väldigt gott.......

MEN nu var jag vaken och lakanet under mig var vått.
    Usch, va pinsamt. .....Men den våta runda fläcken var större än vanligt. Patrik vaknade också nu. Vi tittar båda ner på lakanet med ett leende och inser att vi båda kissat på oss i sängen .... och det rejält!
    En jättestor gul 8 var det!!

Nu efteråt, har den här historien blivigt mycket roligare för sängen vi kissade ner var Claes Malmbergs (stand up-komikern från Göteborg), jag kan säga att han inte tyckte det var lika roligt som vi.

Svar på tråden Detta var pinsamt...